Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 3 minuten geleden zei Tatum: Nog een vraagje over morgen: onderweg naar Venetië zouden we kunnen stoppen in Zwitserland. Omdat dat geen EU land is mag je daar skiën. Even een dagje sporten, de beentjes strekken en sleetje rijden. Wie weet daar een mooie plaats voor? Zal vanmiddag even kijken ' heb een route beetje in mijn hoofd.. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Jaja het gaat beginnen .... daar is de goedheiligman .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 En hij heeft ook cadeautjes meegebracht! Dank u Sinterklaasje Lieke7777 en Rapid reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Dat gaat vast weer een leuke dag worden! Of dat is het al natuurlijk. Ik heb chocolademelk gemaakt en pepernoten gebakken. Lieke7777 en Rapid reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 (bewerkt) Lekker hoor @niks @Tatum leuk cadootjes straks open maken hoor .. Wat een feest zeg ' hier in de hollandse wijk van Potsdam ... 5 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 En de holllandse kraampjes, hier kun je zeker de haring, drop, stroopwafels en poffertjes kopen. Ik klink nu nog vrolijk, tot ik het allemaal heb opgegeten. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Heb ik ook altijd last van als ik te veel gesnoept heb @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Zullen we nog langs de Berlijnse muur gaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Ja, @Lieke7777, ik ga met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Ik ga ook mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 En ik ga ook mee naar de Berlijnse muur, wat denk je! Dit mag je niet missen! Zie nog de beelden voor me van de Oost-Berlijners die West-Berlijn binnenkwamen, met Trabantjes, de brommer, op de fiets en lopend. En dan die politicus die op een vraag van een journalist wanneer de grens openging (ongepland) stamelde dat het nu was. Direct kwam de meute in beweging en was de open grens een feit. mooie, indrukwekkende geschiedenis. Rapid en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Gaan jullie mee ? Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Ren, ren, Hijg, hijg, te laat!!! De muur gemist, jammer. Ik zal het moeten doen met jullie verhalen en foto’s. Eerst lekkere chocolademelk drinken en pepernoten eten van @niks. Dank je wel, heerlijk. Wil je ze nu ajb wegzetten, mateloos hè, te verleidelijk. En daarna een cadeautje uitzoeken ban @Tatum, leuk hoor. Ik kan alleen nog niet kiezen. niks, Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 We zijn er nog @Jannigje hier zijn we .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 (bewerkt) Hébben jullie het leuk gehad met sinterklaas en een avondwandeling langs de Berlijnse muur ? Er is gevraagd om te gaan skiën en spelen in Zwitserland ... prima maar dat redden we niet in een nacht dus gaan we dit via Praag doen ... Ik weet niet hoe het bij jullie is ' maar ik zit erg vol van alles ... sla mijn avondeten over .. Hebben jullie nog mooie foto's gemaakt? Nog veel plezier .. vanavond laat vertrekken we .. op naar Praag . 5 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Goed het is bijna 22.00 uur ... zijn jullie allemaal aan boord ? Of nog dwalende in Berlijn ? Het is zo stilletjes hier .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Ben er! Genoten van Berlijn. Wat heb ik veel gelopen vandaag. Goed voor de lijn. Leuk Praag. Nooit geweest, maar staat al heel lang op mijn verlanglijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Ja, @Lieke7777, via Praag! Wat houd ik van die stad. Heerlijk slenteren langs de Moldau en door de kasteeltuinen. En aan de andere kant van de Karelsbrug weet ik een eettentje waar ze de heerlijkste eend serveren in Praag. Met aantrekkelijke ober die hem aan tafel flambeert! Fantastisch. Hier een echte foto die ik zelf in 2018 gemaakt heb (Zichtbaar: De Moldau met in de verte de Karelsbrug, links het kasteel en rechts de oude binnenstad). Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Mini Niks haar eerste Sinterklaas en wat is ze verwend! Nu snel even paar uurtjes slapen. Welterusten Jannigje, Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Ok lieve mensen het is tijd om te vertrekken ... slaap lekker allemaal .... morgen weer een mooie dag in praag .. ben er zelf heel lang geleden geweest .. leuk om herinneringen op te halen.... 22.45 fuuuuttt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Welterusten @niks, geniet van je rust. Ik ga ook slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 Ik ben ook aan boord. Praag, prachtige stad, maar wel met zeer gemengde herinneringen. Ik ben er ooit beroofd! In een kerk nota bene!. Dus mensen, pas op je spullen morgen, hand op de tas. Of nog beter: belangrijke spullen op je lichaam dragen. Welterusten iedereen. Nog iemand zin in een kopje thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 december 2020 Rapport Share Geplaatst 5 december 2020 O , wat heb ik daar een trek in @Jannigje! Een kopje thee. Met tong op de schoenen net op het balkon van de kameel kunnen springen. Was jullie kwijt geraakt bij de Berlijnse muur en daarna verdwaald. Telefoon viel ook uit door lege batterij. Heb telkens met handen en voeten de weg gevraagd. Maar goed, het is gelukt. Ben binnenboord en ga mee op weg naar Praag. Maar eerst slapen na het kopje thee. @Jannigje: Heb je kruidenthee zonder cafeïne? Mmmmmm Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 (bewerkt) Het duurde even, moest de kamille zoeken. Kamillethee voor ontspanning van lichaam en geest, dat kun je wel gebruiken denk ik. 6 december 2020 bewerkt door Jannigje Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden