Roberto Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 4 minuten geleden zei Mai: voor deze of gene google maar eens psoas De spier van de ziel Je bent nooit te oud om te leren. Nog nooit van psoas massage gehoord. Wel van tantra massage. Dat heb ik anderhalf jaar gedaan. google daar maar eens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Ken ik Mooi ook Tetha staat Ook over hersengolven Boeiend spul zned Als je er open voor staat Even schudden volstaat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 En Lieke ja Ook dat is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 uur geleden zei Mai: _het ooitaltijdbuitenmens_ de radslagvrouw was je ook♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zeg Koh (weet niet of je er bent ergens hier) Heb jij die Diane nog? Ik herinner me de mooie reisverhalen en het sleutelen aan dat ding Ik begon ooit in een acadiana , een knalgele Met een slinger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 (bewerkt) Jane vanaf Schier Hier moet nog ergens een Schiere monnik zijn Een van de eerste plekken waar ik ooit alleen naartoe ging Was altijd mijn favoriete eiland, zo mooi! Ja de radslagvrouw spring-in't-veld vrijbuiter en weet ik veel wat Zit er nog wel hoor Komt er wat lastig uit Ah, zo afhankelijk nu (don't like it) Genietelse daar!!!! En Vredenhof ja Hier in D is een hofje genoemd Vredenhof En ik liep naar de Kobbeduinen en Willemsduin, langs zee terug (met mijn broertje, met wie ik altijd ruzie had, dus ouders keken destijds hun ogen uit hun hoofd, want wat zouden jut&jul nu weer uitspoken//Hahahaha) Nah wat een sentimentele nostalgie Ik ben een tijdreiziger 23 november 2020 bewerkt door Mai lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Hoi Mai Lees dat je weer terug bent Welkom terug dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 (bewerkt) Met het wadlopen kon ik grmblll destijds niet mee Want zwanger, dus mocht de catering voor de aangespoelden doen Gni//Gna? (best wel bikke balen) Daar was ik ook nog Zelfs nog paar jaar terug Pfff... 23 november 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Heb net een meditatie app. Geïnstalleerd Een hele mooie, met veel muziek en diverse meditaties Nu ik niet meer drink, vind ik dat ik maar eens heel goed voor mezelf moet gaan zorgen in plaats van sikkeneuren omdat ik nu zo zielig ben De app kostte geld ja, daarom deed ik het lange tijd niet Je moest ook betalen via de foon Pfff...eng, eng, hoe doe je dat Ik wil dat niet, ik kan dat niet Nou ja, gewoon gelukt dus Apetrots en blij Ook een nieuw matras besteld vandaag Heel lang uitgesteld ook Wordt er zowaar helemaal blij van Mai, Lieke7777, Smaragd en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 (bewerkt) Hee Rapilos In een flits van verstandsverbijstering Ik dacht laat ik eens kijken, na 2 maanden internetloos (ook lekker hoor, alleen radio luisteren via de ether, levert nogal wat ongewenste ongemakken op Veel reclames en ruis (oh dat is hetzelfde) Ik ken jou als een van de trouwe stabiele forumgenoot Met latex? Dank je Lees dat je goed gaat Mooi 23 november 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Die dus Ook de onzekere Goed gedaan! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Nou nou Het theelepelvrouwtje Most maar even dimmen Ruimte maken Zie jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Ja Mai inderdaad nog steeds trouw en stabiel op het forum Ik moest lachen om latex Dat je dat nog weet, ik was zelf bijna vergeten dat ik dat altijd schreef Nee, latex is al drie jaar verleden tijd Is een heel lief vriendje voor in de plaats gekomen Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Dank je Mai fijn dat iemand weet wat het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 1 uur geleden zei Mai: En Lieke ja Ook dat is mooi Begrijp deze niet ? Heb niets gezegd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Jawel Lieke, dat je hebt gewerkt, pasta met saus gegeten en naar AA-meeting gaat? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Ikkanhet Vermoed dat ik niet de enige ben hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Hoi @Mai, dat is een hele tijd geleden.... Woon je weer in het huisje van indertijd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Zojuist zei Mai: Jawel Lieke, dat je hebt gewerkt, pasta met saus gegeten en naar AA-meeting gaat? Aja txs begreep hem niet zo ' net klaar met de meeting ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 13 uur geleden zei Sandro: Ik had dat toen ik nog dronk (1)en nog naar kantoor ging (2) ook altijd. Nu heb ik dat niet meer. Weet niet niet of het door 1 of 2 komt of een combinatie van beiden. Ga ik eens over nadenken vandaag. Heb er op de valreep nog over nagedacht. Denk dat het meer met 2 te maken heeft. Dus niet zozeer met stoppen met drinken. Dat is het eerlijke antwoord richting mezelf. Stoppen met drinken is niet de oplossing voor alles. Was het maar zo. Het besef dat dat niet zo is, en dat te omarmen, is een proces. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Klopt als een bus @Sandro. Het is niet de oplossing voor alles, maar wel een voorwaarde om iets te kúnnen oplossen of te accepteren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Wat had ie dan? (1) en (2) En nope drinken is geen oplossing voor alles Iemand van ooit hier zou zeggen, het lost alleen je brein op Nou heb ik ook de genade in de kater gezien, dus die gaat niet altijd op Op den duur wel, maar dan nog... Is niet waar het nu over gaat Stoppen met drinken kan een enorm proces zijn Wat ik heb mogen beleven, van depressie naar een doel (van anti-depresiva naar hardlopen destijds) en meebuigen als bamboe in de wind (soothe) Het kan ook snel Echter dan zul je eerst al je nog evt blokkades moeten oplossen Dus eerst stoppen en daaraan werken of er alvast aan werken, minderen en (ev)t stoppen My two cents (Is Soothe hier nog, volgen mij later Ludwig?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Ik ga slapen tot morgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 (bewerkt) Wij bevinden ons nu op de rand naar andere dimensies Dus alles wat destijds als helpend werd gezien hoeft nu (en toen ook al niet) voor iedereen te werken Maar goed dat is met alles Toch, alle earthlings zitten in een versnellingsproces Weet niet of dat voor verslaafden juist een voor,- of nadeel is Kan ook beide kanten op werken Het is wat en hoe je perceptie is hierin Er heerst nog veel angst het is de transformatie naar liefde 23 november 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 (bewerkt) Cleo Ik stam uit de oertijd Alles (iig veel) gezien en meegemaakt Kwam eens kijken, of ik hier nog wat kon brengen of vinden Ga uit van het goede Mensen komen hier veelal, en dat is juist het mooie als het juist wat minder goed gaat of ronduit slecht Zij kunnen hier (vrij anoniem) hun verhaal kwijt, zoeken ergens aansluiting Iedereen wil gehoord/gezien, en dat is vaak al een enorme stap (spijt ,schuld, schaamte etc) Echter is het voor velen ook een tweede thuis geworden En ontstaan er sociale contacten die men wellicht anders niet zou vinden Je kan hier een hoop leren/zien voor mij was het ooit en wellicht weer een rustige plek waar ook ik mijn verhaal kwijt kon, of gewoon op de achtergrond wat meelezen Met soms alleen een goedemorgen en welterusten Ik wens je een goede nacht 23 november 2020 bewerkt door Mai lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden