Spring naar bijdragen

Maandag 23 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei bumperjim:

Ja als je zo jarenlang door het leven moet, dan was ik naar een psycholoog gegaan.

Ik heb een collega die precies om die reden nu thuis zit met een burn out (oh wacht, we zitten allemaal thuis :D). Die lag/ligt elke nacht wakker met de stress in zijn lijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jopie: ja. Denk dat het dat ook wordt. Alleen zorg ik dat mijn deel voor die tijd is gedaan. Verschil met vroeger is dat ik toen wachtte op hem voordat ik kon beginnen (of zoiets)...

Nou ja. Getting there. Het komt wel goed. Koppie erbij en bewust doen en goed blijven communiceren. Harmonie is zeker veel waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sandro:

Ik heb een collega die precies om die reden nu thuis zit met een burn out (oh wacht, we zitten allemaal thuis :D). Die lag/ligt elke nacht wakker met de stress in zijn lijf.

Had ik ook. En slaap nog meestal minder goed van zondag op maandag. Heb me erbij neergelegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika ik begon altijd 6 weken van te voren die dingen in te pakken die ik weinig gebruik. 
Al daarvoor en tijdens het inpakken schiftte ik wat weg kon. 
En veel kan weg, heel veel. En heb je moeite met bepaalde dingen omdat je er toch wel een fijne herinnering aan hebt, maar je doet er nooit wat mee? Maak er een foto van. 
Op elke doos schrijf ik het kamernummer waar die doos naar toe moet (tijdens de verhuizing zitten er geeltjes met die nummers op de betreffende ruimtes) 
En ik schrijf er globaal op wat er in de doos zit... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lika:

Had ik ook. En slaap nog meestal minder goed van zondag op maandag. Heb me erbij neergelegd. 

Ik had dat toen ik nog dronk (1)en nog naar kantoor ging (2) ook altijd. Nu heb ik dat niet meer. Weet niet niet of het door 1 of 2 komt of een combinatie van beiden. Ga ik eens over nadenken vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Sandro:

Ik heb een collega die precies om die reden nu thuis zit met een burn out (oh wacht, we zitten allemaal thuis :D). Die lag/ligt elke nacht wakker met de stress in zijn lijf.

Ik heb een zus die had elke zondagavond een huilbui. Is ook in burnout geëeindigd.

Alweer 10 jaar geleden, nu ook wijzer geworden ;)

Alleen van baan veranderen is geen totaaloplossing, een deel vh probleem zit bij jezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@ikkanhet
Sterkte,
Weet ook niet goed wat ik moet zeggen
Denk ook, dat je man eigenlijk te lief is voor je op dit moment
Maar wie ben ik om dat te zeggen..

Volgende week nader ik de 3 maanden
Ben er nog lang niet, want weet en zie, dat de terugvallen, soms na maanden nog op de loer liggen
Toch kan ik het me nu niet voorstellen dat dit nog zal gebeuren
Maar goed...Dag voor dag, dat werkt toch het beste uiteindelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker vrij vandaag
Ga zo een appelcake bakken

En lekker vandaag ook even naar buiten, want stralend weer !
Heb een app. geinstaleerd op mijn telefoon van Erik Scherder
De app. heet Ommetje
Is heel leuk, stimuleert je om elke dag minstens 20 minuten te lopen
Je verdient daar vervolgens punten en medailles mee
Ook wordt er precies bijgehouden, hoe lang je loopt, hoeveel kilometer , en op een routekaartje kan je precies zien hoe je gelopen hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...