Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/testen/aanmelden-test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 9 minuten geleden zei Bor: Pief, paf ennnnn...POEF! En na 29 nachtjes wonen ze weer thuis met nog OTS? En dan bammmm bom .. idd dan nog jaar OTS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 6 minuten geleden zei Bor: Ja dat kan maar per jaar uitgesproken worden en wordt steeds per jaar verlengd. Eerst mét zitting, daarna stilzwijgend. En onder OTS kan een nieuwe uhp ook stilzwijgend. Dan moet het zo uit de hand lopen hier lijkt mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 7 minuten geleden zei Bor: Ja dat kan maar per jaar uitgesproken worden en wordt steeds per jaar verlengd. Eerst mét zitting, daarna stilzwijgend. En onder OTS kan een nieuwe uhp ook stilzwijgend. Moet die dan weer opnieuw bezeten worden in de rechtbank ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 @Bor de enigste fout die hier gemaakt kan worden is alcohol drinken daar kunnen ze mij /ons niet op aandoen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Dus niemand die met zekerheid weet of je je in het weekend kunt laten testen?? Dat je kunt bellen etcetera weet ik natuurlijk zelf ook wel, dat is mijn vraag ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Een beller is sneller @nancy bellen of je een afspraak voor morgen kan maken.. ik heb geen ervaring met teststraten op mijn werk wordt ik getest . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Zojuist zei Renaldo61: Blijkbaar weet de psychiater ook meer over mij als ik eerst dacht. Geen probleem mee, ik had een echt goede band met diegene van de verpleging in de kliniek die verantwoordelijk voor mij was. Haar vertelde ik alles. Behalve over de laatste. Ik besef nu pas dat sommige mensen een heel goed geheugen hebben. Dokters, apothekers ... Onthouden is nooit mijn sterkste punt geweest. Soms fietste ik soms meer als 30 km van huis en reed op instinct terug. Mijn behandelaar onthoud ook alles wat ik verteld heb ... vind dat zo knap . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 @nancy ja hoor dat kan zeker ook in het weekend. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Kijk, hier heb ik wat aan. Dankjewel!! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Wij hebben besloten om kraambezoek een beetje toe te laten. Niet meer dan 2 tegelijk en per dag. Kan ik zeggen dat ik liever nog niet wil dat ze bij iedereen op de arm gaat? Of kan ik dat niet maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 8 minuten geleden zei nancy: Kijk, hier heb ik wat aan. Dankjewel!! En nancy gaat nu bellen om een afspraak te maken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Op zich moet het kunnen @Renaldo61. Je mag 3 mensen op bezoek hebben, als je maar afstand houd. Opa's en oma's zijn hier welkom. Heel duidelijk met afspraak, is er 1 verkouden, voelt zich niet lekker, dan niet natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Renaldo61: @niks Ik lachte in begin ook met sommige maatregelen. Maar nu, ik vind het nog steeds erg. Maar het is nu eenmaal zo. Het is een oorlog tegen een onzichtbare vijand. Ik weet genoeg over corona. Lachen om de maatregelen heb ik nooit gedaan. 20 november 2020 bewerkt door niks typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Kan je zeker vragen hoor @niks 1.5 meter afstand houden ' ook naar niksy toe.. tis al heel wat dat je bezoek langzaam wilt toelaten .. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 4 minuten geleden zei Lieke7777: En nancy gaat nu bellen om een afspraak te maken Nee, dat gaat niet, heb geen stem meer en voel me te beroerd om vandaag te gaan op de fiets. Nu blijkt dat ik morgen ook kan, kan mijn man mee, dus hoef ik alleen de auto in te stappen. Mijn man kan morgenochtend bellen, ik heb voorrang vanwege beroep, dus verwacht geen problemen. Maar bedankt voor jullie berichtjes hoor, voor het meedenken, hartstikke lief! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Beterschap @nancy hopelijk valt het mee! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 (bewerkt) Ok @nancy ' gelukkig heb je dan idd voorrang mbt je werk ben anders bang dat je langer wachttijd had.. sterkte .. 20 november 2020 bewerkt door Lieke7777 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Niks, ja, dat kun je maken, hoor. Je kindje beschermen hoort er ook bij. Op afstand bewonderen en deurknoppen etcetera naderhand/ tussendoor goed ontsmetten! lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Sterkte Nancy.misschien man ook testen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 (bewerkt) Niks ik liet mijn baby zelden v hand tot hand gaan. Alleen mn moeder en een enkeling. Nu met corona zou ik geen enkel risico nemen denk ik 20 november 2020 bewerkt door lady jane niks en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 (bewerkt) Jane, die is eigenwijs..... 20 november 2020 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Ik zit op t kerkhof. Vredenhof. Zo mooi hier. En prachtig weer! Lieke7777, Lika en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Zojuist zei lady jane: Sterkte Nancy.misschien man ook testen? Zolang hij geen klachten heeft mag hij geen test aanvragen of laten doen .. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Jammer loopt toch ook kans nu en wil niks doorgeven, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden