ikkanhet Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 13 november 2020 bewerkt door ikkanhet rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Goedemorgen, is het al Pasen @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 haha wilde er net bij zetten, de eieren weg denken. Hoe gaat het met mama en niksie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Gaat goed hier. Mini Niks ligt lekker te slapen. Meld zich om de 3 uur ongeveer. Soms wat korter haha. Nog steeds vol verwondering over een nieuw leven dat zomaar uit mijn buik komt. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 1 minuut geleden zei niks: Gaat goed hier. Mini Niks ligt lekker te slapen. Meld zich om de 3 uur ongeveer. Soms wat korter haha. Nog steeds vol verwondering over een nieuw leven dat zomaar uit mijn buik komt. Ja een vreemde gedachte is dat he. En misschien naar huis vandaag toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Ja, daar gaan we vanuit. Ze doet het goed, mijn bloeddruk daalt al weer mooi. Zo benieuwd hoe de kat reageert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Dat is altijd afwachten maar meestal gaat dat best goed. Al heb ik een bobtail gehad die vals werd na de geboorte van mijn dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Goedemorgen. Aaaaaaaahh wat leuk, kraamtijd! Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Goedemorgen frummers, Ik heb heerlijk geslapen en inmiddels is het alweer licht. Én ik zie zowaar iets wat op een opkomend zonnetje lijkt. Leuk na al die grijze mistdagen... Eerst maar even een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Goedemorgen allemaal, vandaag jarig maar alcoholvrij Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 24 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Een hele goede morgen allemaal, @Pascalle Jarig !! Hiep, hiep, HOERA ! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag Vind je het moeilijk zonder alcohol vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Goedemorgen. @Pascalle gefeliciteerd! En alcoholvrij dus dubbel gefeliciteerd. @niks wat bijzonder, straks met je kindje naar huis. Krijg je nog wel kraamhulp thuis? Ik vond het een indrukwekkende periode. Het had wel wat overeenkomsten met de coronatijd maar dan op een positieve manier, ik bedoel dat je helemaal in je eigen wereld/omgeving zit. (Al mag je in de kraamtijd natuurlijk wel bezoek) Toen ik na paar dagen voor t eerst buiten kwam met baby voelde t echt alsof ik maanden in andere wereld was geweest. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Van harte Pascalle, maak er een mooie jaardag van. Lekker bakje met wat lekkers erbij en inderdaad: 'zonder drank' zou een mooie kers op de verjaarstaart zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 @Pascalle hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag VID-20201026-WA0001.mp4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 DAGPACT:Yvonne Rapilos ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Stap straks maar weer op het fietsie Werken, fietsen door het mooie landschap Genieten dan maar Vanmiddag toch maar even naar de markt voor nootjes Enfin, een rustig kneuterig leventje dus @niks Lekker genieten En ja, dat vroeg ik me ook af, krijg je kraamhulp thuis ? Ik had dat altijd wel vond ik best leuk ook, een beetje in de watten gelegd en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 2 uur geleden zei niks: Ja, daar gaan we vanuit. Ze doet het goed, mijn bloeddruk daalt al weer mooi. Zo benieuwd hoe de kat reageert. Weet nog dat we toen werden gewaarschuwd dat katten soms jaloers kunnen zijn. Maar een van onze katten was zo beschermend dat ze een keer een vlieg wegjoeg van de wieg. (Nou ja, dat heb ik er waarschijnlijk van gemaaktmaar ze waren altijd lief voor de jongens, zelfs als ze per ongeluk op hun staart gingen staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascalle Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Dank jullie wel. Tot nu nog niet moeilijk hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 goeiemorgen frummers @Pascalle van harte meis! Ik heb maar een extra grote besteld, kunnen wij ook een hapje mee eten als je de 2e ronde koffie klaar hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Gefeliciteerd @Pascalle, maak er een mooie dag van! Ja hoor, ik krijg gewoon kraamhulp, of wij. Het aanleggen vind ik nog lastig, dus goed dat er iemand mee kijkt, kan helpen. We gaan het straks met tepelhoedje proberen, kijken of ze dat beter wil happen. Verder zal de kraamhulp niet zoveel hoeven te doen. Behalve de ouders willen we eerst geen kraam bezoek. Maar mijn dochter gaat voor de eerste keer in bad. Benieuwd of ze dat fijn vindt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Wat leuk, voor t eerst in bad! Schattig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 (bewerkt) Gefeliciteerd pascalle met je verjaardag. Lekker naar huis vandaag @niks. Heerlijk badderen voor het eerst ' mijn jongens zijn nooit zo vaak in bad geweest eigenlijk vond dat altijd zo gedoe met een badje .. ze zijn groot geworden onder de douche . Vond dat zelf heerlijke momenten zo lekker douchen bloot op bloot ipv dat voorover gebogen in dat badje koste mijn rug . 13 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Trouwens het is een mooie dag ... vandaag 10 maanden nuchter nancy, Lika, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden