ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 1 minuut geleden zei Smaragd: Snap niet wat je bedoelt? Kan door de champagne komen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Klopt @Renaldo61, Google maar eens op 'Tactus'.... Dat is een commerciële organisatie die verslaafden helpt. Zo'n tien jaar geleden kon je je nog aanmelden voor kosteloze begeleiding zonder verwijzing door arts... Het forum hadden zij erbij om contact met lotgenoten te houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Indertijd werd er ook heel streng gemodereerd. Als je het had had over een 'shit-oplossing' om maar iets te noemen dan kreeg je al een waarschuwing. En ik heb zelf wel eens een korte ban gehad omdat ik te heftig reageerde op een medefrummer... Al snel werden halve of hele reacties verwijderd als het de moderator niet aanstond... Een muziekje draaien op de gewone dagdraad???? Waarschuwing meneer. Nu kun je werkelijk de hele tent bij elkaar vloeken en dan nog gebeurt er niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 (bewerkt) https://www.alcoholdebaas.nl/ 29 oktober 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Blijf toch bij het hacken of dat het niet genoeg geld oplevert. Juist nu in deze tijd zouden online behandelingen effectief kunnen zijn maar goed. Ik snap het ook niet maar goed, waar zijn ze gebleven? Heb het al meerdere malen gevraagd en mails eruit gedaan, hoor niks terug. Toen wilde ik ze niet horen, nu eigenlijk wel. Niet zo streng, dat niet nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Goedemorgen Fijn je weer te lezen Smaragd. Succes met deze stap. Kan me voorstellen dat dit je rust geeft. @Maja veel respect dat je zo goed voor je moeder zorgt, ze boft met je. Mijn ouders hebben (nog?) geen mantelzorg nodig, het lijkt me heel zwaar. Mijn moeder heeft nogal een sterke persoonlijkheid zeg maar dat kan nog wat worden dan, maar goed zover is t nog niet Thuiswerken vandaag, vanavond opruimen en poetsen want huis is een zwijnestal en morgen komen er electriciens (tenminste als coronatest van oudste zoon negatief is, anders moet ik ze afzeggen) Best een saaie dag maar maak er maar t beste van. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Nou tis hier weer lockdown vanaf morgen. Vandaag ff alles doen wat straks niet meer mag, ga tijd tekort komen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 (bewerkt) @bumperjim heeft dus alle tijd om te bellen. Succes @Cleo66! En djw @Rosee 29 oktober 2020 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Ik en @Bor weten wel wie dit doet maar goed daar moet Tactus/tactive wat aandoen, kunnen wij niet. Ga nu uitloggen, keek net bij wie is wie, niet leuk meer. Fijne dag nogmaals en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Goedemorgen ' @Smaragd ook weer aan de refusal ' onder toezicht . Ja ken het heb het ook onder toezicht genomen . Nu doe ik het zelfstandig heb de vrijheid gekregen . Vergeet het wel te nemen soms maar niet om te sjoemelen maar echt omdat ik er niet aan denk ... denk maar plus punt dat het minder belangrijk wordt om dit te onderhouden om de innerlijke strijd tegen te gaan misschien ... maar een goede ik neem hem nu direct weer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 @bumperjim goede dag voor je met alles wat je wilt doen ..voor de lockdown dan. @Maja gefelicteerd en succes met alles vandaag en laat jullie dan maar verwennen met thuisbezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 @Rosee hopelijk vandaag goed nieuws mbt de test van je zoon. Roos33 en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 3 minuten geleden zei Renaldo61: https://www.alcoholdebaas.nl/Behandeling/Aanmelden.aspx.html Willen ze af van het forum? Misschien vragen aan een van de mensen hier het over te kunnen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Goedemorgen, De zon schijnt hier heerlijk. Vandaag met een vriendin het bos in. Heb haar vanwege corona het hele jaar nog niet gezien. Ik zit vandaag op dag 26. Aanstaande maandag intake bij een verslavingskliniek. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Fijne dag allemaal! DAGPACT ikkanhet Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 5 minuten geleden zei ikkanhet: Misschien vragen aan een van de mensen hier het over te kunnen nemen. Ik denk dat je dat al helemaal niet moet willen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Roos33 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Nee ik zelf ook helemaal niet maar misschien wel iemand anders die er interesse in heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 1 minuut geleden zei Bor: Ha, ja he?! Nu twijfel ik of ik wel zal bellen want dit is op z"n tijd natuurlijk wel heul errug lekker! Hahahaha..... 3 minuten geleden zei ikkanhet: Nee ik zelf ook helemaal niet maar misschien wel iemand anders die er interesse in heeft. Ik bedoel eigenlijk dat je helemaal niet iemand van hier moet laten modereren... We zijn allemaal frummers onder elkaar, nou ja, de één wat meer dan de ander dan, maar nee, geen medefrummer als moderator graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 nou probleem opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 1 uur geleden zei Bor: Natuurlijk niet. Yvonne heeft niet voor niks koffie en thee gezet hoor! Alhoewel.. @Yvonne!!! Waar zijn de koffie en thee? Hahahaha.... maar ff serieus: zie je de plaatjes van de koffie en zo echt niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 (bewerkt) Na, wat raar.... Kijk, zo zie ik hem... 29 oktober 2020 bewerkt door Yvonne 3 is teveel ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Nu zie je ze toch wél hoop ik??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Het spookt weer dus. Geeft niet, ik ben er al lang aan gewend met de tabelletjes van de kilokiller.... Tijd om aan de slag te gaan hier dus denk ik.... Luitjes, maak er een fijne dag van. Hier hoost het inmiddels, dat zonnetje denken we er gewoon zelf maar bij... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 houden jullie @Yvonnevoor de gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Zo dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden