Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 september 2020


nancy

Aanbevolen berichten

@Descartes33 en hoe voel je je nu?

@Elton bij bepaalde hoeveelheden sliep ik wel goed, bij een teveel zeker niet nee. Na 3 uur wakker droge mond, onrustig en niet meer kunnen slapen. Verschrikkelijk eigenlijk. Alleen het inslapen ging goed, als een blok idd. En wist ook niet meer de tijd dat ik ging slapen, nog erger eigenlijk.

Ga boodschappen doen, zonder tranen wel met regen dus nat gaat het worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Descartes33:

Tyfuszooi. Ik heb mijn vriendin gesmeekt om voor me naar de super te gaan. En ze deed het, wanhopig. Ik ben zo naar de kloten ik kan het gewoon niet meer. Daar heeft niemand iets aan hè. 

Ik haat mezelf. Zo is er weer wijn. Kutleven.

ook een beetje hetzelfde als hier als ik dat heb gaat mijn man ook drinken halen want hij weet dat het anders op dat moment toch geen zin heeft.

Sterkte misschien morgen beter:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat je netjes dat je haar manipuleert zodat je krijgt wat je hebben wil @Descartes33. Nuchter ben je ook best een goeie vent denk ik, maar dan is de voorwaarde wel dat je eerst weer nuchter wordt.

Sterkte kerel, niet alleen maar  aan jezelf denken he, doe ook maar aan degene die het meest van je houden.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Smaragd:

Ruimt zij nou die kots op terwijl jij hier tikt?

Echt kan er niet tegen, log uit, je weet wat er kan gebeuren he? Ben er zelf het goede voorbeeld van maar ga er nog wel voor, kun jij ook.

Log even uit, beter voor jou en voor mezelf.

 

Nee ik heb de kots zelf opgeruimd. Wederom zal ik mijn bek weer houden als ik jou zo lastig val.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zeg ik niet @Descartes33 maar je zit in een binge, kennen meerderen hier. dit gaat niet goed, je valt mij niet lastig. Als ik/we iets kunnen doen hoor ik/we het graag.

Jouw taalgebruik, daar merk ik het aan, had ik ook altijd. Je bent meer waard dan dit. Moet jezelf eerst gaan inzien tot je ws niet meer kan, dood bent? Hoe lang ga je nog door of ben je aan het afbouwen? Je bent heel erg onder invloed, ken het, geen oordeel nogmaals. Straks ben je vriendin en baan kwijt, wat dan? 

De rest zal je ws beter kunnen helpen dan ik dat kan nu sorry.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij gaat het okay @Descartes33, afwachten volgende week. Een emdr sessie gehad, onderging het minder intens dan vorige keren. vooruitgang. Lief dat je het vraagt. Maar denk eerst maar even aan jezelf nu, je bent belangrijk man. Uit je maar. Bedoelde idd log uit(ik zelf) omdat je mij raakt en ik ook kwetsbaar ben natuurlijk. Gun jou zoveel beter. Ga rijsttafel maken, veel werk dus aan de slag. Hou jezelf zo heel als mogelijk. Ben blij dat jij er bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei knakker:

Die twee weken thuis voor jou nu ook weer extra risico @Smaragd?

Eerlijk? Ja dacht er wel aan, nu kan ik nog even goed door zuipen maar nee. Juist niet, wil mijn baan niet kwijt, moet alleen de hypotheek betalen, geen optie. Hoe lullig ook maar goede stok achter de deur voor mij en de sessies vereisen dat ook. Nuchter blijven,  een uitglijder hoeft geen terugval te gaan betekenen, lief dat je het vraagt. Praktijkondersteuner belt mij 3 keer per week, stelde dezelfde vraag. Nu weet ik jouw beroep:D;)

Nu log ik echt uit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Descartes33:

Ach laat ik maar omschrijven wat de wereld is. Ik maak het leven van mijn meisje een puinhoop. 
@Bor ik ben sinds 2018 in behandeling. Het lukt me nog net om te functioneren op werk. Opname werkt niet, denk ik, ik herstel veel te snel. 

Ik bedoel de Jellinek ook vooral voor je partner @Descartes33
zij heeft echt steun nodig die jij haar niet kunt geven
het is vreslijk voor haar jou zo te moeten meemaken
liefde kan ook de grootste valkuil zijn als je er zelf door onderdoor gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...