Lika Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 32 minuten geleden zei Renaldo61: Goede middag. Laat wakker geworden. Geprobeerd met hondje te wandelen, maar ze wilde niet. Gisteren haar zeker 3 km gedragen. Maar toen wou ze toch af en toe wat wandelen. Goh joh... Wat lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 Vandaag zwom ik in buitenwater. En hoeps, floeps...bijna botsing met een ijsvogel. (De afstand kan iets groter zijn geweest. Ik had mijn bril niet op) bumperjim en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 Dagpact: Yana Descartes Yvonne ikkanhet Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 Sterkte @Descartes33 en @ikkanhet. Het is zo naar zo'n kater met schuldgevoel etc maar goed dat weten we hier allemaal wel Een grote hug voor jullie, kom op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 Dankjewel @Rosee. Het schuldgevoel was vroeger sterker, dat baart me zorgen. Het is zo egoïstisch. Maar ook de depressie, het is slopend gedrag. ik ben nu aan het zoeken naar andere fijne dingen om die plek zetten. Morgen bijvoorbeeld kamperen. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 er is nog hoop voor Nederland Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 In bed. Teruggekomen. Lekker geprocastineerd... ( werk uitgesteld), wel wat gedaan, opgeruimd, nieuw opbergsysteem voor van alles en nog wat, boodschappen gedaan, hond uitgelaten. Klaar.... tevreden. Bijna dan..want dat uitstellen had ik beter niet gedaan, of wel, of niet. En ik noem het uitstellen, maar ik moet iets schrijven. Dan pruttel ik vaak wat. Is ok. Komt er morgen vast een strak stukkie uit. Slapen. Slaap lekker jongens.. Descartes33 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 Hoewel niet op het dagpact, meld ik me toch droog af Ga meteen naar bed, want de hele dag op sjouw geweest Welterusten allemaal nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 inspiratie vergaren @Lika moge de nacht je die brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Lange intense avonddienst gehad, wel voldaan. Ga zo slapen. @Descartes33 herken het gevoel na een binge, het gevoel wat je beschrijft. De kater het schuldgevoel en het dood willen. Komt door een teveel aan die rot drank. Gevaarlijk goedje als het teveel is. Goede tips adviezen heb je gekregen. Herken het, sterkte man! Goed dat je hier bent. Ga slapen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Wilde nog wel wat toevoegen, ik was niet bang om mijn relatie te verliezen, het(de relatie) was juist mijn trigger om teveel te gaan drinken/bingen toen het niet meer goed ging tussen ons. Daar kom ik steeds meer en meer achter. Had ik zelf nooit gedacht maar is wel zo. Omgekeerde wereld/gevoel bij jou. Maar goed de relatie was wel bijna 30 jaar. Weet niet hoe lang jullie bij elkaar zijn. Hoop dat je eruit gaat komen voor jezelf vooral eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Je bent trouwens nog op, gaat het wel??? @Descartes33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Hé dat kun je dus zien. Ja gaat goed, ellende met slapen. Komt morgen weer goed. Slaap goed, aardig dat je informeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Ja je kunt zien wie er online zijn, boven bij gebruikers online. Okay balen dat het slapen niet gaat, had ik ook altijd na bingen/stoppen. Heel herkenbaar, hoop dat het je toch zo even gaat lukken nog. Moet echt nu gaan slapen, morgen vroege afspraak voor mijn doen. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 @Marika ja ik noem dat altijd het lampje in mijn hoofd dat niet uitgaat. Ik denk dat het bij mij komt door angst om te gaan slapen. Ik weet niet waarom, bang dat er iets gebeurt, geen trauma of zo maar iets lichamelijks. Jezelf laten slapen is ook een vorm van de controle los te. Daar heb ik moeite mee. Wat bedoel je met ‘dat het niet langer meer kan duren’? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden