Spring naar bijdragen

zondag 6 september

Yana

Aanbevolen berichten

In bed. Teruggekomen. Lekker geprocastineerd... ( werk uitgesteld), wel wat gedaan, opgeruimd, nieuw opbergsysteem voor van alles en nog wat, boodschappen gedaan, hond uitgelaten. Klaar.... tevreden. Bijna dan..want dat uitstellen had ik beter niet gedaan, of wel, of niet. En ik noem het uitstellen, maar ik moet iets schrijven. Dan pruttel ik vaak wat. Is ok. Komt er morgen vast een strak stukkie uit.

Slapen.

Slaap lekker jongens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lange intense avonddienst gehad, wel voldaan. Ga zo slapen.

@Descartes33 herken het gevoel na een binge, het gevoel wat je beschrijft. De kater het schuldgevoel en het dood willen. Komt door een teveel aan die rot drank. Gevaarlijk goedje als het teveel is. Goede tips adviezen heb je gekregen. Herken het, sterkte man! Goed dat je hier bent.

Ga slapen nu :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde nog wel wat toevoegen, ik was niet bang om mijn relatie te verliezen, het(de relatie) was juist mijn trigger om teveel te gaan drinken/bingen toen het niet meer goed ging tussen ons. Daar kom ik steeds meer en meer achter. Had ik zelf nooit gedacht maar is wel zo. Omgekeerde wereld/gevoel bij jou. Maar goed de relatie was wel bijna 30 jaar. Weet niet hoe lang jullie bij elkaar zijn. 

Hoop dat je eruit gaat komen voor jezelf vooral eerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marika ja ik noem dat altijd het lampje in mijn hoofd dat niet uitgaat. Ik denk dat het bij mij komt door angst om te gaan slapen. Ik weet niet waarom, bang dat er iets gebeurt, geen trauma of zo maar iets lichamelijks. Jezelf laten slapen is ook een vorm van de controle los te. Daar heb ik moeite mee.

Wat bedoel je met ‘dat het niet langer meer kan duren’?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...