Maja Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Goedemorgen! wat heerlijk, ik kon weer slapen onder een dekbed. Vandaag vrije dag. Eerst arts, dan lange wandeling maken en vervolgens op naar Delft. Rondje binnenstad. Heb er zin in. Fijne dag allemaal en voor wie het nodig heeft: sterkte en zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Goeiemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 16 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! wat heerlijk, ik kon weer slapen onder een dekbed. Vandaag vrije dag. Eerst arts, dan lange wandeling maken en vervolgens op naar Delft. Rondje binnenstad. Heb er zin in. Fijne dag allemaal en voor wie het nodig heeft: sterkte en zet m op! Veel plezier in Delft. Heb vannacht ook zonder ventilator kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 19 minuten geleden zei Bor: Alle Amsterdammers en Rotterdammers onder ons veel sterkte gewenst. Het is me wel wat hoor die rottige corona. Wij in Friesland komen er tot nog toe genadig vanaf steeds al begint het hier in de buurt ook wat, maar dat is niets in vergelijking met elders. Zo heb ik afgelopen weekend ook dom gedaan. Een vriend van me stelde me voor aan z"n Rotterdamse vrienden, die bij hem op bezoek waren, en als vanzelf/ gewoonte hebben we handjes geschud. Het was pas erna dat we elkaar aankeken met een blik van "huh, wat doen wij nou?". Dom hoor, maar ja.. Haha, ja dat had ik laatst toen een vriendin op bezoek kwam. Ze komt achterom de plaats op en vliegt me om de nek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Goedemorgen frummers, Een strakblauwe hemel en nog lekker 'koel' hier. Eerst maar even een bakje. Oei Bor, ja, soms vergeet je het gewoon heel even.... Ook hier zijn geen/weinig besmettingen gelukkig. Bijna iedereen houdt er ook behoorlijk rekening mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 1 minuut geleden zei Bor: Ben je Fries? Nee rasechte Limburgse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Het is ook geen ramp om een hand te geven, alleen kun je daarna beter niet je vingers in je mond stoppen. Goeiemorgen dappere dodo's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 5 minuten geleden zei Bor: Oh? Maar dat is geen zuiver Nederlands toch, of wel? Klinkt erg Fries namelijk. "Efterom de pleats op".. Ik denk Limburgs geen nederlands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, Straks maar weer een dagje tuin onkruid wieden, want daar komt geen eind aan En ja, de corona... Ik blijf voorzichtig, ook kinderen en kleinkinderen geen knuffel Vind ik ook lastig Maar ja, veiligheid voor alles Ook bij mijn ene client, die ik help met douchen, doe ik altijd mondkapje op en handschoenen aan Dat hoeft niet (heel raar ), maar doe het wel Als ik naar het openbare toilet ga op de tuin, neem ik altijd ontsmettingsdoekjes mee, was ik handen ook dat was het protocol, waar we ook een mail van hebben gehad maar ik zie, dat niemand het doet Gelukkig hoor ik niet bij niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Ik ga maar helemaal niet meer op een openbaar toilet. Ik heb een geniale plasmethode ontwikkeld als ik ergens met de auto ben. Voor- en achterdeur open, die dienen als zijwanden, en dan zittend op de treeplank plassen, net zo comfortabel als thuis op de wc. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 2 minuten geleden zei Yana: Ik ga maar helemaal niet meer op een openbaar toilet. Ik heb een geniale plasmethode ontwikkeld als ik ergens met de auto ben. Voor- en achterdeur open, die dienen als zijwanden, en dan zittend op de treeplank plassen, net zo comfortabel als thuis op de wc. Ik heb altijd desinfecterende toiletspray bij me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 mooie zonnige veilige morgen dan maar weer frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 24 minuten geleden zei Bor: Dagpact; Bor ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, wat een vrolijke berichten. Hier een kopje koffie in het ochtendzonnetje, heerlijk windje door de haren. Zo komen we het leven wel door. Dagpact; Bor ikkanhet Descartes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Dagpact: Bor ikkanhet Descartes Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Hahaha, lekker ding ben je toch... Maar zo valtie wat meer op en ik hou wel van een beetje kleur hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 (bewerkt) Goedemorgen .. Vandaag weer vers training heb er eigenlijk niet zoveel zin in.. Ga zo ook ff de achtertuin in moestuin bak opruimen.. en weer vullen met tuinaarde alvast voor volgende jaar.. Heb vorige week ook nog op het Franse grondgebied wild geplast en wat anders ergens onderweg ' mijn spastische darmen hielden het niet meer... op de camping idd flink met handdesinfectie in de weer ' ook met afwassen eerst de plek goed gesprayd . 19 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Goedemorgen Lieke, is er al wat meer duidelijkheid over die vrije dagen die je had besproken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 4 minuten geleden zei Bor: @Yvonne is ons zonnetje in huis he. Die denkt; Weg met die lelijke zwarte letters van Bor. Maarrrrr als je dat vervelend vindt dan zet ik jouw originele versie er weer neer hoor. Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 (bewerkt) @Yvonne nee moet wachten op de planner die volgende week pas terug is ' heb zelf ook nog vak.. Meest waar ik eigenlijk mee zit is dat mijn manager eigenlijk zegt van je briefje is er niet dus ik kan het niet goedkeuren met andere woorden zoals ik ze vast fout interpreteer eerst zien dan geloven .. dat je het ingeleverd hebt . ga maar proberen te ruilen...zegt ze. heb haar niet telefonisch gesproken nog dit ging per mail.. en ik heb nog even geen zin om te bellen .. 19 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Dan blijven we duimen voor je dus Lieke. Lijkt me trouwens stug dat je die vrije dagen niet gaat krijgen, zou heel heel misselijk zijn. Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 (bewerkt) Dank je voor duimen ' ben er helaas wel bang voor ze niet te gaan krijgen .. maar hé mag niet pessimistisch denken. Probleem is dat het rooster al is vrijgegeven en volgens haar nu te laat ben om er op te schieten . Dat mag alleen in concept tijd. Ik hoop dat planner mij kan helpen ' maar helaas is dat ook niet mijn grootste vriendin..beetje stug type. 19 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 (bewerkt) Zojuist zei Bor: @Lieke7777 Wat is vers training eigenlijk? https://www.psyq.nl/persoonlijkheidsstoornis/behandelingen-persoonlijkheidsstoornis/vers-training-persoonlijkheidsstoornis Nb ik ben geen borderliner iig . 19 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2020 Klopt dat is een voorwaarde om de training te mogen volgen ' 2 maanden iig .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden