Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 juli 2020


Maja

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Rosee:

Goedemorgen

Heerlijk de sauna, ook dol op maar helaas al sinds maart niet meer geweest (sportschool vorige maand opgezegd, er mag daar nu maar 1 persoon in de sauna en dan moet je eindeloos wachten). Ik ga maar weer eens een sauna boeken (helaas tijdslimieten). Die foto van gisteren vond ik heel mooi @Jopie. En dapper dat je dit zo doet. Gisteren via de app wat gedoe met een vriendin, ze vroeg me of ik laatste tijd afstand van haar hou en dat klopt dus. Wilde eerlijk zijn maar ook weer niet. Ze drinkt behoorlijk maar vindt zelf dat ze t onder controle heeft. Dacht nu ook weer dat ze slok op had omdat ze zo direct deed. Ze vindt dat ik nu oordelen over haar heb, terwijl ze die nooit over mij had in welke staat ik ook was. En ja, dat klopt ook. (Een tijd geleden heb ik haar geconfronteerd met haar alcoholgebruik). Binnenkort gaan we weer eens koffiedrinken. Zij vindt dat ik mijn alcoholprobleem op haar projecteer als het ware. Misschien klopt dat wel. Haar alcoholgebruik irriteert me, nu ik erover nadenk. Waarom eigenlijk? Misschien moet ik proberen om het bij haar te laten. 

Ik ben wel blij dat je dit hier schrijft. Ik weet eigenlijk niet wat zij bedoelt met wat zij jouw projectie noemt.
 Toen  een vriendin van mij stopte met roken (ik toen nog niet) vond ik dat reuze ongezellig. Bovendien was ik ook wel wat jaloers op haar dat zij het kon en deed. Ik was nog niet zover. Misschien is jouw vriendin stiekem ook wel wat jaloers op jou, wie zal het zeggen.

Ik vond het toen voor mijzelf ook confronterend, doordat mijn vriendin stopte viel mijn roken meer op, althans zo voelde dat voor mij. Geen partners in crime meer zal ik maar zeggen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel grappig net. Mijn jongste zoon is bang dat de centjes op zijn en ik niet genoeg werk om op vakantie te kunnen. Dus hij vroeg of ik klaar ben met werken vandaag. Ik zeg ja. Vraagt ie waar de centjes dan zijn. Op de bank, zeg ik. Loopt hij naar de bank toe. Ehhh, nee, ik bedoel niet die bank. De geldbank. Hij kijkt me glazig aan. Ik waag een nieuwe poging: de centjes staan op de computer. Loopt hij naar het beeldscherm en gaat op de plank erboven zoeken :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...