Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 19-6-2020


Aanbevolen berichten

Goeie morgen supertjes,:lips:

Wil. en toch schrijf je veel minder paniekerig, veel duidelijker, dus ben je (misschien voel je dat nu niet ) veel vooruit gegaan lieverd. Blijf in jezelf geloven, jij komt er wel.

Face knap geschreven gisteren. Dit is duidelijk en je reageerde met gevoel op het bericht van Frankk. Ik hoop dat je je vandaag wat rustiger voelt.

Frankkieboy een top reactie en aan de reactie van Face te zien is er echt gedeeld. Dit is fijn om te zien.

Ik heb gisteren weer wat teveel gedaan en voel het weer. Het is zo moeilijk om gedoseerd bezig te zijn. pffffftttttt. Vandaag naar de dagbesteding, vanmiddag thuis. Ze komen een prachtige pergola brengen die ik gisteren gekocht heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen supertjes,:lips:

Wil. en toch schrijf je veel minder paniekerig, veel duidelijker, dus ben je (misschien voel je dat nu niet ) veel vooruit gegaan lieverd. Blijf in jezelf geloven, jij komt er wel.

Face knap geschreven gisteren. Dit is duidelijk en je reageerde met gevoel op het bericht van Frankk. Ik hoop dat je je vandaag wat rustiger voelt.

Frankkieboy een top reactie en aan de reactie van Face te zien is er echt gedeeld. Dit is fijn om te zien.

Ik heb gisteren weer wat teveel gedaan en voel het weer. Het is zo moeilijk om gedoseerd bezig te zijn. pffffftttttt. Vandaag naar de dagbesteding, vanmiddag thuis. Ze komen een prachtige pergola brengen die ik gisteren gekocht heb.

Hallo Bolletje ik ben wat helderder soms maar de nacht in niet leuk huilt veel maar komt niet tot rust vanacht weer zwaren angsten denk dat iemand in mijn kamer is zie niks hoor gelukkig maar de angst overheerst durf niet naar mijn bed en denk het gebeurt weer ik wil beter worden  maar dat slapen is knudde    liefs wil

1 uur geleden zei Bellie:

Veel plezier op de dagbesteding @bolletje! Mooi een pergola! Wat ga je er om heen laten groeien?

Gisteren ook teveel gedaan maar gelukkig vannacht geen last  van gehad, hopelijk vandaag ook niet. 

Ben gisteren naar de huisarts gegaan. Want zoals hij wil dat ik afbouw wekt niet.  Hij wil dat ik elke 10 dagen één dosering van 0,5 mg Diazepam laat vallen.  Maar die tussenpozen worden te lang dan. Ik slik nu 2,5 mg Diazepam in stukjes van 0,5 mg. Maar die kleine hoeveelheid redt het dan niet naar  de volgende dosering naar mijn gevoel.  Het is te weinig.  Soms lijkt het mij beter om meer te nemen in 1x zodat het langer in mijn bloed blijft. maar ik ben bang dat ik daar zo stoned van word. Wie weet het?

Nu zojuist om half 9 een 0,5mg genomen.  Zit helemaal suf en trillerig aan het ontbijt wat ik overigens amper weg krijg. Dat bedoel ik.  0,5 mg....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, even een reactie op de lieve reacties die ik kreeg nav mijn berichtje van gisteren: we zijn hier met z'n allen om elkaar te steunen en vooruit te helpen. We herkennen elkaars narigheid en die enorme soms overweldigende gevoelens. Je lichaam en je geest gaan met je op de loop. Alle afschuwelijke dingen die we voelen zijn voor een heel groot deel terug te voeren op een lijf dat schreeuwt om die vreselijke pillen. Het is meestal niet meer en niet minder. Ik heb mezelf steeds weer voorgehouden dat al die enorme brakke gevoelens van angst, hoofdpijn, trillen, zweten en ga zo maar door, eigenlijk gewoon fysieke klachten zijn die enkel en alleen er zijn omdat je lichaam vraagt om iets dat het niet meer krijgt. En dus moet je op zoek moet naar een andere oplossing. En dat is je lichaam vergeten of kan het even niet omdat de juiste middelen en processen in je lijf op z'n gat liggen. Het kost tijd, soms veel tijd om dat weer te herstellen. Die gedachten slepen mij er doorheen. Je lichaam is een groot goed dat zichzelf kan genezen, en jij/wij kunnen daarbij helpen. Elkaar helpen door te delen en te ondersteunen. Tips en trucs, luisterend oor. Moed inspreken. Mensen het gaat echt goed komen, dat weet ik zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Frankk:

Hoi allemaal, even een reactie op de lieve reacties die ik kreeg nav mijn berichtje van gisteren: we zijn hier met z'n allen om elkaar te steunen en vooruit te helpen. We herkennen elkaars narigheid en die enorme soms overweldigende gevoelens. Je lichaam en je geest gaan met je op de loop. Alle afschuwelijke dingen die we voelen zijn voor een heel groot deel terug te voeren op een lijf dat schreeuwt om die vreselijke pillen. Het is meestal niet meer en niet minder. Ik heb mezelf steeds weer voorgehouden dat al die enorme brakke gevoelens van angst, hoofdpijn, trillen, zweten en ga zo maar door, eigenlijk gewoon fysieke klachten zijn die enkel en alleen er zijn omdat je lichaam vraagt om iets dat het niet meer krijgt. En dus moet je op zoek moet naar een andere oplossing. En dat is je lichaam vergeten of kan het even niet omdat de juiste middelen en processen in je lijf op z'n gat liggen. Het kost tijd, soms veel tijd om dat weer te herstellen. Die gedachten slepen mij er doorheen. Je lichaam is een groot goed dat zichzelf kan genezen, en jij/wij kunnen daarbij helpen. Elkaar helpen door te delen en te ondersteunen. Tips en trucs, luisterend oor. Moed inspreken. Mensen het gaat echt goed komen, dat weet ik zeker!

Wat een fijn bericht! Iets om vaak over te lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stik van de zenuwen, herkent iemand dit? Het zit in mijn handen en voeten en benen allemaal zenuwen. En als ik wat heb gedaan wordt het nog erger. Is het misschien dat ik bang ben iets te doen en het daardoor nog erger op de zenuwen krijg. Dit is niet vol te houden.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Bellie:

Lieve @Wilhelmina. Mijn vader heeft precies hetzelfde gehad van de Benzo's.  Dan zag hij s nachts zijn vader in de slaapkamer staan. Mijn opa was toen al 50 jaar overleden. Het komt echt door die troep. Veel sterkte meis! 

 

2 uur geleden zei karin123:

Ik stik van de zenuwen, herkent iemand dit? Het zit in mijn handen en voeten en benen allemaal zenuwen. En als ik wat heb gedaan wordt het nog erger. Is het misschien dat ik bang ben iets te doen en het daardoor nog erger op de zenuwen krijg. Dit is niet vol te houden.

Lieve Karin heb ik ook  lieve schat komt van die pillen ik kan niks meer ik denk aan jou welhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Lieve Wilhelmina, jij hebt het dus ook. Ik word er helemaal gek van van die zenuwen. Het lijkt steeds erger te worden. Ik denk ook aan jou elke dag. Je bent bijna van de pillen af wat vind ik dat knap.

karin123. Ik ben er vanaf maar ik ben er nog lang niet. Al 4 mnd af. Nog te vroeg om te juichen. Steeds wat erbij. Maar we strijden door.  Yollie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Lieve Wilhelmina, jij hebt het dus ook. Ik word er helemaal gek van van die zenuwen. Het lijkt steeds erger te worden. Ik denk ook aan jou elke dag. Je bent bijna van de pillen af wat vind ik dat knap.

Lieve   Karin, het komt echt door de chemie in  je lijf. Heb je de mogeijkheid om met een weegschaaltje af te bouwen en  elke  dag  te vijlen, probeer dat dan, want dat scheelt echt. En verder moet je er   helaas ook echt doorheen.
Je  kan wel ook magnesium bisglycinaat nemen. Dat helpt mij nu ook bij de venlafaxine ontwenningsverschijjnselen die precies  zo zijn. Stijf  van de stress  in mijn lijf en de spanning loopt soms zo hoog op dat ik in wanhopig huilen uitbarst. Dat lucht dan soms weer op.

Maar sinds ik de magnesium weer ben gaan nemen is het  beter. Mijn hoofd denkt pas normaler  na 18.00 uur. Voor die tijd ben ik een wrak.
Ik weet dat jullie me missen moeten, maar ik  komt echt wel weer terug.  Maar nu  even  niet  veel omdat  ik zelf  weer zo ziek ben.

Morgen komt mijn dochter voor haar opa's verjaardag. Ben er wel een beetje zenuwachtig voor.  Moet  dat arme kind ( 21 jaar) me weer zo ziek aantreffen. Echt niet cool....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve   Karin, het komt echt door de chemie in  je lijf. Heb je de mogeijkheid om met een weegschaaltje af te bouwen en  elke  dag  te vijlen, probeer dat dan, want dat scheelt echt. En verder moet je er   helaas ook echt doorheen.
Je  kan wel ook magnesium bisglycinaat nemen. Dat helpt mij nu ook bij de venlafaxine ontwenningsverschijjnselen die precies  zo zijn. Stijf  van de stress  in mijn lijf en de spanning loopt soms zo hoog op dat ik in wanhopig huilen uitbarst. Dat lucht dan soms weer op.

Maar sinds ik de magnesium weer ben gaan nemen is het  beter. Mijn hoofd denkt pas normaler  na 18.00 uur. Voor die tijd ben ik een wrak.
Ik weet dat jullie me missen moeten, maar ik  komt echt wel weer terug.  Maar nu  even  niet  veel omdat  ik zelf  weer zo ziek ben.

Morgen komt mijn dochter voor haar opa's verjaardag. Ben er wel een beetje zenuwachtig voor.  Moet  dat arme kind ( 21 jaar) me weer zo ziek aantreffen. Echt niet cool....

Lieve Liz je dochter snapt t vast dat t door de pillen komt! Je was supergoed. AD eraf en je voelt je zo. Dat ziet ze heus! Heb je met AD afbouw ook windows en waves? 

Dikke knuffel sterkte. Ik heb veel respect voor jou! <3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Wanhopige:

karin123. Ik ben er vanaf maar ik ben er nog lang niet. Al 4 mnd af. Nog te vroeg om te juichen. Steeds wat erbij. Maar we strijden door.  Yollie

IK weet het Yollie. Maar ik ben zo bang voor alles, de zon, hitte en het virus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve   Karin, het komt echt door de chemie in  je lijf. Heb je de mogeijkheid om met een weegschaaltje af te bouwen en  elke  dag  te vijlen, probeer dat dan, want dat scheelt echt. En verder moet je er   helaas ook echt doorheen.
Je  kan wel ook magnesium bisglycinaat nemen. Dat helpt mij nu ook bij de venlafaxine ontwenningsverschijjnselen die precies  zo zijn. Stijf  van de stress  in mijn lijf en de spanning loopt soms zo hoog op dat ik in wanhopig huilen uitbarst. Dat lucht dan soms weer op.

Maar sinds ik de magnesium weer ben gaan nemen is het  beter. Mijn hoofd denkt pas normaler  na 18.00 uur. Voor die tijd ben ik een wrak.
Ik weet dat jullie me missen moeten, maar ik  komt echt wel weer terug.  Maar nu  even  niet  veel omdat  ik zelf  weer zo ziek ben.

Morgen komt mijn dochter voor haar opa's verjaardag. Ben er wel een beetje zenuwachtig voor.  Moet  dat arme kind ( 21 jaar) me weer zo ziek aantreffen. Echt niet cool....

Ik hoop zo dat het alleen door de chemie komt maar in de avond wordt alleen de angst wat minder de rest blijft. Voel me zo geestelijk en lichamelijk uitgeput.

Dat stijf van de stress ken ik heel goed, het is het 1 of het andere bij mij.

Veel sterkte Liz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei karin123:

Heb alweer een extra Oxazepam genomen, schreeuwde dat ik naar het ziekenhuis wilde.

@karin123oh wat erg. Dat is niet de oplossing. Leef met je mee! Ziekenhuis voegt niks toe. Probeer liever veel kamille thee. Ik snap niet dat je toch kan werken.Ga effe wandelen. Bezig zijn.  Yollie

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karin doe eens rustig meis er is niets aan de hand met je gezondheid. Wat de anderen ook schrijven, het komt door ontwenningsverschijnselen. ER IS ECHT NIETS AAN DE HAND MET JE. Heb je al gegeten? Probeer eens een warme kop bouillon of melk, en ga op bed liggen, en ontspan je. Blijf proberen meis dit gaat echt over we hebben dit allemaal mee gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Wanhopige:

@karin123oh wat erg. Dat is niet de oplossing. Leef met je mee! Ziekenhuis voegt niks toe. Probeer liever veel kamille thee. Ik snap niet dat je toch kan werken.Ga effe wandelen. Bezig zijn.  Yollie

@Yollieik weet dat het ziekenhuis niets toevoegt maar ben zo bang en trillerig, Ik kan niet werken Yollie al 6 jaar niet meer. Moet straks met de hond naar het hondenveld, zie ik ook al zo tegen aan maar het moet maar even. Heb vaak het gevoel zo in elkaar te zakken. In de avond als alles gedaan is en dat is niet eens zoveel wordt de angst iets minder maar ben dan wel totaal uitgeput van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bolletje:

Karin doe eens rustig meis er is niets aan de hand met je gezondheid. Wat de anderen ook schrijven, het komt door ontwenningsverschijnselen. ER IS ECHT NIETS AAN DE HAND MET JE. Heb je al gegeten? Probeer eens een warme kop bouillon of melk, en ga op bed liggen, en ontspan je. Blijf proberen meis dit gaat echt over we hebben dit allemaal mee gemaakt.

@bolletjeik weet dat er met mijn lichaam niets aan de hand is, is al zo vaak onderzocht. Ja ik heb gegeten. Dank je wel voor de opbeurende woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei karin123:

@Yollieik weet dat het ziekenhuis niets toevoegt maar ben zo bang en trillerig, Ik kan niet werken Yollie al 6 jaar niet meer. Moet straks met de hond naar het hondenveld, zie ik ook al zo tegen aan maar het moet maar even. Heb vaak het gevoel zo in elkaar te zakken. In de avond als alles gedaan is en dat is niet eens zoveel wordt de angst iets minder maar ben dan wel totaal uitgeput van de dag.

@karin123oh ik heb me vergist met iemand anders denk ik. Die wel werkt. inwendig trillen heb ik constant. Dat is echt van benzo. En angst dat heb ik je eerder verteld. Grenzen verleggen. Afleiding. Niet op de bank gaan zitten als een angsthaas. Je maakt het alleen erger. Ik merk heel erg dat mijn trillingen minder zijn als ik afgeleid ben. Het is moeilijk. Ik weet het.  Je gaat niet dood. Cgt. Zo ben ik van mijn angst afgekomen. Steeds confrontratie aangaan. Hoe moelijk het ook is. Yollie

bewerkt door Wanhopige
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wanhopige:

@karin123oh ik heb me vergist met iemand anders denk ik. Die wel werkt. inwendig trillen heb ik constant. Dat is echt van benzo. En angst dat heb ik je eerder verteld. Grenzen verleggen. Afleiding. Niet op de bank gaan zitten als een angsthaas. Je maakt het alleen erger. Ik merk heel erg dat mijn trillingen minder zijn als ik afgeleid ben. Het is moeilijk. Ik weet het.  Je gaat niet dood. Cgt. Zo ben ik van mijn angst afgekomen. Steeds confrontratie aangaan. Hoe moelijk het ook is. 

@Yolliedat trillen is ook vreseliijk. Jij bent van de angst af, fijn is dat. Het lijkt me heerlijk om daar van verlost te zijn, wat zou ik blij zijn maar in de morgen na het opstaan begint het alweer, echt bang voor alles, zelfs als ik alleen maar naar buiten kijk. Ik ga straks ook naar het hondenveld maar ben daar ook bang. Heb het al tig keer gedaan maar de angst blijft, snap er niets van. Ik ben ook bezig met cgt maar het helpt nog niet veel. Ik ga ook steeds de confrontatie aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...