Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

@Smaragdgoed van je te horen.

@takeiteasyfijn dat je bij zbb kon zijn. Je leest heel stevig. Dat is ook fijn.

Gewandeld, gezwommen, gewerkt. Tevreden en blij. Omdat het mooi weer is en ik kan wandelen. Hele fijne loopschoenen gevonden en mijn voeten (peesplaten) doen geen pijn meer. Wat een genot. Goed zittende schoenen waarop je pijnvrij kunt lopen.

Het geeft me een onbeschrijflijk gevoel van vrijheid. Ik kan er gewoon op uit met mezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Renaldo61:

Werkdag is voorbij. Reeds om 12 uur, iedere vrijdag. Er is een tijd geweest dat ik echt graag ging werken. Ik wil zoveel mogelijk conflicten te vermijden, dat lukt daar echt niet meer. 

Conflicten proberen te vermijden op het werk dat herken ik wel. Het is geen goede zaak en geeft een gevoel dat je er alleen voor staat, athans, mij dan bij mijn vorige werk. Veel sterkte

Niet droog gehouden, kan gebeuren :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-6-2020 om 10:35 zei Pytje:

Dank je, Meadow. En niet vergeten hem er uit te halen, hè:)?

Dat geldt helemaal voor de diepvries. Ik had zin in een koud 0.0letje dus deed hem “even” in de diepvries. Vervolgens vergeten, dus twee dagen later ontdekte ik een ontploft blikje. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-6-2020 om 13:26 zei knakker:

heimelijk als in: stiekem.

Ik dronk (vrijwel) altijd in het diepste geheim en heb tot het bittere einde geprobeerd de buitenwereld in de waan te laten dat het allemaal best goed ging met mij. 

Bij mij was er weinig stiekems aan, althans op het eerste gezicht. Ik ben alleen en dronk voornamelijk thuis, als ik alleen was. Ik gezelschap deed ik zeker mee maar werd wel aangeschoten maar nooit echt dronken, daar paste ik wel voor op. Maar thuis was er geen controle.
Wat men de volgende dag merkte weet ik niet. Waarschijnlijk meer dan mij lief was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...