Sandro Geplaatst 14 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2020 17 minuten geleden zei nancy: Sandro, als een recept eenmaal een succes is (die braadsticks), dan blijft mijn man die kopen Ja, logisch! Bij ons gaat het op die manier ook weleens verkeerd trouwens. Dan blijft mijn vriendin iets speciaal voor mij kopen, wat ik dan tegen heug en meug maar opeet. Na een tijdje zeg ik dan dat ze dat voor mij niet hoeft te halen. "Ja, maar je eet het toch elke keer op?!". Ja, omdat we het anders weg moeten gooien...Na ja goed, af en toe communiceren is wel handig nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2020 shoarma reepjes met kleine stukjes wortel , bloemkool champions uitjes en aardappelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 14 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2020 5 minuten geleden zei Etty: Ik ga pasta met spinazie en olijven en crème fraiche eten, en een klein beetje geraspte kaas eroverheen. En peper en knoflook. Supersimpel. Maar wel lekker! Olijven, you hate 'em or you love 'em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 14 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2020 Hier pizza gegeten. Nu uitbuiken met een koppie thee. Dagpact geslaagd! Ik dronk altijd aan het eind van de middag een aantal wijntjes en tijdens het eten. Daarna thee. Dat laatste doe ik nog steeds, de wijn inmiddels verruild voor spa rood met limoen of alleen water. Bevalt mij prima. Straks nog even aan de wandel met de hond, nog 3000 stappen maken. Dan zit ik op mijn dagelijkse doel van minimaal 10.000. rapilos en Rapid reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 14 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2020 Heel de dag bezig geweest in de tuin,nog zomerplantjes gehaald,en moestuin water gegeven net,wat is het droog op de zandgrond heel wat gieters met water gesjouwd,lekker bezig geweest,en een droge afmelding,nu koffie. Marietjestopt, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 14 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2020 Weet ik @Bor maar ik houd er juist van als het pittig is. Ik doe het voorlopig maar met zwarte en witte peper. Lang niet zo pittig, maar het is wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2020 Hoi, Lekker gewerkt, fijn stel collega's heb ik om mij heen. Echt een zegen. Kan ook echt mijzelf zijn, ook heel wat waard. Nu even bijkomen. Met wat muziek en lezen. Hoop dat het met iedereen hier goed gaat. Morgen nog een paar uurtjes werken. Ritme bevalt mij zo wel. Niet te snel. Wilde alweer hele dagen/diensten gaan werken. Wil bedrijfsarts/manager nog niet. Hou me er maar aan. Voelt ook wel even goed zo, ook tijd voor andere dingen. Gemoed blijft wisselen maar dat hoort erbij natuurlijk. Rapid en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2020 Nou. Dat kan ik me voorstellen @Jopie. Toch belangrijk ja. Mijn moeder kent haar vader niet. Zij heeft een half zus, maar nooit ontmoet. Mijn moeder wordt 86. Opeens is het weer een groot thema. Belangrijk ja. Ook voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2020 En gelijk mijn verheug-gevoel. Zwemmen morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden