Spring naar bijdragen

Zondag 5 April


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Jopie:

Voor jou geldt wel in het bijzonder nr 1 van de hardlooptips nu: rustig aan en jezelf niet te zeer uitputten. Je weerstand moet omhoog door t sporten, niet naar beneden. Succes, hoop dat je er in ieder geval van geniet. 

Het gaat om het genieten en beweging..absoluut niet om mezelf te pushen :lol:
1min rennen - 1min lopen - 2min rennen - 2min lopen -  2min rennen - 2min lopen - 2min rennen - 2min lopen - 2min rennen - 2min lopen

heerlijk hier linkaf de deur uit, langs een boerderij door het weiand en in 20min weer thuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Nog 1 dienst, de laatste. Dan is het ook echt wel even genoeg. Geen benen meer over, voor mijn gevoel dan. Want ze zitten er gewoon nog aan.

@Senna33 hoe naar ook, maar dat jaar is niet weg nee. En wel goed dat je ging braken, je lichaam geeft daar genoeg mee aan eigenlijk. Niet DOEN. Sterkte:rose:

Een plak citroen erin is lekker(in de thee dan) En dan heel lang laten trekken, kun je ook een soort van citroen ijsthee van maken. Heerlijk en gezond.

Fijne dag nog en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen een flinke wandeling gemaakt. Lege straten en parken genoeg, hier en daar wat ouders met kleine kinderen, hondenuitlaters en hardlopers. Hopelijk valt het vanmiddag ook een beetje mee overal met de drukte. Vooral voor jongeren moet dat wel moeilijk zijn nu het mooier weer wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Adri02:

En gisteravond om 23 uur vroeg je je af wanneer je eigenlijk weer de straat op mocht, na je corona.

Niet dat het me veel uitmaakt, maar ik begrijp die vraag dan niet helemaal meer.

Ik las de vraag als wanneer @Cleo66 weer live over straat mocht. In de auto is nog steeds zelf isolatie toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anyway: filosoof Socrates vond het nieuwe leven als patriarch van de kattenfamilie niet bepaald aanlokkelijk. Hij gromde en snauwde. <_< 

Inmiddels speelt hij meer en is hij afgevallen. 
 

Plato is alweer enige tijd geleden overleden. Hij ligt in mijn tuin onder een boompje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Jopie:

Qua onderwerp/materie is dit zo verslavingsherelateerd (voor mij in ieder geval wel)

Die link zie ik ook wel voor mezelf. Op een andere manier denken, veel relaxter en met weinig verwachtingen. Go with the flow. Want anders is het gewoon niet te trekken. 

Een hele gezonde manier van denken, die inderdaad ook helpt bij het stoppen met drinken. 

Bij mezelf merk ik dat ik erg moe ben. Drinken helpt daar totaal niet bij. Vandaar mijn dagpact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Cleo66:

Ik heb gewoon het  idee dat er mensen zijn die de behoefte Voelen om te proberen anderen onderuit te halen . Ik ben daar vaak niet mee bezig . Wanneer iemand aardig is tegen mij , ben ik dat terug . En ik begrijp dan vaak dus ook niet waar die vijandelijkheid vandaan komt . Maar nu je me op het "rondje hondje" wijst ,  denk ik dat ik misschien wel vaker op tenen ga staan waar ik me totaal niet van bewust ben 

Als je je niet bewust bent dan heb je het ook niet fout bedoeld. Misschien hebben mensen wel lange tenen. Geeft niet joh.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier sloegen de stoppen door. Jongste dochter die gisteren al zat te modderen met Frans (ja frans is ook voor fransen moeilijk :) ) ging vanmiddag volledig over de rooie. Komt er niet uit, letterlijk en figuurljjk niet. 3 weken opsluiting gaat niet in de koude kleren zitten. Ze had iets op amazon besteld van haar laatste centen en dat is weer retour afzender want de franse post ligt bijna op zn gat, daar baalt ze van. Kranten worden ook vrijwel niet meer bezorgd. En ze is flink astmatisch dus best wel gestresst over het rondwarende virus. Ik ook trouwens voor haar. Vrouw haar mee naar buiten genomen, ff rustig praten. Kan zij wel, kan ik niet want ik ben pa die op zo'n moment alles verkeerd zegt :) 

Enfin ff onweer en daarna zal het wel weer even goed gaan

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fruitvlieg2019:

Ik denk het wel, daarom schreef ik het.

Ok, dan ben je wereldvreemd, of anderen interesseren je niet. Dat kan ook.

Kom op, Nederland loopt serieus op zijn tenen. Bedrijven gaan failliet. Werkeloosheid stijgt en daarmee ook armoede. Eenzame mensen worden gek. Dit is een noodsituatie en daarom is deze maatregel passend. Maar ff ieder jaar plat leggen, gewoon, omdat het kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bevalt mij heel erg dat er zo goed als geen vliegtuigen meer over mijn huis vliegen. De lucht is nog nooit zo blauw geweest en je ruikt de lente. De wereld die wij kennen zal hierna niet meer hetzelfde zijn, maar hoe wij de wereld misbruikten kon gewoon niet langer goed gaan. Zolang wij geen echte stappen terugdoen zullen dit soort virussen vaker voorkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fruitvlieg2019:

Dat er bedrijven failliet gaan en werkelozen komen komt niet alleen door het corona virus, dat was anders ook wel gebeurd.

Nee niet

De coronadoden die je uitspaart krijg je dubbel en dwars terug met de zichzelf van het leven berovende failliete ondernemers. 

Dat het wel eens lekker is, geen vliegtuig- en verkeerslawaai dat kan ik beamen maar om dan maar te wensen het land vaker plat te gooien omdat jij dat lekker rustig vindt, en kennelijk niet financieel afhankelijk bent van het reilen en zeilen van de rest vh land (is dat wel zo??) vind ik dan wat @Sandro zegt idd wel wat wereldvreemd. Er zitten echt miljoenen gigantisch met de handen in het haar. Mijn bedrijf tokkelt nog wel redelijk door maar we zijn wel zo'n beetje de enige van het dorp, het is echt doffe ellende. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Sowhat:

Het bevalt mij heel erg dat er zo goed als geen vliegtuigen meer over mijn huis vliegen. De lucht is nog nooit zo blauw geweest en je ruikt de lente. De wereld die wij kennen zal hierna niet meer hetzelfde zijn, maar hoe wij de wereld misbruikten kon gewoon niet langer goed gaan. Zolang wij geen echte stappen terugdoen zullen dit soort virussen vaker voorkomen. 

Het virus is geen straf voor teveel vervuilen. Aids was ook geen straf voor homo's. Zoveel als ik tegen vervuiling ben (en voor homo's overigens) zozeer ben ik tegen het idee dat het virus een wraakactie is van moeder Aarde.  Virussen bestaan gewoon en ze kunnen ons doden, face it, wij zijn hier niet de baas op deze planeet. De virussen zijn met veel meer dan wij en ze bestaan al veel langer. Een beetje nederigheid zou ons passen. 

En minder vliegen en aurorijden ook hoor. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fruitvlieg2019:

Volgens mij wordt mijn eerste tekst een beetje uit zijn verband getrokken. Van ik geniet van de rust en zou die wel vaker willen hebben naar wereldvreemd en suïcidale ondernemers. 

OK sorry dan

Ik geniet ook van de rust, daar zijn we het over eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leven en laten leven dan maar.
Ik heb er een heerlijke dag van kunnen maken.

's morgens koekjes en cakejes gebakken en 's middags op de fiets
richting Utrecht. Dochter had een racefiets en outfit (met helm) geleend
en kwam mij tegemoet. Met wind mee, dus mocht meer kilometers maken.
Elk op eigen kleedje, broodjes en koffie en 1 1/2 uur bij kunnen praten en
genieten van niets materieels maar die goddelijke zon op onze bast.
Ik zag haar verbranden ondanks faktor 50. Ik had wel moeite om weer naar
huis te gaan. Dus nog een uurtje gelezen bij ons beachvolleyveld (zonder netten).
Helemaal alleen met een super weids uitzicht.
Thuis kreeg ik een foto van volleymaatje uit Den Haag; ook helemaal alleen, op
ons strand, grrrrrrrr
Maar wat een uitzicht, beiden de natuur in, hij poepiebruin, ik eng wit voor mijn doen.
En we krijgen nog een volle week dit soort weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...