Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 16 minuten geleden zei rapilos: Dagpact; Roberto Rosa Rapilos Lonster Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Spekjes voor bij de pasta. Maar uiteindelijk was het laat, had ik geen honger en heb ik een pak soep die ik gehamsterd had opgewarmd. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 De hele week ging het goed maar gisteren had ik er de pest in. Slechte reden om te drinken. Nu weer afgelopen. Een lege zaterdag vanwege annuleringen van activiteiten. Ik ga maar verder met behangen en verven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Teveel binnen zitten is ook niet goed, je weerstand wordt beter als je veel buiten bent en de virussen zijn dan sneller verdwenen. Vooral als de zon schijnt, lekker vitamine D aanmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Het verdween wat meer naar de achtergrond, maar ik werd er niet beter van. Ik wil alleen af en toe sociaal drinken. Niet uit emotie. Dus ik baal ervan. Niet de bedoeling en voorlopig weer even niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 3 minuten geleden zei Lonster: De hele week ging het goed maar gisteren had ik er de pest in. Slechte reden om te drinken. Nu weer afgelopen. Een lege zaterdag vanwege annuleringen van activiteiten. Ik ga maar verder met behangen en verven. fijn dat het afgelopen is , ik heb gisteren ook zeer zeer slechte bui gehad.. :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 2 minuten geleden zei Lonster: Het verdween wat meer naar de achtergrond, maar ik werd er niet beter van. Ik wil alleen af en toe sociaal drinken. Niet uit emotie. Dus ik baal ervan. Niet de bedoeling en voorlopig weer even niks. ow sorry dat dat je er overheen gezet had.... Balen dat het toch uit emotie gericht was te gaan drinken. nu weer je neus vooruit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 En heb je het droog kunnen houden Lieke? Een kopje thee is ook lekker. Ik was vorige week in de theewinkel en kocht "Hennep relax", wiet thee daar word je lekker soezelig van. Ga ik vanavond ook drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 @Bor: mijn moeder heeft zich ook verschanst in haar huisje en wil niemand langs. Ik begrijp het ook, maar ben ook van de leg... en ik wil er wel heen. Ga maar gewoon zwemmen en boodschappen doen. Er waren nog genoeg granaatappels zag ik gisteren. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Lonster: En heb je het droog kunnen houden Lieke? Een kopje thee is ook lekker. Ik was vorige week in de theewinkel en kocht "Hennep relax", wiet thee daar word je lekker soezelig van. Ga ik vanavond ook drinken ja heb het droog kunnen houden , stond met alles klaar in de auto te stappen en ben tegengehouden ! kortom dikke woedeaanval gehad , huilen en weer doorgegaan. Lekker die thee... :-) 14 maart 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 @Bor @Lika Hopelijk kunnen jullie snel jullie geliefden weer zien .... lijkt mij moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Tegengehouden @Lieke7777 door wat of wie dan? Ja ik ben aan het vervangen. Roken door snoepen en alcohol. Alcohol door eten, chocola en valeriaan, of wietthee. Ben me er bewust van en kan het soms ook anders doen, afleiding zoeken of het over me heen laten komen. En soms lukt het niet en zoek ik iets tegen de onrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 1 minuut geleden zei Lonster: Tegengehouden @Lieke7777 door wat of wie dan? mijn man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 oei. Dat lijkt me pittig, ruzie dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Ben je er nu wel blij om? Doorgaan. Dat klinkt wel positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 2 minuten geleden zei Lonster: oei. Dat lijkt me pittig, ruzie dus. nee niet echt ruzie gehad , ja ben er nu wel blij om hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 13 minuten geleden zei Lieke7777: ... stond met alles klaar in de auto te stappen en ben tegengehouden ! kortom dikke woedeaanval gehad , huilen en weer doorgegaan Ben slecht op de hoogte maar wel ziekelijk nieuwsgierig.. waar wilde je naartoe dan, dat je niet mocht.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 sja... fijn dat de ruzie niet echt door ging en dat je niet gedronken hebt, maar het waarom hoort natuurlijk ook bij het verhaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 2 minuten geleden zei Kohtje: Ben slecht op de hoogte maar wel ziekelijk nieuwsgierig.. waar wilde je naartoe dan, dat je niet mocht.? supermarkt . Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Zojuist zei Kohtje: sja... fijn dat de ruzie niet echt door ging en dat je niet gedronken hebt, maar het waarom hoort natuurlijk ook bij het verhaal.. klopt maar wil daar openbaar niet over uit spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Zojuist zei Bor: Dan zal ik maar niet vragen waarom je niet naar de suup mocht denk? is wel te raden toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 2 minuten geleden zei Lieke7777: klopt maar wil daar openbaar niet over uit spreken Supermarkt is al genoeg.. de rest vullen we wel in. Zijn velen goed in, hier op het forum. Soort van guilty pleasure, IVEA.. (Invullen Voor Een Ander) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Velen, including ikke zelluf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 de reden dat ik naar supermarkt is te raden dat is zo, maar meer alle reden waarom en hoe of wat dat doe ik niet geheel openbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 (bewerkt) . 14 maart 2020 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden