Smaragd Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Draai alleen avonden en nachten. Dat ze dit vragen, zegt mij genoeg, toch een paar uur geslapen en gelukkig niet gezopen. Dus dit kan ik wel maar wel tot aan de spits, heb ik ook gezegd. 13 uur ben ik weg. Mijn vrije weekend. Ow wat was ze blij dat ik ja zei. Doe het voor die lieverds. Nu douchen. WAKKER worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Was wel heel scherp,ik vroeg haar kom jij ook? Ja beaamde ze, om 8 uur is ze er. Ik om 7 uur. Had nee moeten zeggen maar doe het. Er is wel iets meer aan de hand dat weet ik wel. Nu snap ik de krampachtige Rutte wel. De zorg mag door werken al hoesten ze zich kapot, alleen met koorts niet. Er zijn niet genoeg testen om het te testen. Maar goed ik hoest niet en geen koorts. We gaan het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Hoe maak je zorgpersoneel kapot? Zo dus. Doe het maar inwendig kook ik. Ik zei nog zie je dat ik atb ben? Ja zei ze maar toch vraag ik het je. Wel eerlijk. Dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Sorry voor mijn ochtendhumeur. Gedoucht en nog 2 bakken koffie en dan ga ik. Vanmiddag na de dienst meteen mijn bed in, dat weet ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Sterkte Smaragd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Tnx Myle, ga nu op weg. Ben heel benieuwd hoe dit zal gaan verlopen, hou mijn hart vast. Ga het zien, denk dat er een uitbraak in mijn regio is, woon niet eens in Brabant. Tot vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Zet ‘m op, @Smaragd. Enne: Petje af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 (bewerkt) Ja dat is de ellende dat zo'n virus uitbreekt terwijl het zorgsysteem al helemaal op zn tandvlees loopt. Is hier in frankrijk precies hetzelfde. Misschien dat er nu eindelijk de nodige miljarden worden vrijgemaakt. Als er nog miljarden overblijven want het wordt ook in economische zin een slagveld. 14 maart 2020 bewerkt door bumperjim Smaragd en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 En precies om het draaiend te kunnen houden, moeten we ons nu aan de richtlijnen houden. Maar dit is zorgwekkend ja. @Smaragd: je bent een held. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Succes @Smaragd,en veel sterkte op je werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 @Smaragd kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden