Jan10 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Goedenavond Ik ben vrouw 49 en alcoholist geworden door mijn trauma's. Ik probeer nu te stoppen en hoop hier wat kracht en ondersteuning te vinden. Ik ben nu vijf dagen alcohol vrij. Groeten Jan10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Welkom! Zet 'm op. Je kunt zonder. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Welkom hier. Alcohol en trauma's samen gaat echt niet. Zet 'm op. Ik wens je alle goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2020 Welkom en sterkte! 5 dagen alvast in de pocket, goed werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 9 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2020 Welkom,zet hem op,je bent al goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan10 Geplaatst 9 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2020 Hoi allemaal. Gaat goed. Nog steeds geen druppel. Morgen afspraak met verslavingszorg. Bedankt voor jullie support Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2020 Welkom Jan10 , wat goed dat je nog geen druppel meer gedronken hebt. Hopelijk heb je een fijne afspraak bij verslavingszorg , is het de eerste ? Trauma drinken , herkenbaar hier wordt ook steeds duidelijker dat dit een grote invloed ook bij mij heeft waarom ik ben gaan drinken. Niet bang zijn als je gevoelens erger gaan worden ivm stoppen je kan en gaat het niet meer verdoven om er drank in te gieten. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2020 Welkom en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2020 welkom jantien en ga zo door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden