rosa45 Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Bedankt voor de felicitaties! Zo'n rustige verjaardag heeft ook wel wat:) Ik sluit mijn dag af met nog een stukje taart. Morgen "mag" het niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2020 Ik lees toch ...zo'n rustige taartdag heeft ook wel wat...' Vandaag gelukt Hub. Gisteren geen mooi beddengoed gekocht, maar liggende reserve aangesproken. Vandaag geen snoeischaar. Oude opgezocht en volgens man doet ie het nog...dat ga ik eerst bekijken. hub02 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Voor mij mag dit ook blijven. Het geeft vrijheid bewust te kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 35: Gelukt: Let op: hub 32 koekjes en snoep hub 11,5 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 31 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 22 suiker Etty 19 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 31 bewust shoppen Ietje 26 minder online, meer lezen Ietje 17 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 31 onnodig shoppen Moeps 21 onnodig eten Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen. @Etty, dankjewel. Je berichtje is niet alleen leuk om te lezen maar zeker ook motiverend. Moet ik nog wat noteren voor de afgelopen dagen? @Ietje: even niets meer gehoord van je (en dus ook niets genoteerd). Alles goed met je? Voor mij, Lika en Rosa (geen punt, maar wel taart ) is de tabel tot en met gisteren bijgewerkt. Ik denk dat @Moeps en @CoconutWoman ook nog wel iets doorgeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 (bewerkt) Op 31-3-2020 om 09:05 zei Etty: @hub02wat je schrijft is motiverend. Ik zat een beetje met: wat maak ik me druk over onbelangrijke zaken als suiker en tv. Maar ik heb gisteren met mijn volwassen kinderen en echtgenoot niet genetflixt maar aan een legpuzzel gewerkt van 2000 stukjes, wat vooral de mannen een suf idee leek, maar ze blijken er fanatiek in te zijn. De keukentafel is in gebruik, en we eten op de bank totdat ie af is. Zonder tv erbij. En ik stond zo fris op vanochtend, voel me licht. Energiek. Veel eten zorgt ook voor katers. Ik wandel elke dag, gisteren in het bos met vriend, vandaag zal het de duinen wel worden. @CoconutWoman, van mij mag het draadje ook blijven bestaan, ik denk ook dat de verslavingsneiging zich aan veel dingen kan vastplakken, en het is zo fijn om daar los van te komen, zo bevrijdend. Ik kijk zelf eigenlijk nooit TV, dus ook gepuzzeld hier met een paar van mijn huisdieren. 2 april 2020 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 31 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Gister was voor mij ook geslaagd, Hub! (Maandag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Vandaag is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2020 Ook gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 (bewerkt) De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 36: Gelukt: Let op: hub 33 koekjes en snoep hub 11,5 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 32 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 22 suiker Etty 19 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 32 bewust shoppen Ietje 26 minder online, meer lezen Ietje 17 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 32 onnodig shoppen Moeps 21 onnodig eten Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen. 1 april 2020 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 1 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Gister (dinsdag) was ook prima gelukt. Ik denk wel eens aan de mensen die de ramadan doen. Respect for that. De hele dag niet drinken of eten. En met een beetje pech valt het in de zomer en is het maar een paar uurtjes donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Ik loop wat achter... Sorry. Eergisteren en vandaag gelukt. Gisteren wat teveel paaseitjes gesnoept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Vandaag is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 april 2020 Rapport Share Geplaatst 1 april 2020 Hartstikke gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 2 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2020 Gister (woensdag) Gelukt! Ik moet helaas na de vastenperiode wel wat aanschaffingen doen die niet duurzaam kunnen. Een biologisch matras kost 2000 euro. Dat kan ik echt niet betalen. Dus helaas moet dat maar even niet bewust. Maar ik wacht wel tot na de vastentijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 2 april 2020 Rapport Share Geplaatst 2 april 2020 (bewerkt) De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 37: Gelukt: Let op: hub 34 koekjes en snoep hub 12 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 33 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 22 suiker Etty 19 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 34 bewust shoppen Ietje 26 minder online, meer lezen Ietje 17 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 33 onnodig shoppen Moeps 23 onnodig eten Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen. 2 april 2020 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2020 Rapport Share Geplaatst 2 april 2020 Vandaag was bíjna gelukt maar ik kwam net thuis van mijn werk en toen lagen er koekjes op de bakplaat, had mijn dochter gebakken. Moet ze niet meer doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 april 2020 Rapport Share Geplaatst 2 april 2020 Gelukt. Geen plant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 13 uur geleden zei rosa45: Vandaag was bíjna gelukt maar ik kwam net thuis van mijn werk en toen lagen er koekjes op de bakplaat, had mijn dochter gebakken. Moet ze niet meer doen:) Stoute dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 (bewerkt) De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 38: Gelukt: Let op: hub 35 koekjes en snoep hub 12 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 33 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 22 suiker Etty 26 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 33 bewust shoppen Ietje 35 minder online, meer lezen Ietje 22 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 34 onnodig shoppen Moeps 23 onnodig eten Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen. Zo, nu hoop ik dat ik ze allemaal op een rijtje heb. @Etty: De suiker heb ik vanaf je laatste wijziging (dag 29) niet aangepast. Voor de TV heb ik de volgende formule toegepast inzake de wijzigingen vanaf dag 29: 29 :=19 -> 37 -/- 29 :=8 min 2 (mislukt) _> +6 dgn, incl. gisteren dus +7. Snap het zelf ook niet meer, maar denk dat het wel klopt zo ? @Ietje: Internet: dag 31 := 29 met in totaal 2 mislukte dagen inc. gisteren. (dus 37 inc. gisteren min 2). Eten 37-31-2 (mislukt):= 17+4+1 inc. gisteren=22. Goed zo? Voor @MoepsMoeps en @CoconutWoman heb ik voor dag 37 (nog) niks genoteerd. 3 april 2020 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Vandaag is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 3 april 2020 Rapport Share Geplaatst 3 april 2020 Bedankt Hub voor het trouw bijhouden! Gister (donderdag) was een goede dag voor mij, vandaag wat minder.... Fijn weekend allen! CoconutWoman en hub02 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 4 april 2020 Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 (bewerkt) De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. Vandaag gaan we voor dag 39: Gelukt: Let op: hub 36 koekjes en snoep hub 12,5 eten/meer sporten (38 dagen) Rosa 34 snoep, koek, chocolademelk en zoutjes Etty 22 suiker Etty 26 TV en netflix (42 dagen) Coconutwoman 33 bewust shoppen Ietje 35 minder online, meer lezen Ietje 22 gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn) Lika 34 onnodig shoppen Moeps 24 onnodig eten Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen. 4 april 2020 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 4 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 Donderdag en vrijdag waren ook gelukt. Heerlijke boodschappen bij een echte biologische winkel. Jammie. Ijsjes in de koelkast. Smaken heel anders, maar wel echt lekker., Na 1 ijsje niet nog drie ijsjes, maar eentje is gewoon genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 april 2020 Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 Vandaag is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 april 2020 Rapport Share Geplaatst 4 april 2020 Geen koekjesbakkende dochter:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden