Yvonne Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Geen idee of dit een betrouwbaar plaatje is, maar ikzelf zou er voor kiezen morgen niet op pad te gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Dat ziet er heftig uit... Nou we gaan het wel merken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 4 minuten geleden zei takeiteasy: We gaan het zien allemaal morgen. Klopt, we gaan het wel zien. En voor hetzelfde geld is het een storm in een glas water.. . Voorlopig zit ik hier heerlijk achter glas te bakken in het zonnetje ...... Rosee, Lika en Lonster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Ik heb ook een rondje om het huis gelopen om te kijken of alles vaststaat. Mijn buurvrouw was het terras aan het vegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 3 uur geleden zei Fruitvlieg2019: De codes geel oranje en rood zijn er volgens mij gemaakt voor verzekeringsmaatschappijen om zich in te dekken. Mag jij denken, maar erg slim is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 (bewerkt) Piekerdag sinds gisteren. Piekerweekend dus. En dat heeft met werk te maken en daar baal ik dan zo van en dan baal ik dat ik.... ach weet ik veel. Morgen duik ik onder. Misschien een film. @lady jane nog een tip? Ik denk zelf aan hors normes. 8 februari 2020 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Ja werk blijft toch een onuitputtelijke piekerbron, ik herken het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Ongelofelijk ja. En dan op vrijdag.... moet ik twee hele dagen stilzwijgend afwachten of niemand vreselijk boos op me is, omdat ik het zo verkeerd heb gedaan. Wachten op de klap .... brrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Ook dat herken ik, maar vaak blijkt dan dat het meevalt, weet je dat je iets verkeerds heb gedaan of denk je het alleen. Ik denk het namelijk vaak alleen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Ik denk het nog niet eens zeker. Het zou zo kunnen zijn dat anderen iets van mij hadden verwacht dat ik niet heb gedaan....zoiets. Doe maar ingewikkeld. Ik kan er wat van! Nou ja. Nieuwsgierigheidsknop maar even oppoetsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Het klinkt allemaal heel erg herkenbaar en waarschijnlijk gaat het maandag meevallen, probeer iig van de zondag te genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 2 uur geleden zei Ties: Ja werk blijft toch een onuitputtelijke piekerbron, ik herken het... Ook hier erg herkenbaar...,veel slapeloosheid hierdoor i.c.m HSP. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2020 (bewerkt) 4 uur geleden zei Lika: Ik denk zelf aan hors normes. is erg goede film Lika. Kom net thuis van 2 komische films; The peanutbutter Falcon en Knives out, beiden halen je wel uit de piekers denk ik. Humoristisch en de 1e aandoenlijk en de 2e spannend erbij. Au nom de la terre is heel erg aangrijpend, en the 2 popes humoristisch en ook echt de kath.kerk ach er zijn zoveel goede films momenteel, misschien moet je er maar een paar zien deze tijd, het haalt je even helemaal weg van je werk♥ 9 februari 2020 bewerkt door lady jane Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden