EefjeJ Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 (bewerkt) Even een heerlijk voorjaars kiekje met jullie delen hoor daar wordt je toch blij van 7 februari 2020 bewerkt door EefjeJ Cyclad58 en ELL reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 32 minuten geleden zei EefjeJ: Even een heerlijk voorjaars kiekje met jullie delen hoor daar wordt je toch blij van Jaaa kan niet wachten op de lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 @doorbijter, het wisselt heel erg hoe ik me voel. Ik ben 3 weken geleden al van de Zoloft afgegaan en dat heeft wel verbeteringen gegeven gelukkig, vooral qua benauwdheid en longklachten. Het geeft zeker een fijn gevoel om bijna bij de 0 te zijn. Ik voel me momenteel wel wat opgejaagd en ik heb zenuwpijn, zelfs in mijn kiezen. Maar het is draaglijk. Hoe gaat het bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 @ELL ik ben nu via taperingsstrips 1 mg per 28 dagen aan het afbouwen. Zit nu op 9,6. Voel me sinds ik begonnen ben met afbouw beter dan toen ik 6 weken stil stond op 10 mg. Kan nog niet veel, maar de dagen zijn door te komen zo. Erg vreemd, maar nu hopen dat t zo blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Mag ik even vragen of jullie last hebben van spiertrillingen of gehad hebben. Ik heb het voornamelijk in de borstkas en mijn buik en linkerbeen. De hele dag door. Super irritant. Baal de psyhiater zeg dat ik het zelf veroorzaak. Btw wist niet wat me overkwam. Eergisteren na 4 jr tijd smiddags 2 uurtjes geslapen. En van 23.00 tot 6.30. Gisteravond was het weer mis. Ik denk 1 uurtje. Ik was al zo blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 4 uur geleden zei ELL: Hoi allemaal, Ik ben bijna klaar met de afbouw van de Diazepam. Ik zit per vandaag onder de 0,5 Mg. Ik probeer wat wandelconditie op te bouwen. Even in de zon gelopen. Gezicht al een beetje verbrand. Het is aan te raden om met een benzohuidje zelfs in de winterzon goed te smeren blijkbaar. Sterkte allemaal, liefs Wat fijn! Dan ben je echt klaar straks! 3 uur geleden zei Lynn86: Yeah dankjewel xxxx Lynn, goed gedaan! Hoeveel mg 'moet' je nu nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 (bewerkt) Ik weet niet of ik dezelfde trillingen ook heb Yollie maar ik voel trillingen heel diep zitten. Zo een beetje in het midden van m'n lijf. 7 februari 2020 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 11 minuten geleden zei Meisjeamsterdam: Wat fijn! Dan ben je echt klaar straks! Lynn, goed gedaan! Hoeveel mg 'moet' je nu nog? Hey 6mg nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Hier ook een mooi plaatje (kwam erachter dat ik foto's moest verkleinen, te groot voor hier)... Net lekker lasagna gemaakt die ik nu op ga eten. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 10 minuten geleden zei Lynn86: Hey 6mg nog Wat goed dat de eerste eraf is, knap gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Meisjeamsterdam: Wat goed dat de eerste eraf is, knap gedaan! 2e Ik kwam van 8mg maar dankjewel xxx 7 februari 2020 bewerkt door Lynn86 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 (bewerkt) update Jordan Peterson https://nationalpost.com/news/jordan-petersons-year-of-absolute-hell-professor-forced-to-retreat-from-public-life-because-of-tranquilizer-addiction/amp?__twitter_impression=true 8 februari 2020 bewerkt door Annie87 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 @Annie87 De link is niet goed gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Ik heb even gegoogled, op geen stijl staat ook een mooi stuk. Hopelijk gaat hij de strijd met de benzooi aan zodra hij daartoe in staat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 24 minuten geleden zei doorbijter: @Annie87 De link is niet goed gestuurd Thx heb het even opnieuw gedaan, nu wel als het goed is. Ik hoop het ook, hopelijk herstelt hij en doet hij zijn gruwelijke verhaal uit de doeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden