Smaragd Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Hoop het echt lieve @Penny dan mag je ook huilen en voelen. Omdat je help riep, dacht ik...Snappie. Je doet het dan goed. Denk dat je het nu klein moet gaan houden. Niet gaan huilen op een toilet. Vertel het tegen je man, hoe je je voelt. Weet het advies ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Het is gewoon zo een akelig gevoel, ik kan niet ziek zijn. Ik wil sterk zijn voor mijn zoon. En als je dan te horen krijgt dat je wel “ziek” bent. Het is even lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Drank maakt je ongeremd vandaar dat ik even het ergste vreesde maar kan ook anders ja. Naar huis gaan, je eigen plekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Het komt ook wel goed, ik zit gewoon even in die flow, zielig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Kan nu niet, het zijn mijn mensen. Ik moet daarbij zijn. Maak je aub geen zorgen om de drank, dat is geen ding nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 En hoe naar ook, wees blij dat je een diagnose hebt. Zal veel pijn veroorzaken etc. Je weet wel wat je hebt nu en daarnaar handelen. Blijft balen maar je weet het wel nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 @Penny ik wens je zoveel goeds. Logisch dat zo'n diagnose je uit evenwicht brengt. En dan een glas baileys. Tja, kun je dat zien als een uitglijder? Je kan weer de rust proberen te zoeken/vinden in jezelf. Neem het jezelf niet kwalijk. Alcohol was zo lang iets om jezelf overal doorheen te vechten. Ik ben juist heel trots op de manier waarop je je uit. Sterkte lieve jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 26 minuten geleden zei Penny: Het is gewoon zo een akelig gevoel, ik kan niet ziek zijn. Ik wil sterk zijn voor mijn zoon. En als je dan te horen krijgt dat je wel “ziek” bent. Het is even lastig. Ziek en sterk kunnen gewoon samengaan Penny Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Moet juist samengaan, heb ik ook moeten leren. Nog steeds lastig. Lief gezegd @bumperjim schat ben je. @Myle ook fijn dat je in verbinding blijft, top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Kom op @Bor vertel het nieuws........................Iedereen zit er op te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 T is te zeggen! Ik ben er ook op aan t wachten Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 En iedereen zou moeten weten dat ik dat niet vaak doe en als ik t doe nogal ongeduldig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Zeg ni zeuren he...gewoon zeggen..boem patat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 1 minuut geleden zei Bor: Nou ik vind het wat niet gepast om erdoor te gaan met mijn nieuws Smaragd. kom op............Weet het al maar dan nog, deel het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Zojuist zei Bor: Oke. Ik ben van score 3 wat betekent goedaardig maar onzeker, naar score 1 gegaan wat betekent goedaardig zonder aannemelijk risico op kwaad. SUPER!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Hebben we t beiden doorstaan! Whoop whoop! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Zo blij voor @Bor, ik ben gelukkig niet van haar af, ddww:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 En @Penny, jij bent een ontzettend sterke en lieve mama. Maar in dat alles mag je jezelf niet verliezen. T is niet erg even te breken hier. T is goed.. Ik ben al vaak alle kanten opgegaan hier omdat er nergens anders een plaats voor was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Nu ff terug nr de film. Was net een romantisch stukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 (bewerkt) @Bor JOEPIE!!!!! @fleurtje fijn dat het ging meis. Die stap is gezet. @Penny kwetsbaar is ook sterk. Weet je, het weten dat je je kwetsbaar, geraakt of vervuld van pijn voelt, maakt je niet dat wat je voelt. Je bent er voor je gezin. Als mens met alles. Hoe mooi. Ik zat te denken: zin om in de arrenslee mee te gaan? Lekker met de Kerst. En @Smaragd goed zeg van je examen. Topper!! 18 december 2019 bewerkt door Lika lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Morgen werken en optreden. Daarna nog een dagje thuis wat werken en dan... !! TWEE weken vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 3 uur geleden zei Penny: Mijn zoon heeft een wapen gekocht en heeft voor het huis van de dader gelegen. Gelukkig niks gebeurt hij was 8 tot 14 toen het gebeurde Heb ik ook gedaan en groot mes op zak. Gelukkig heb ik het niet gedaan, dan had ik een paar jaar moeten zitten(hoe oneerlijk zou dat geweest zijn).Als ik hem zie, spuug ik naar hem en idd hij heeft zijn gehele familie verloren en meer dan dat. Heb ik aan mee gedaan. Maar wat snap ik hem goed jouw zoon.. Hoop dat jouw zoon goede begeleiding krijgt. Als ik hem nog zie(mijn opper verkrachter)wil ik hem aanvliegen maar ik verlam gelukkig, alleen onder invloed, bedenk ik nog weleens dingen en wil hem doden. Maar goed alleen onder invloed. Het is het mij niet waard meer. Heb mijn ouders nooit iets gezegd, mijn moeder had het het niet aangekund. Toen zat dat al in mij, had ik het maar wel gezegd. Is pure complete manipulatie. Wees maar extra trots op jouw zoon. Hou je goed bijeen. Moet uitloggen om tot rust te komen. Djw @Lika @fleurtje veel plezier met de film @Bor mijn maatje. Nu rust en ruimte aan anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 december 2019 Rapport Share Geplaatst 19 december 2019 Bor! Goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2019 (bewerkt) Als beste uit de test @Bor fijn dat t nu wetenschappelijk bewezen is. 19 december 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden