Spring naar bijdragen

Hallo allemaal


Jeroenski

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Jeroenski , 38 jaar jong en al geruime tijd alcoholist.

Heel erg lang ben ik een zogenaamde functionele acholist geweest, en bleef het tot de avond beperkt.

Afgelopen 3 jaar was het een hele opgave om niet voor 12 uur te beginnen. Ook onder werktijd (ondernemer dus makkelijk)

Ik ben inmiddels 3 keer naar een kliniek geweest , en de eerste 2 x was ik nog geen uur thuis en pakte een biertje, vorige week ben ik na een week detox weer thuis, en merk ik dat de zucht eigenlijk zo goed als weg is. Heb er ook totaal geen zin of behoefte meer aan. 

Wat voor mij de eye opener geweest is, ik heb mijn lichaam echt verwaarloosd, ben vooral het laatste jaar bijna 20 kilo afgevallen en mijn bloed waarden zijn slecht, laatse kans dus.

Ik hoop hier met jullie te kunnen bomen over deze kutziekte en steun geven en ontvangen.

Hartelijke Groet,

Jeroenski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jeroenski, leuk dat je hier bent. Het lijkt of je er nu vertrouwen in hebt? Je gezondheid is een belangrijke stok achter de deur voor je. Succes en laat over een maand je bloed maar weer testen, het zal je nog meer motiveren als je de waardes de goede kant op ziet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Penny,

Dank je wel voor je aardige reactie!

Mbt bloed, dat ging idd de vorige keren ook redelijk snel goed. Het komt met name door het heel slecht eten, en gelukkig gaat dat nu heel goed, dus ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. (Lever waarde was bij opname 1003)

En jij? Al lang clean?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Jeroenski:

Ik vroeg me trouwens af, of jullie ook gaan compenseren met andere dingen zoals eten en roken?

Ik eet me echt helemaal suf, en heb nog nooit zoveel gerookt......

Roken word de volgende horde, nu eerst maar eens goed van die alchol troep af...

Jaah, heel herkenbaar. Ik at niet. Voor dagen achter elkaar, kreeg geen hap weg. Ik kreeg van de huisarts van die astronauten voeding, ik ben de naam even kwijt. Nu ben ik in rap tempo van 58 kg naar een kleine 72 kg gegaan. Ik probeer het nu terug te brengen naar 68. Sinds deze week lukt het aardig om onder controle te houden. En roken is dan idd mijn volgende stap.

bewerkt door Penny
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom! 

Herkenbaar om het een voor het andere 'in te ruilen'. De laatste keer dat ik langere tijd was gestopt ging het ook weer een andere kant op richting verslavingsgedrag. In mijn geval de controle houden over bijna niet meer durven eten. Met de gevolgen die daaraan kleefden. Uiteindelijk zullen we allemaal een balans moeten vinden. En het liefst in een zo gezond mogelijk leven. 

Ik wens je veel succes hierin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...