Jeroenski Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Hallo allemaal, Ik ben Jeroenski , 38 jaar jong en al geruime tijd alcoholist. Heel erg lang ben ik een zogenaamde functionele acholist geweest, en bleef het tot de avond beperkt. Afgelopen 3 jaar was het een hele opgave om niet voor 12 uur te beginnen. Ook onder werktijd (ondernemer dus makkelijk) Ik ben inmiddels 3 keer naar een kliniek geweest , en de eerste 2 x was ik nog geen uur thuis en pakte een biertje, vorige week ben ik na een week detox weer thuis, en merk ik dat de zucht eigenlijk zo goed als weg is. Heb er ook totaal geen zin of behoefte meer aan. Wat voor mij de eye opener geweest is, ik heb mijn lichaam echt verwaarloosd, ben vooral het laatste jaar bijna 20 kilo afgevallen en mijn bloed waarden zijn slecht, laatse kans dus. Ik hoop hier met jullie te kunnen bomen over deze kutziekte en steun geven en ontvangen. Hartelijke Groet, Jeroenski Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Hoi Jeroenski, leuk dat je hier bent. Het lijkt of je er nu vertrouwen in hebt? Je gezondheid is een belangrijke stok achter de deur voor je. Succes en laat over een maand je bloed maar weer testen, het zal je nog meer motiveren als je de waardes de goede kant op ziet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroenski Geplaatst 22 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Hoi Penny, Dank je wel voor je aardige reactie! Mbt bloed, dat ging idd de vorige keren ook redelijk snel goed. Het komt met name door het heel slecht eten, en gelukkig gaat dat nu heel goed, dus ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. (Lever waarde was bij opname 1003) En jij? Al lang clean? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Wauw 1003, dat heb je knap gedaan! Nee, net 3 maand, maar erg blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroenski Geplaatst 22 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Was er ook wel erg slecht aan toe hoor.. als ik dat met vandaag vergelijk, 180 graden anders. Ik blies 2.2 maar dat was na 8 uur 0 dus hij doet het nog wel hahaha. 3 maanden voor jou, goed hoor! Keep it up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Welkom! En succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroenski Geplaatst 22 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroenski Geplaatst 22 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Ik vroeg me trouwens af, of jullie ook gaan compenseren met andere dingen zoals eten en roken? Ik eet me echt helemaal suf, en heb nog nooit zoveel gerookt...... Roken word de volgende horde, nu eerst maar eens goed van die alchol troep af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 (bewerkt) Welkom Jeroenski, Goed dat je er bent, hier lopen vele met je mee op zoek naar de grote droogte succes! 22 november 2019 bewerkt door Maverick Per ongeluk te snel geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 (bewerkt) 54 minuten geleden zei Jeroenski: Ik vroeg me trouwens af, of jullie ook gaan compenseren met andere dingen zoals eten en roken? Ik eet me echt helemaal suf, en heb nog nooit zoveel gerookt...... Roken word de volgende horde, nu eerst maar eens goed van die alchol troep af... Jaah, heel herkenbaar. Ik at niet. Voor dagen achter elkaar, kreeg geen hap weg. Ik kreeg van de huisarts van die astronauten voeding, ik ben de naam even kwijt. Nu ben ik in rap tempo van 58 kg naar een kleine 72 kg gegaan. Ik probeer het nu terug te brengen naar 68. Sinds deze week lukt het aardig om onder controle te houden. En roken is dan idd mijn volgende stap. 22 november 2019 bewerkt door Penny Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroenski Geplaatst 22 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Ik zit na 8 dagen goed en veel eten van 64.7 op 69.8, dus gaat erg hard. Mijn nornale gewicht was rond de 80. Dus in dit tempo voor oud en nieuw hahaha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Ik ben eerst met roken gestopt, nu met drinken. Ik compenseer ook met eten. Best lastig om dat te doorbreken. Welkom Jeroenski. Op naar een gezond leven met goede zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Welkom Jeroen! Ook een aantal malen opgenomen geweest. Herkenbaar verhaal. Hoop dat je veel/wat uit dit forum kunt gaan halen. Goed dat jij je hebt aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Welkom en succes! Ik heb zelf meer zin in chocola nu ik niet meer drink. Anderhalf jaar geleden met roken gestopt. Zet m op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Roken en drinken tegelijk. Nu zo'n 3 jaar terug. Veel gaan eten. Maar was altijd al.ingewikkeld. Inmiddels heel langzaam naar normaal. Welkom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Welkom! Herkenbaar om het een voor het andere 'in te ruilen'. De laatste keer dat ik langere tijd was gestopt ging het ook weer een andere kant op richting verslavingsgedrag. In mijn geval de controle houden over bijna niet meer durven eten. Met de gevolgen die daaraan kleefden. Uiteindelijk zullen we allemaal een balans moeten vinden. En het liefst in een zo gezond mogelijk leven. Ik wens je veel succes hierin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden