fleurtje Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 @Bor jij bent een minderaar. Waarom vind jij dat je nu niet drinken mag? Ik veronderstel dit omdat je aangeeft wiebelig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 @Smaragd, nu gade me doodslaan maar ik dacht al heel de tijd dat jij een dame was En dat vooral omdat je zo passioneel kan zijn. Niet dat mannen dat niet kunnen zijn...wat nu wel bewezen is. Wacht ff...jij bent toch een man he voor alle zekerheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 ik heb vandaag de big 90 aangetikt.. al 90 dagen droog van de alcohol Lika, Smaragd, Penny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 @Penny, @Grumpie en @nondetju: toppers zijn jullie! Penny en nondetju reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 19 minuten geleden zei Bor: Drinken is niet gepast nu. Ook niet een beetje/ gecontroleerd. Als ik het zou doen doe ik het nu om gevoelens te dempen of juist om ze sterker te maken. Dat wil ik niet ( meer). Dat is inderdaad een heel goede reden. @Bor wordt nog wijs op haar oude dag T lukt je best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Volgens mij kwam ik hier gelijktijdig met Smikkie en Jootje: we noemden ons de de drie musketiers.... Smikkie werd Smaragd en Jootje komt hier helaas niet meer. Mis haar nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Ik ben weer terug van vakantie overigens, het was gewéldig! Met z'n 8- en weg, mijn eigen gezinnetje, wat fantastisch! Gisteravond thuis gekomen en vanmorgen weer om half zes op en om 7 uur op mijn werk. Ben wel moe nu, heeeeeeel moe, maar wát een cadeautje dit! . Zo fijn met de hele club weg! Penny en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Wat heerlijk Nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Ja Lika, eigenlijk draait het daarom in het leven wat mij betreft: samen zijn met je geliefden. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Ja, @nancy dat is zo. Ik word er steeds beter in. En daarom @Bor kijk uit. Ik ben ook opgespoord een paar jaar terug. Dat was een hele moeilijke tijd. Wel veel van geleerd. Bijvoorbeeld dat kiezen voor mijn gezin ook kiezen voor mezelf is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Die moet ik even zes keer lezen @Jopie. Geloof dat ik hem heb.... Ja. Kiezen voor 'niet' is soms kiezen voor 'wel'. Dat maakt mijn aanwezigheid hier thuis veel fijner dan voorheen. Ik hoef niet meer weg. Dank voor het nog even benoemen. Klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Dagpact geslaagd Net terug van een vergadering over de volkstuin(en) Hemeltje, de volgende keer gaan we niet meer hoor Wat een gevecht.. pfff (PS Ik ben wel monogaam ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 (bewerkt) Dochter zag haar vader twee dagen geleden toen ze op uitstap was met de hogeschool. Ze keken elkaar aan maar ze dacht dat hij haar niet herkende omdat hij niets zei. Normaal loopt ie, als ie gedronken heeft, haar naam te kelen. Ik zei haar dat ie haar waarschijnlijk wel herkende maar misschien niet dadelijk iets wou zeggen omdat ze in groep was. En hoezeehoezaaa hij belde me net drie keer achter elkaar op. Ik neem niet op. De laatste keer dat ie belde is al een hele tijd geleden. Heb hem toen gezegd dat ie me niet meer moest bellen en de telefoon opgelegd. Maar goed ook want heb geen behoefte meer aan t dronken gezeik. 18j ongeveer ondertussen hetzelfde verhaal. Er zei me ooit iemand jaren geleden op het forum dat zij nooit haar rug zou keren naar een alcoholist. Ik veronderstel dat dat was omdat ze hoopte dat men zoiets ook nooit bij haar zouden doen. Nu ik kan je zeggen..t is niet omdat je een alcoholist bent, je ook weet hoe t voelt om met een alcoholist om te gaan. Alcoholisten, die gebruiken, zijn de meest egocentrische mensen ever. De vader van mijn dochter staat bovenaan dat lijstje. Een heel aardig iemand altijd geweest. Maar heel op zichzelf gericht. Veel zelfmedelijden blabla. En ik kan je op een schaaltje geven dat indien je lang genoeg gebruikt en teert, je daar eindigt waar niemand die dicht bij je staat nog wat van je wilt. Want het is onmogelijk om toe te kijken hoe iemand zichzelf en de rest heeft opgegeven. De telefoontjes maken me boos. 20 november 2019 bewerkt door fleurtje haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Dus rot op en laat me met rust. Ik heb er geen boodschap meer aan. Slaapwel haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden