nancy Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Grumpie, je schrijft dat je niet veel meer aan het forum hebt. Is dat omdat je nu droog staat en geen last meer hebt van trek, of is er een andere reden? Gewoon even een vraagje van mijn kant, uit nieuwsgierigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 32 minuten geleden zei Grumpie: Hoe kan ik mij uitschrijven van het forum. Ik merk dat ik er niet zoveel meer aan heb en wil mij graag uitschrijven. Succes iedereen Ik denk er ook over om ermee te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 (bewerkt) @AdrianOh? Om dezelfde reden? Prima, dat kan natuurlijk, dat doen er wel meer. Niet iedereen blijft jarenlang en dat is prima. Maarrehhhhh......wat ik mij afvraag; wat is de meerwaarde van het vermelden hier op de dagdraad? 4 november 2019 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Ik bedoel dit niet rot, hoor, ik vraag het me gewoon af . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 @Adrian, ooooh . Ik lees je anders wel graag. @nancy, de meerwaarde is uiteraard dat mensen zoals ik zich niet eindeloos afvragen waarom iemand die ze graag lezen, plots niet meer te lezen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 (bewerkt) Alles betekent wel iets voor een ander al is die ander enkel jezelf. Sorry croque monsieur op 4 november 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Ie was lekkeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Ja, dat zal het dan wel zijn, Fleur. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Hier vanavond aardappelen, spinazie en gehaktballen. En jullie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 wortels, 2 hamburgertjes en straks nog actyfrieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Alle restjes opgemaakt Dus, sla, en geroerbakt ; paprika, zwarte bonen, zachte geitenkaas,tomaatjes, stukje rode peper, ui, Was lekker is alweer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Voor mij geen idee wat ik ga eten, want ik ben weer terug bij mijn ouders na een aantal dagen in Amsterdam geweest te zijn... moest weer terug want mijn laatste afbouw diazepam ligt hier en ik had niet genoeg bij me om te blijven... dus eet ik met de pot mee. Maar gelijk voelt het weer alsof ik terug ben bij af, veels te warm hier, droge lucht en het tempo van bejaarde mensen, wat mijn ouders ook zijn natuurlijk. Ik heb weer even aan mijn eigen leven mogen proeven en ook al voelt het onzeker, het was toch erg fijn. Vandaag dag 5 zonder wijn, best fijn! In mijn eigen huis heb ik ook een stuk minder verleiding want ik heb het ook gewoon niet in huis, maar mijn moeder drinkt veel rode wijn en dus staat het overal... Niet dat ik dan geneigd ben om het te nemen, maar ik voel me dan alsof ik overal om moet vragen, om iets te pakken in de keuken, etc etc. Terug in de kindrol, wat ik tijdelijk ok vond en me zo onveilig voelde dat ik het nodig had kennelijk, maar recentelijk kregen we zelfs ruzie om een vestje wat ik moest strijken van mijn moeder en wat ik niet wilde strijken, en daardoor voelde ik me echt weer 14... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 43 minuten geleden zei lady jane: wortels, 2 hamburgertjes en straks nog actyfrieten Wat zijn actyfrieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Lees je me graag Fleurtje? Zoveel heb ik toch niet te zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Nou, welkom terug dan sonnetje Hoop dat het snel weer beter met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 37 minuten geleden zei Adrian: Lees je me graag Fleurtje? Zoveel heb ik toch niet te zeggen? Aha! Zelfs iemand die niet veel schrijft kan best aangenaam te lezen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Geen irritant beentje aan jou @Adrian Ik ga ff nr mijn spruiten kijken Adrian reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 59 minuten geleden zei Meisjeamsterdam: Wat zijn actyfrieten? frietjes of halve krieltjes met minieme hoeveelheid olie uit de Actifry pan van Tefal, of de Air Fryer van Ohilips of een nagemaakt merk. Geen frituurluchten en heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Dagpact geslaagd Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Thuis, het was erg druk en hectisch op het werk. Heb amper pauze gehad. Nu nog even een broodje eten, douchen en slapen. Meld me droog af. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Goedenavond! Nauwelijks gelezen hier, maar kom me toch nog ff melden, weet ook niet waarom. Welterusten! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Ook hier dagpact geslaagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 @fleurtje we gaan richting Los Gigantea jiehaaaasa Zoeken op mijn werk. ben op het ogenblik een soort vliegende keep. Op zich vind ik dat altijd wel leuk. Maar het is nu even genoeg. Dussss.... Gisteren gehuild bij I,Daniel Blake. Prachtige film!!! Slaap lekker lieverds. Wees zacht van hart. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Ik zal er nog even 2019 van maken. Kwam door het voelen van die vakantie. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 5 uur geleden zei fleurtje: Geen irritant beentje aan jou @Adrian Ik ga ff nr mijn spruiten kijken Fleur, je bent lief! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden