fleurtje Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 @Lika, als je van natuur en wandelen houdt is Madeira ook echt een superaanrader Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ik wil graag nog naar Scandinavië, Japan, Thailand, Bali, New York, Australië en Canada Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Maar eerst ff eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 26 minuten geleden zei fleurtje: Maar eerst ff eten Hahaha, met een lege maag kom je nergens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 (bewerkt) Vandaag lekker rommelen in huis/admin/betalingen. Heb bijna alles op orde. Overzicht is voor mij heel belangrijk. @Bor heel veel plezier!!! Hoop dat je er lekker van kunt genieten. En vergeet ik het belangrijkste nog bijna, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!!!!! 3 november 2019 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Goede middag, Wat een fijne sfeer hier. MeisjeAmsterdam, je klinkt hartstikke goed. Ik voel me een beetje blue. Gisteravond begon de onrust een beetje. Toen kreeg ik heel laat een bericht van mijn drank buddie die wel eens op zaterdagnacht nog kwam zuipen. Ik dacht eerst joepie gezellig, dat kan ook wel zonder drank. Yeah right. Dat risico heb ik maar even niet genomen. Ik moest denken aan Smaragd en zn feestje. Fijn toch dat het forum dan echt een steun in de rug geeft. Voorgesteld om eens een kop koffie te gaan drinken een keer. Tja. Nu ben ik in een saaie bui. Gaat wel weer over. Liever saai dan een kater. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 2 uur geleden zei fleurtje: Ik wil graag nog naar Scandinavië, Japan, Thailand, Bali, New York, Australië en Canada Ik vond New York en Canada geweldig. Ook al drie keer naar Tenerife geweest en daar gaan we zeker nog vaker naar toe. De andere landen staan ook nog op mijn lijstje! Wat voel ik me toch rijk! Had met alcohol niet gekund, ik had toen een vervoerfobie.... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Nu ga ik de fijne sfeer hier verpesten Help alsjeblieft, mijn lijf schreeuwt om drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Idd @CoconutWoman, wat een fijne sfeer hier vandaag. En wat goed dat je je vriend kon afwijzen vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Sorry @niks, onze berichten gingen snel na elkaar. Waarom schreeuwt je lijf denk je, dacht je eraan? Kun je iets doen om de schreeuw de kop in te drukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Denk bv aan waarom je wilde stoppen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Geeft Niks hoor, Niks. Toch maar even op een houtje bijten. Trek gaat over, echt waar. Goed eten helpt tot je echt vol zit en iets anders drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Lees je eigen draadje door, dat zou kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Mijn lijf trekt het even niet zonder ben ik bang. Voel pijn, wil van de pijn af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Je lijf kan prima zonder. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Hier moet je toch echt even doorheen. Dat kan je best. Kom op, even doorbijten. Ga eten tot je goed vol zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 1 minuut geleden zei spirit: Goed dat je hier bent Niks. Wat kunnen we voor je doen? Blijf maar ff hier, dat is in ieder geval afleiding. Weet je al wat je gaat eten? Volgens mij iets met rijst, ik kook niet vanavond. Geestelijke pijn, maar ook benauwd gevoel of ik stik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Vertel eens over je nieuwe huis, heb je de spullen er al staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Heb nog geen sleutel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ah jammer, wanneer krijg je die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Inderdaad eten tot je 'vol' zit Niks. En je tanden poetsen, dat helpt ook tegen de trek. Een eierwekker zetten, telkens een kwartiertje, en de trek uitzitten... Probeer je te realiseren dat de pijn niet weggaat door nu te drinken, je verdooft even.... En die pijn komt morgen dubbel terug, samen met de spijt... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Ik weet het @Yvonne Voel me alleen hier, zwelg in zelfmedelijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Leuk joh, moet je nog veel doen eraan, verven etc? Lijkt me heerlijk het fijn je thuis te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Dat zwelgen wordt misschien alleen maar erger als je nu gaat drinken Niks. Het helpt niet. En ik weet wel dat eten naar binnen proppen ook niet echt helpt, maar het zou de ergste trek kunnen dempen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden