Spring naar bijdragen

Dinsdag 1-10-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

Gisteren een daggie niet geweest en dat heeft me goed gedaan. Ben tot de ontdekking gekomen dat ik me teveel laat mee slepen door voor mij rotberichten. Ik raak dan in paniek omdat ik in het verleden een paar keer mee gemaakt heb dat men dreigde en  inderdaad de daad bij het woord voegde. Was dit door het herseninfarct helemaal vergeten.

Dus moet ik proberen afstand te nemen van de berichten waarvan ik over de flos raak. Dat neemt niet weg dat ik heel blij voor Spinder ben dat ze het gisterenavond rustig heeft gehad.

Nu even iets anders. Vannacht na een feest me vol geduwd met Bossche bollen. Ik zag ze liggen en dacht maar aan één ding. Hebbe hebbe hebbe. Jammer dat ik droomde. Dadelijk weer werken. Heb er zin an. Tot later mensen

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgeu allen,

Ik hoop voor de mensen die het vreselijk zwaar hebben op een iets betere dag vandaag. @Spinder jij hebt al even mogen ervaren dat er echt betere momenten komen. Denk aan dit moment als het even weer bagger gaat. @Verbloemen voor jou gaan deze momenten ook echt komen, echt, dus geef de moed niet op.

Zelf heb ik wat drukke dagen achter de rug. De oudste gaat verhuizen naar zolder. Dus kamer behangen, sausen, kasten uitpakken, alles naar zolder verplaatsen, De boel weer inpakken. Komt toch iets meer bij kijken dan ik had verwacht. Maar t schiet op en inmiddels heeft ie er al 2 nachten geslapen. 

Ik voel me redelijk. Nog wel wat klachten, maar die zijn niks vergeleken bij hoe het was. Hoop alleen dat ik geen last krijg van de drukte. In overleg besloten nog een weekje langer op 14 mg te blijven en over 2 weken pas verder af te bouwen naar 13. 

@Robbin, zo blij voor je dat je je zo goed voelt. Je bent een voorbeeld voor velen van ons en zeker voor mij. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @bolletje, begrijpelijk dat je soms even pauze moet nemen. 

@Annie87 en @doorbijter, goede berichten! Even pauzeren kan inderdaad geen kwaad, even op adem komen. 

Het is niet de ergste klacht, maar die brandende huid, waar zou dat nou van komen? Ik heb het niet heel erg, maar vind het zo apart dat dat kan komen door die medicijnen. Ik had het met Zolpidem vele malen erger. Zou het gif je huid zo laten branden? Ontstekingsreactie?

@Spinder en @Verbloemen, ik vind jullie echt powervrouwen! :rose:

bewerkt door ELL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik durf het bijna niet te zeggen en ik weet ook dat het weer héél erg gaat worden..

Dat heb ik ervaren, gelezen en is me verteld door Dr Paling en mensen hier.

Óok weet ik dat ik me niet kan voorbereidend op de komende dagen.

Dus geniet ik even van de Window waar ik nu in zit. Zo heet het toch? 

Window

Heel erg bedankt voor jullie steun en sorry voor de zware kost wat jullie van mij op jullie tijdlijn kregen/krijgen.

Het wordt super gewaardeerd, jullie zijn mijn lifeline!! 

Jullie zijn mijn helden!♡ 

Is alles dan over? Nee ik voel en mankeer van alles, slaap niet kan nog niet eten, ga ik nu niet eens opnoemen. Maar de alles verterende aanvallen/rushes zijn even weg, foetsie gewoon pleitte!

En ja ik weet het ze komen weer.. maar voor nu:

Hé! IK GA HET REDDEN! ♡ 

We gaan het redden @Verbloemen jij ook lieverd!

bewerkt door Spinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Spinder:

Ok, ik durf het bijna niet te zeggen en ik weet ook dat het weer héél erg gaat worden..

Dat heb ik ervaren, gelezen en is me verteld door Dr Paling en mensen hier.

Óok weet ik dat ik me niet kan voorbereidend op de komende dagen.

Dus geniet ik even van de Window waar ik nu in zit. Zo heet het toch? 

Window

Heel erg bedankt voor jullie steun en sorry voor de zware kost wat jullie van mij op jullie tijdlijn kregen/krijgen.

Het wordt super gewaardeerd, jullie zijn mijn lifeline!! 

Jullie zijn mijn helden!♡ 

Is alles dan over? Nee ik voel en mankeer van alles, slaap niet kan nog niet eten, ga ik nu niet eens opnoemen. Maar de alles verterende aanvallen/rushes zijn even weg, foetsie gewoon pleitte!

En ja ik weet het ze komen weer.. maar voor nu:

Hé! IK GA HET REDDEN! ♡ 

We gaan het redden @Verbloemen jij ook lieverd!

wat een heerlijk bericht @Spinder Hoeven we ons heel even geen zorgen om je te maken .We zijn er met alle liefde voor je hoor:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spinder geniet van je window! Je gaat er meer krijgen! Echt waar! Hou vast aan dit gevoel, schrijf het desnoods ergens op en hangt het op! Dat je weet wanneer in je een wave zit, je dit ook weer gaat voelen. 

@ELL die brandende huid hoor ik meer over. Verbloemen heeft het ook heel erg. Ik denk dat het een onjuist signaal van de zenuwen is, zoals alles eigenlijk. Zenuwen geven pijn signalen door. De boel is niet meer in balans, ik denk niet dat het een ontsteking is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spinder wat een geweldig bericht, het is je zo gegund! Wat een kracht ^_^

@ELL ja gek he, ik heb er ook last van gehad... Hele rare gewaarwording, het was niet zo heftig, maar alsof ik te lang in de zon had gezeten...

@Annie87 super fijn dat je twee nachten goed hebt geslapen, dat doet en mens goed x

@doorbijter dat klinkt inderdaad best druk :) maar erg fijn dat het redelijk oké met je gaat...

Ik heb niet zo denderend geslapen, maar mijn menstruatie zit er weer aan te komen, dus dat verergert de boel altijd weer wat... Verder gaat het wel redelijk vandaag... 

@Cyclad58 hoe gaat het met jou?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei EefjeJ:

@ELL ja gek he, ik heb er ook last van gehad... Hele rare gewaarwording, het was niet zo heftig, maar alsof ik te lang in de zon had gezeten...

 

dat is het inderdaad precies en dan wel echt pijnlijk bij mij.
Maar wat ze zeggen is waar @ELLzenuwen kunnen heel goed deze pijnlijke sensatie veroorzaken en het is puur benzo-ontwenning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei EefjeJ:

@Spinder wat een geweldig bericht, het is je zo gegund! Wat een kracht ^_^

@ELL ja gek he, ik heb er ook last van gehad... Hele rare gewaarwording, het was niet zo heftig, maar alsof ik te lang in de zon had gezeten...

@Annie87 super fijn dat je twee nachten goed hebt geslapen, dat doet en mens goed x

@doorbijter dat klinkt inderdaad best druk :) maar erg fijn dat het redelijk oké met je gaat...

Ik heb niet zo denderend geslapen, maar mijn menstruatie zit er weer aan te komen, dus dat verergert de boel altijd weer wat... Verder gaat het wel redelijk vandaag... 

@Cyclad58 hoe gaat het met jou?? 

@Spinder, wow, je bent echt op de goede weg! Zowel qua genezing als qua coping! Super! 
Ook goede berichten van @Annie87 over het slapen, fijn! 

Hoe het met mij gaat? Eigenlijk best wel goed. al heb ik vandaag wel een rotmomentje, want ik vermoed dat ik mijn paroxetine vandaag vergeten ben. Weet het niet helemaal zeker, daarom neem ik het nu maar niet meer in. Dat is me eigenlijk nog nooit overkomen...

Verder werk ik sinds gisteren 7 uur per dag en dat gaat goed. Vandaag wel een rotdag qua reistijd door het boerenprotest, dat voelt meteen wel als een heel drukke, eigenlijk te drukke dag. 
Ook zijn we thuis onze kamer en keuken aan het opknappen (doet onze zoon grotendeels), dus ook hier rommelig. Straks wel bij zoon en schoondochter eten.

Morgen vrij, dat is natuurlijk niet verkeerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal

Ik heb pregabaline geprobeerd. Het is een hels goedje. In het verleden werkte het heel positief bij mij. Toen zat ik nog op de rivotril.

Nu is het een hel. De pijnen zijn niet meer te harden.

Bij de ggz ben ik uitbehandeld en het lijden wat ik nu doe is ondragelijk.

Ik kan alleen maar liggen en ademen......niet lopen of goed denken.

Ik ben 70 en denk dat ik het ga opgeven .Want dit is nog minder dab niks.

.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Verbloemen:

Lieve allemaal

Ik heb pregabaline geprobeerd. Het is een hels goedje. In het verleden werkte het heel positief bij mij. Toen zat ik nog op de rivotril.

Nu is het een hel. De pijnen zijn niet meer te harden.

Bij de ggz ben ik uitbehandeld en het lijden wat ik nu doe is ondragelijk.

Ik kan alleen maar liggen en ademen......niet lopen of goed denken.

Ik ben 70 en denk dat ik het ga opgeven .Want dit is nog minder dab niks.

.

 

Lieve @Verbloemen, geef het alsjeblieft niet op! Pregabaline (Lyrica) moet ook een week inwerken voordat angstgevoelens en zenuwpijnen verminderen. Hoe lang neem je het nu? 
Geef het de kans, wellicht werkt het straks weer positief en word je lijdensweg verlicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal,

Verbloemen heb je dat helse goedje van de h. arts gehad? Kun je daar dan zo maar mee stoppen? Het is inderdaad zo dat bij sommige medicatie de inwerktijd lang duurt. Ik heb het gehad met Paroxetine. Ik raakte ook in paniek omdat het een inwerktijd nodig had maar hield me ook vast aan de wetenschap dat het misschien zou helpen. Na een paar dagen voelde ik al wat verschil. Ik hoop dat dat bij jou ook gebeurd zodat je weet dat de verbetering er aan zit te komen. 70 jaar en dan dit mee maken is niet niks. ik heb iets voor je Katten Plaatjes  Misschien kan het heel even een glimlach op je gezicht toveren.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...