Myle Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Heftig zeg, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Omg Bor, ja ik wacht braaf de arts af. Ze gaan nu de controles doen. Iedereen kreeg koffie op de 4-persoons kamer ik niet Moet nuchter blijven tot 9 uur. Hou mijn hart vast. Djw lieverd, weet het, de arts gaat beslissen met mijn input. Zo ban voor een operatie. Ga uitloggen. Vanavond ben ik er ws weer, als ik nog leef. Straks is die operatie vanmiddag. Kan hier zo niet tegen. byeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Zojuist zei Smaragd: Omg Bor, ja ik wacht braaf de arts af. Ze gaan nu de controles doen. Iedereen kreeg koffie op de 4-persoons kamer ik niet Moet nuchter blijven tot 9 uur. Hou mijn hart vast. Djw lieverd, weet het, de arts gaat beslissen met mijn input. Zo bang voor een operatie. Ga uitloggen. Vanavond ben ik er ws weer, als ik nog leef. Straks is die operatie vanmiddag. Kan hier zo niet tegen. byeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 @Smaragd kun je niet ergens koffie snitschen in dat ziekenhuis? ( of er netjes om vragen) Vind ik altijd wel leuk. Als het verantwoord is tenminste. Dat kun je zelf wel bepalen lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 6 minuten geleden zei Smaragd: Ga uitloggen. Vanavond ben ik er ws weer, als ik nog leef Tuurlijk leef je dan nog! Tot vanavond lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Mag niet @Myle Tnx lieve @Bor laat het je weten als ik nog leef, als je nooit meer wat leest app me dan, Cham weet mijn inlog op mijn app/mobiel etc Ja ben heel bang, laat het vanavond weten, wil naar huis als het moet, moet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Haha ja inderdaad @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Ipv koffie, krijg ik nu een oxazepam met water, zo blij ermee, wat rust:) Fijne dag, hoop vanavond er nog te zijn. Fijne dag,tot laters/ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) . 20 september 2019 bewerkt door Myle weggehaald want was een kort door de bocht reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Rustze! Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 @Smaragd ik leef mee. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Djw allemaal, Doe dit in dit draadje, wil niemands dag verpesten Arts kwam net al met mij in gesprek, toen wist ik al dit is niet goed. Ken die arts ook, fijne man. Maar zo vroeg...hm niet goed Geen gebroken nek ,halve gebroken nek , hou van zijn humor haha, de lading er een beetje vanaf, maar een wervel vanuit de nek die verschoven is en drukt op zenuwen en idd die kan verlammen en meer schade kan aanrichten. Vandaar Om 16 uur gaat hij er iets aandoen, ben onder narcose dus we gaan het zien. Heb geen keuze. Ik luister naar de arts en ben slaperig door de oxazepam dus ik luister naar de arts Hoop morgen of overmorgen wat te kunnen tikken. Hou jullie goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 toitoitoi Smaragd en je weet, onkruid vergaat niet he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Jeetjemina lees het net @Smaragd wat erg, ik ga heel hard voor je duimen dat het goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 september 2019 Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Smaragd , komt goed, jongen! Ook dit gaat weer voorbij. Veel sterkte gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden