Spring naar bijdragen

Donderdag 19 september


Vol

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Lonster:

Misschien is het dan tijd om je op te geven voor het WEEKPACT. 

Ik heb een pact met mezelf. Als ik elke dag, of elke week, mezelf hier op een pact zet dan lijkt het net alsof ik weer een keuze moet maken terwijl ik die al gemaakt heb. Geeft bij mij eerder onrust dan dat het helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister voelde ik mij al niet heel goed. Gevoel van flauw vallen steeds. Mijn nek zo een pijn als ik mijn nek bewoog, vooral naar rechts. Gister huisarts en vandaag weer en doorverwijzing naar zhuis. Heb een verschoven/ontwrichte nekwervel. Mag een nacht doorbrengen in het zhuis en morgen een ingreep. Hoe of wat weten ze nog niet. Althans dat zeggen ze. Wel vreemd dat ik de nekkraag om moet houden tot morgen. Zegt mij al genoeg maar goed. Waardeloos maar leg mij erbij neer. Hoor het morgen. Eerst was het een zogenaamde whiplash en nu een verschoven/gebroken nekwervel? 

Zei al wat is het nu?? Waardeloos. Ga proberen te slapen met zo een kraag om mijn nek. Kan nooit slapen op mijn rug, alleen op mijn zij. Maar dat kan niet. Eerlijkheid is hier ver te zoeken. Waardeloos ziekenhuis. Baal te erg. Alle goeds voor allen hier.

Laat het morgen weten als ik nog leef. Kl zooi sorry 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Cleo66:

Jee @Smaragd , schrik ervan??@@#%% wat betekend dit nu ?? Is dat niet gevaarlijk?? Ja sorry ben echt zo dom op dat gebied?!  

 

Geen oog dicht gedaan en natuurlijk vroeg ik ook of het gevaarlijk is. Wilde zonder nekkraag etc slapen. Mocht niet. Werd heel crue gezegd door een  verpleegkundige, alsof ik een gebroken nek heb. Dat vroeg ik ook, geen uitleg en het antwoord je bent zelf verpleegkundige , dit weet je wel. Kon ook dat mens weer wat aandoen maar goed, kon geen kant op met die kraag.

Nacht verpleegkundige(een man) Heeft halve nacht aan mijn bed gezeten. Heeft het mij goed uitgelegd, er is een wervel verschoven, best kan dat heftige gevolgen hebben. Het drukt/verdrukt een zenuw, ook vandaar de pijn en zo pijnlijk dat ik steeds flauw/weg val bewustzijn. Als je er niets aandoet , kan het ook een verlamming/uitval etc opleveren als je daar niets aan doet

Toen heb ik er maar bij neer gelegd. Artsen ronde is morgen/vandaag om 9 uur. Ben heel benieuwd, wat kun je daar aan doen. Zal wel een kraag voor een maand worden, geen gezicht, maar ik ga wel naar huis. Hier kan ik echt niet slapen.

Partner komt om 8 uur, kan hier zo niet tegen, net een jankend kind. Waardeloos.

bewerkt door Smaragd
toevoeging artsen ronde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap alleen niet dat ze dat ze dat niet meteen met onderzoek en scans hebben gezien. Echt, spierpijn/nekpijn okay.  Maar zit dus heel erg mis daar. Ga wel naar huis vandaag, hier kan ik echt niet slapen. Snurken, overgevende mensen, scheten/boeren, ben te goed voor hier(ja ik weet dat ik zeik). Hoe kun je hier een oog dicht doen, ja met 10 slaappillen of 10 bier, heb er helaas/gelukkig niet om gevraagd.

Niet nog een nacht:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd Ik wens je zo veel sterkte! Het lijkt me maar lastig allemaal. Ik had toevallig afgelopen nacht een intraveneuze medicatie. Ik heb er gelukkig op geslapen (eindelijk). 

Het is niet altijd even makkelijk wat artsen willen etc. Maar als verpleegkundige daar zijn lijkt me helemaal onmogelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Operatie(mijn nek open, zo voelt het, onthoofd) kan ook met rust goed komen. Werkelijk waar dan is mijn keuze nu al duidelijk.

Tnx Bor en Myle en alle anderen btw. Wel een super leuke nacht verpleegkundige, zo werk en doe ik ook. Ook knap en stoer was hij en meelevend, vlgs mij gay maar dat maakt mij niet uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...