Anna1985 Geplaatst 17 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Ja ik ben er nog @Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 17 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Ik snap wat je bedoeld @Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Waar woont u? Ik woon in Middelburg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 17 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Nijmegen je mag me ook altijd een privé bericht sturen @Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 17 september 2019 Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Voor mij allemaal nieuw hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 17 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2019 Als je op mijn profiel klikt staat een envelopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 hou je hoofd hoog Anne je kan het. wat gaat er nu door je heen? waar zit je mee? wij zijn hier voor je steun. na regen komt zonneschijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 18 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 30 minuten geleden zei nondetju: hou je hoofd hoog Anne je kan het. wat gaat er nu door je heen? waar zit je mee? wij zijn hier voor je steun. na regen komt zonneschijn Waar ik mee zit is teveel om op te noemen lieve schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 als je het niet kwijt wil hier is niet erg, sterkte ermee in ieder geval, ik hoop dat het snel wat beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 18 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 Dankjewel lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Doorstrijden Anna.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Ha Anna, houd vol! Je kan miet alles in 1x oplossen. Maar stap voor stap is wel beheersbaar. Probeer de alcohol te laten staan. Ga een pact aan met jezelf en op het forum. Voel en weet je gesteund. Wij allemaal zijn door de eerste super rotte weken heen gegaan. Met psychische twijfels en lichamelijke afkick-ellende. ik ben een paar weken terug voor mijn fors depressieve gedachten bij de huisarts geweest. Heb nu medicatie gekregen en ben gestart met therapie. In 1x alles opgelost? Nee. Maar het gevoel dat je zelf werkt aan het terugkrijgen van de regie over jezelf geeft kracht. Dat wens ik jou ook toe. Je bent het waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Ik wil ook graag anti depressiva maar mijn behandelaar is er op tegen. Krijg nu een gesprek met een psychiater heb je voor mij geen goede tip? Trek het niet meer hoor. @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Natuurlijk trek je het..! Leg je leven in de hand van God.. Heb ik ook gedaan: geeft veel opluchting, nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 4 uur geleden zei Anna1985: Ik wil ook graag anti depressiva maar mijn behandelaar is er op tegen. Krijg nu een gesprek met een psychiater heb je voor mij geen goede tip? Trek het niet meer hoor. @Maja @Anna1985: medicijnen alleen werken niet optimaal. Ze zijn ondersteunend bij de therapie-gesprekken: ik heb citalopram 20 Mg (na opbouwen) gekregen. Bijwerkingen bij eerste weken fors: misselijk, maagpijn, meer somber en boos. Dat nam bij mij na paar weken af. Nu geen last meer. Vlakt de diepe dalen en agressie af. Had ik hard nodig. Ben er blij mee. Bij mij sloeg medicatie meteen aan. Kan ook een lange zoektocht zijn naar de juiste. praat erover met je psychiater. Waarom is hij geen voorstander jou ook ad voor te schrijven als ondersteuning. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 23 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 @Cleo66 ik heb vrijdag over een week een afspraak met een psychiater. Ben onder behandeling en daar zijn ze anti medicatie . Maar ik heb mijn hele leven al last van een depressie . Thanks voor je interesse doet me goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ik wens je alle sterkte toe en vraag hulp aan God.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Cleo.. Depressief ben ik ook.. Waarom dat weet ik niet. Ik woon met een leuke meid op een leuk boerderijtje. Ik heb ve gewoon alles, en toch nog depressief. Ik heb in mijn hersenen een stofje/hormoontje tekort.. Toch wil ik nog geen medicatie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 24 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Waarom wil je geen medicatie? Als het helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 25 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 @SanMiquel idd vind het ook stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 25 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 10 uur geleden zei SanMiquel: Als je je niet op je gemak voelt bij je behandelaar en het anders wil kun je dat gewoon aangeven hoor. Beter AD dan die rotdrank verslaving (of een terugval daarin). Mij gaven ze ook niks uiteindelijk ben ik het op internet gaan kopen alleen in veel te zware dosis. Dat is dus helemaal niks. @SanMiquel ja klopt mijn behandelaar heeft me juist doorgestuurd naar een psychiater maar heb Et niet echt hoop in. Sorry dat k zo negatief klink. Wat had je besteld op internet? Je mag me ook altijd een pb sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2019 Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 Ik heb uiteindelijk via de psychiater AD gekregen. Dat is een arts. Die mag/kan medicatie voorschrijven. Hij zal ook nagaan of hij dat nodig acht natuurlijk. Houd vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna1985 Geplaatst 28 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2019 @Lika ja probeer echt positief te blijven maar het zit echt diep en heb liever een AD dan weer een flinke terugval. Maar positief blijven word steeds moeilijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2019 Rapport Share Geplaatst 29 september 2019 misschien eens vragen waarom je behandelaar erop tegen is Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden