Spring naar bijdragen

Snap mezelf niet


Anna1985

Aanbevolen berichten

Als ik jou was zou ik als eerste doel stellen om beter te worden zodat je je geen wrak voelt. Je zult versteld staan welke mogelijkheden zich met een fris hoofd zullen openbaren. Ik zag alles veel donkerder toen ik veel dronk, ook wetende dat ik slecht bezig was. Dat knaagde aan me. Nu is er een last van mijn schouders gevallen. Hoop dat je er wat aan hebt.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Anna1985:

spanningsbuikpijn

Spanningsbuikpijn bij stress en depressieve gevoelens, dat herken ik wel. En wat mij altijd wel hielp was een ouderwetse warme kruik op je buik. Er zijn overigens heel veel soorten ad. Als de eerste niet helpt/geholpen heeft kun je zonder schroom een andere vragen aan je huisarts. Het is altijd een zoektocht in het. Begin. Hou vol en schrijf alles hier van je af. We staan voor elkaar klaar! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Myle:

Een verzwaarde deken zou helpen bij mensen met autisme. Nou, ik denk dat ik dan ook een soort autisme heb (zonder de stoornis ergens ook maar teniet te doen). Ik wil veiligheid en geborgenheid. En een zware deken of een warme kruik als geborgenheid. 

ik had nog nooit van een verzwaringsdeken gehoord, maar goh ik denk dat ik die ook maar eens eentje ga bestellen, nooit geschoten altijd mis :)

6 minuten geleden zei Anna1985:

@Myle op het moment niet maar het is nog heel pril nu volhouden!!

juist volhouden! je kan het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké heel goed!! Goed om te horen! Ik drink ook niet hoewel het moeilijk is. En pril. Maar we zullen er komen!!!!! Vind je niet? Er zijn zoveel moeilijke momenten en dagen en er is soms een strijd. Maar weetje, die kunnen we winnen. Echt waar.. Want na een paar uur is het over. Dan kunnen we slapen. Dan is het de volgende dag. Weliswaar met dezelfde strijd, maar die gaan we dan ook weer aan. Maar wel ook weer met dezelfde uitkomst:Niet drinken. En dat kan dag voor dag. En hopelijk wordt dat elke dag ietsje minder moeilijk. Succes. Voor iedereen en ook een heel klein beetje in dit geheel, voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle wij kunnen dat , elke dag is er een en leef met de dag. Ik ben iedereen ook echt dankbaar ik voel me echt gesteund en ook zo fijn om lekker van je af te schrijven. Thanks voor jullie support en ben benieuwd hoe het morgen met jullie gaat, met mij op het moment best goed nu nog het gevoel vast houden

liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...