fleurtje Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Ik ga daar es op letten @Sandro. Maar de kans zit er dik vet in. Een schoon trui. Ne schone winkel. Een schoon ventje..een lekker ventje kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Schone avond! Vanavond eet ik pindasoep uit een pak. En daarna een salade met restjes gebakken groente, ajuin en tonijn. Ik ga er ook nog een eitje bij koken, heb ik net bedacht. En dan ga ik lekker voor de tv zitten en een volgende aflevering van Dark Mirror kijken op Netflix. Wat er op tv komt weet ik steeds minder goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Mijn dochter gebruikt t woord 'inderdaad' irritant vaak. Wij antwerpenaren gebruiken vooral veel verbasterde woorden uit de franse taal. Een trottenette, nen allez, een attaque, nen pierdestalle...nen coup d'amour, .. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Ik kan t ni schrijven maar des te beter uitspreken. Geniet ervan @Lonster. Ik ga ook es wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 trottinette - step amai seg, gij klapt wat wij nie verstaan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 nog nen toffen avond hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Ik heb zojuist tomatensoep gemaakt (niet slechts opgewarmd, maar gemaakt). Daarbij stokbrood met kruidenboter uit de oven (dat dan wel weer uit een pak). Bij die kookprogramma's gebruiken ze overigens wel irritant vaak het woord "lekker". Ja ok, ik snap dat ze hun eigen maaksels niet vies noemen, maar een beetje minder mag wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 35 minuten geleden zei fleurtje: Ik ga daar es op letten @Sandro. Maar de kans zit er dik vet in. Een schoon trui. Ne schone winkel. Een schoon ventje..een lekker ventje kan ook. En als het niet schoon is dan is het wel proper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 En dan is het vrijdagavond en word je ineens vanuit het niets overvallen door een alles overheersende 'craving' Zou het toch de volle maan zijn?! Alle zeilen bijzetten en maar over me heen laten komen....pffft! Gezellig ben ik niet voor de andere gezinsleden. Morgen 4 maanden alcoholvrij, dat wil ik dus niet overboord gooien! Sorry voor dit berichtje volledig op mezelf gericht IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Het is vrijdag de 13e zou dat het zijn Wat vervelend Moeps. Afleiding zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 DAGPACT Billy Lika Myle Cleo66 Quinn Rapilos Yvonne knakker Spirit Moeps ...op het nippertje nog op de dagpact rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 1 minuut geleden zei Moeps: DAGPACT Billy Lika Myle Cleo66 Quinn Rapilos Yvonne knakker Spirit Moeps Lonster Doe ik met je mee Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 4 minuten geleden zei Moeps: Sorry voor dit berichtje volledig op mezelf gericht Daar hoef je je echt niet voor te excuseren! Als dat jou helpt dan moet je het zo doen. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 (bewerkt) O ja, vrijdag de 13e! Dat zal het zijn! Dan is het morgen zowiezo over! Inderdaad, wat anders doen. Nergens zin in, maar hop! Mezelf en schop onder de kont Dank je Lonster! Het is fijn om even gehoord te zijn! En Sandro! 13 september 2019 bewerkt door Moeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 6 minuten geleden zei Moeps: Morgen 4 maanden alcoholvrij, Wat goed! Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Moeps, tanden poetsen met tandpasta hiep mij altijd enorm! Klinkt gek, maar door de mentholsmaak van de tandpasta ging de trek weg. En zorgen voor een volle maag! Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Kom ik net bij de super vandaan Staat er echt een dronken lor, voor me aan de kassa Hij deed heel vrolijk en amicaal, rekende een fles wodka af, en ging er zwiebered vandoor Rotdrank Zondag etentje bij mij thuis Flessen wijn in huis gehaald Weet dat een van hen zo een fles weg tikt Ik zou zomaar mee kunnen doen Maar heb besloten ; ik doe het niet ! Zo dat staat alvast mooi zwart op wit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Na het patatje eten met een vriendin ben ik nog even gaan zitten bij een groep mensen bij het café hier op het terrein. Een beetje afleiding en onder de mensen dacht ik. Wat anders dan Netflix. Komen er al snel aan het tafeltje naast ons twee dames zitten die luid praten over hoe geweldig ze onder hun blaastest uit zijn gekomen en hoe ze nu lekker aangeschoten verder kunnen aan het alcoholvrije bier (maar straks op hun kamer nog port hebben. Haha wat zijn we die * verpleegkundigen toch te slim af! ) En zullen we morgen dit en dat gaan halen bij de super? Het groepje waar ik bij zat en ik keken elkaar een beetje meewarig aan. Ik merkte dat ik er een beetje verdrietig of bozig van werd. Waarom dat weet ik eigenlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 @Moeps Volhouden hoor! Het gaat voorbij. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 7 uur geleden zei Penny: Ik heb dat met die glazen wijn overal op tv of in boeken, viel me eerder nooit zo op. bv dat Wijnen, Wijnen bij Chateau Meiland... En wat denk je van gtst? In moeilijke tijden grijpt iedereen naar wijn, bier, cognac en whiskey. Praten met een kop thee? No way! Verdoven die handel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 Voel me kl*** vandaag. Door een blessure moet ik allerlei leuke dingen op afzeggen. Mis daardoor ook de sociale contacten. Kids zijn bij hun vader. De somberte slaat een beetje toe. Gedachten aan een fles wijn halen (nee!!!) Of dan maar taart, chips of ijs. Maar ik blijf ook maar aankomen. En verplaats daarmee het probleem. Bleh! Moeps, 4 maanden! Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 (bewerkt) DAGPACT Billy Lika Myle Cleo66 Quinn Rapilos Yvonne knakker Spirit Moeps Lonster IJsvogel Het ziet er gek uit maar kan het niet aanpassen op mijn mobiel. Ga denk ik ook maar eens kijken naar black Morris dan maar. Net klaar met Broadchurch, die vond ik fijn 13 september 2019 bewerkt door IJsvogel Typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 (bewerkt) Het gevaar is hier nu ook geweken denk ik. Nadat ik het hier had gedeeld werd het echt officieel ofzo: ik heb zin, maar ik geef er niet aan toe. Te weten dat ik werd gelezen en er werd mee gedacht. Het gaf me kracht! Dus met frisse adem van het tandenpoetsen pannenkoeken gaan bakken met mijn jongste zoon. En opgegeten natuurlijk! Nu naar bed met Netflix, en morgen is het weer een nieuwe dag. Het blijft indrukwekkend hoe je overtuigingen aan het wankelen worden gebracht... En hoe alles opeens onbelangrijk lijkt. Heel erg dankbaar dat het is gelukt om er niet aan toe te geven! 13 september 2019 bewerkt door Moeps rapilos en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 @IJsvogel vrijdag de 13e is bijna voorbij! Liever ijs dan de fles, hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 september 2019 Rapport Share Geplaatst 13 september 2019 10 minuten geleden zei Moeps: Het blijft indrukwekkend hoe je overtuigingen aan het wankelen worden gebracht... En hoe alles opeens onbelangrijk lijkt. Heel erg dankbaar dat het is gelukt om er niet aan toe te geven Ja dit is herkenbaar en gevaarlijk. Goed gedaan, deze dag is gered! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden