Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 31-8-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Ha @Annie87, wat fijn te lezen dat je een window ervaart en dat je goed geslapen hebt. Dat is een prima teken, je lichaam is echt bezig met herstel. :rose:
Fijn ook @doorbijter dat je je inmiddels weer veel dingen normaal kunt oppakken. 

En @bolletje, het was vannacht bij ons warm, maar ik heb toch wel redelijk geslapen. Vandaag nog een warme dag, en het is inmiddels vakantie, 3 weken geen werk en maandag 11 dagen naar Duitsland. Fijn weekend allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei EefjeJ:

Goeiemorgen allemaal :)

@Annie87 zo fijn om te lezen ^_^ ben echt heel erg blij voor je!

@doorbijter Fijn zeg dat dat weer kan, geniet ervan :D veel plezier!

@Cyclad58 Hoe gaat het met jou? en @Kannietmeer ook alles oke? @Robbin weer lekker naar het strand vandaag??

en hoe gaat het met de rest??

En vooral @EefjeJ, hoe is het met jou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Cyclad58:

En vooral @EefjeJ, hoe is het met jou? 

Gaat wel redelijk hoor....uiteraard hoop ik ooit op meer slaap, daar ben ik wel een beetje klaar mee ondertussen. Verder voel ik dagelijks van alles, maar het is wel goed te doen hoor :) Ik maak af en toe weer ritjes met mijn paard, breng soms mijn dochter weer naar school en haal haar altijd op, ga soms naar een verjaardag overdag...dus al met al mag ik niet klagen ;)

Geniet van je vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 vergeet mij niet:D... ik kom mijn dagen redelijk door. Vandaag wel met iets meer onrust opgestaan. @doorbijter echt heel fijn dat je je weer leuke dingen kan oppakken. ‘

@Annie87 zo fijn dat het weer beter gaat. Ik heb soms het idee dat ik toch iets te laag ben overgestapt en mijn eerste verlaging daarom pittig was en blijft hangen. Of ik wil helemaal geen onrust meer voelen en verwacht dus teveel. Ik denk dat ik het vooral moet gaan accepteren. Zometeen ook op pad voor de sport van de kinderen. Veel plezier iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ik vergeet je zeker niet @Leen.

Jr bent goed bezig, de onrust is toch over het algemeen wel minder geworden? Fijne dag ook voor jou!

Hi @Cyclad58 haha tuurlijk weet ik dat. Ja het gaat echt zoveel beter dan met de lorazepam, zeker dat mijn depressie zo opgeklaard is. Ik wil nog teveel alles verklaren. Zoals dat ik op vakantie totaal geen onrust heb gevoeld en nu dus thuis weer wel... en hoe kan dat dan. Wat doe ik zelf en wat komt door de afbouw, je kent het vast wel.... acceptatie is volgens mij wat ik nog mis ): en vooral zien wat er goed gaat. 

heerlijk bijna op vakantie! Lekker genieten. Xx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal!! 

Dankjewel voor jullie steun en lieve reacties. Gister dacht ik echt aan een opname. Ging zo raar uit mijn ogen kijken en schrikken van voorwerpen die ik al voor iets anders aanzag. Zulke extreme slaapgebrek is echt vreselijk en had echt het gevoel te gaan doordraaien. 

Vanmorgen een enkele seconde hele lichte vorm van onrust. Niet noemenswaardig. Verder nu vooral duizeligheid maar dan kan ik veel beter mee omgaan. 

Heb overigens geen medicatie genomen. Had wel valeriaan in huis maar heb ik niet genomen. Heb de lichtste dosering en voor pure nood ga ik het misschien nog weer eens proberen maar gelukkig kon ik zonder, 

@Cyclad58 wat fijn dat je vakantie hebt! Ik hoop dat je een goede vakantie hebt en wat kan bijkomen! 

Ik ga alleen maar rusten vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, zonder zorgen! Zonder al te veel benzo klachten. 

Dikke knuffel voor jullie allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Annie87 wat fijn dat je zo goed hebt geslapen. Slapen is echt essentieel voor de mens. Hopelijk lukt het de komende dagen (nachten) ook weer. 

Ik heb op zich wel ok geslapen, alleen heb ik weer mijn befaamde ochtend kater. Hopelijk verdwijnt deze als ik de Zopiclon ga afbouwen, of heb afgebouwd. Ik blijf vandaag toch maar binnen, ik ben geen hittemens. Gister wel heel fijn uit eten geweest met mijn ouders. Bij een pannenkoeken restaurant in Driehuizen, in de buurt van Alkmaar. Ik had een pannenkoek met spek en kaas, echt heel lekker. Vanmorgen heb ik nog de finale van De Slimste Mens gekeken.. fijne afleiding... Ik wens jullie allemaal nog een fijne middag en avond toe.

Jeroen

bewerkt door Lightspacer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei EefjeJ:

Goeiemorgen allemaal :)

@Annie87 zo fijn om te lezen ^_^ ben echt heel erg blij voor je!

@doorbijter Fijn zeg dat dat weer kan, geniet ervan :D veel plezier!

@Cyclad58 Hoe gaat het met jou? en @Kannietmeer ook alles oke? @Robbin weer lekker naar het strand vandaag??

en hoe gaat het met de rest??

Jep ik wel, het zou voorlopig zomaar de laatste keer kunnen zijn ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Cyclad58:

En @bolletje, het was vannacht bij ons warm, maar ik heb toch wel redelijk geslapen. Vandaag nog een warme dag, en het is inmiddels vakantie, 3 weken geen werk en maandag 11 dagen naar Duitsland. Fijn weekend allemaal! 

Dat klinkt goed Cyclad, hoop dat je heerlijk kan genieten van de vakantie.

Wat fijn Annie dat je vandaag weinig of geen last hebt gehad. Hopelijk zet het deze week door.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...