Morgon Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Jeetje wat afschuwelijk @xenia heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Wat verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 26 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Dankjullie wel.. @lady jane ja dat geloof ik zeker. Ik ben mn moeder veel te vroeg verloren door kanker maar dit is zo onnatuurlijk. Gelukkig aardig geslapen vannacht. Zoonlief van 6 weer op school vandaag, rustig aan mn huishouden doen en nu eerst even met mn voet omhoog op de bank chillen. Liefs lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 houd het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 27 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 Is gelukt. Zelfs met het afscheidsfeestje van mn broer die weet terug naar NL gaat. (Ik woon in Canada). Lees: kampvuur en eten en drankjes doen. Rosee en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 Wat goed dat je dat is gelukt! Fijn zo'n kampvuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 2 uur geleden zei xenia: Is gelukt. Zelfs met het afscheidsfeestje van mn broer die weet terug naar NL gaat. (Ik woon in Canada). Lees: kampvuur en eten en drankjes doen. Je doet je (forum)naam eer aan: het klassieke Griekse gastvrijheidsbeginsel (ξενία, xenía). xenia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2019 @xenia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 28 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2019 Hoe gaat het vandaag met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 30 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Even een meltdown gehad.. mentaal er behoorlijk doorheen. Vandaag kreeg ik wat hulp van familie in huis. Dat was echt nodig..op het werk gelukkig even een goede tijd gehad. Nu bedje in en lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 30 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Dank je voor het vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Kan soms heel fijn zijn, een beetje hulp in huis. Zeker als het even nodig is. Slaap lekker voor nu. liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 31 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ja inderdaad. Slapen ging niet zo, mn dochter krijgt kiezen en wordt vaak wakker. Maar ja. Positief is, dat ik niet gedronken heb en weer een paar uur heb kunnen werken vandaag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 31 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Weer een dag in de pocket.. vanmorgen voel ik me iets beter, heb ook beter geslapen. Vanavond een verjaardag waar ik een beetje tegenop zie. Nog niet helemaal zeker of ik ga. Niet eens qua willen drinken maar het is een eind rijden voor een paar uurtjes. En mn energie level is al niet zo hoog.. Aan de andere kant kan ik wel even wat luchtig sociaal contact gebruiken. Wat te doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Lastig. Ik zou zeggen, doen wat voor jezelf het beste lijkt. Maar ja dat weet je dus even niet. Hmm. Kan het ook zo zijn dat je juist energie krijgt van een beetje luchtig sociaal contact? Dan is het misschien toch een idee om te gaan. Als het eind rijden je vooral uitput en het niet tegen elkaar opweegt is niet gaan wellicht de beste optie. Waar je ook voor kiest, ik wens je een fijne avond. En, knap! weer een dag! Die pakt niemand je meer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 31 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 @Myle dankjewel! Besloten om wel te gaan. Nu is het weer nog mooi en in de winter zou ik niet gaan. De winters hier zijn meestal erg extreem en duren best lang dus alles tegen elkaar opgewogen en besloten toch te gaan. Vroeg erheen en niet te laat weer naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ik gun het je, dat je straks met een goed en voldaan gevoel terugrijdt. Hou je haaks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 3 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Uiteindelijk naar het feestje geweest en blijven slapen. Mn dochter lag lekker te slapen en het werd aangeboden dus waarom niet. Nadeel is wel, ik heb wat gedronken. Niet veel maar toch.. Gisteren ook 1 mixdrankje. En dat was niet de bedoeling. De valkuil is dat ik het gelijk ga bagatelliseren en denken "zie je wel ik kan het best bij 1 houden." Want zodra ik daaraan toegeef is het hek van de dam. Dat weet ik van mezelf. De persoon waar ik bleef slapen bleef maar aandringen te blijven slapen "zodat ik wat kon drinken". Leuk bedoeld maar ik kon er geen weerstand meer tegen bieden helaas. Gisteren wezen varen met familie voor n paar uur en dat was super. Bij 1 drankje kunnen houden maar ja. Beetje dubbel dus. Blij dat het er maar 1 was maar jammer dat ik het dus blijkbaar niet zonder kon. Niks in huis en nu weer met goede moed er tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 september 2019 Rapport Share Geplaatst 4 september 2019 De sociale druk van drinkers is lastig. Als jij niet drinkt, vinden zij dat lastig.... Alle begin is moeilijk, nu op de goede weg, vandaag geen drank dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 5 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2019 Ja dat voelt haast wel zo. Het is goed gegaan, vanavond weer. Daar ga ik voor. Momenteel wel moeilijk. Veel onrust en somber, en dat maakt het lastig. Maar hier moet ik doorheen. Dit is precies waarom ik naar de drank greep. Dus als ik dit volhoud ondanks me zo rot voelen is dat enorme winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 september 2019 Rapport Share Geplaatst 5 september 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 september 2019 Rapport Share Geplaatst 5 september 2019 Je kunt het!! Je bent al zo goed onderweg. Geef niet op. Zoals je er voor anderen bent mag je er ook voor jezelf zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Hey @xenia, hoe gaat het ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xenia Geplaatst 20 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2019 Bedankt voor het vragen.. mwah. Het gaat. Terugvallen gehad en daar in blijven hangen. Elke avond weer een drankje of twee.. Ik schaam me en weet even niet goed hoe nu weer de motivatie te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden