Spring naar bijdragen

Huiskamer 1 augustus 2019


Verbloemen

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal.

Ik dacht ik neem eens geen paracetamol.in . Ben bang voor verslaving. Uiteindelijk toch 5 uurtjes geslapen. Vreselijke nachtmerrie gehad en in paniek wakker geworden. 

Voel me ziek alles doet pijn. Een verkrampte maag. Kotsmisselijk. Al met al voel ik.me goed ziek.

Nu de dag doorkomen.

Voor iedereen veel sterkte en knuffel van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen :)

Vreselijk he @Verbloemen die nachtmerries, ze zijn zo levensecht...het is niet gek dat je dan in paniek wakker wordt. Je zenuwgestel is zo ontzettend fragiel en raakt bij het minste geringste van slag...ik had het in het begin van mijn ontwenning, dat als mijn zoontje huilde 's nachts dat ik een soort paniekaanval kreeg omdat ik er zo van schrok. Sterkte vandaag en vergeet niet dat je weer een dag dichterbij je herstel bent :rose:

Ik heb wel redelijk geslapen, werd alleen wakker met een zeer borstbeen, dat heb ik wel vaker de laatste tijd. Zal ook ontwenning zijn?

Hoe heb jij geslapen @Cyclad58?

En hoe gaat het vandaag met @Kannietmeer?

Ben je een beetje aan het genieten op vakantie @doorbijter?

Ik hoop dat iedereen iets positiefs mag meemaken vandaag :) x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@Verbloemen Dikke knuffel voor jou. Fijn dat je 5 uur hebt geslapen, maar zo naar om zo wakker te worden he.

@EefjeJ He meissie, nou ik ben  ook een beetje gepijnigd door de AD afbouw en heb al besloten dat ik het anders moet gaan doen en langzamer moet gaan,  Deze week maak ik nog af zoals ik het had voorbereid, maar de medicatie voor volgende week ga ik niet meer nemen en opnieuw bereiden. Ik moet gewoon langzamer gaan, want mijn lichaam protesteert goed en daar heb ik echt geen tijd voor:D

@Cyclad58  Dikke knuffel

@doorbijter Hoe is het bij jou lieverd? Vakantie een  succes?


@RobbinHoe reageert jou lichaam momenteel op de afbouw?  Hoeveel tijd van de dag kan jij actief doorbrengen en hoeveel rust je?



Mijn dochter komt vandaag bij mij, en ik kan niet wachten, haar trein komt aan over 30 minuten en ik zit hier in mijn pyjama:blink:. Heb echt behoefte aan haar gezelschap. Ik hoop dat we het leuk gaan hebben samen.  Ik ga nu snel. Dag lieverds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

@RobbinHoe reageert jou lichaam momenteel op de afbouw?  Hoeveel tijd van de dag kan jij actief doorbrengen en hoeveel rust je?

Ik heb meer het gevoel dat ik herstellende ben van wat hiervoor allemaal gebeurd is dan dat ik veel last heb van ontwenningsverschijnselen. Ik ben natuurlijk wel aan het ontwennen, maar dat valt in het niets met eerdere pogingen. De laatste tijd kan ik regelmatig een paar uur in de middag bezig zijn, maar als ik iets te enthousiast wordt of het een paar dagen achter elkaar doe heb ik weer 2 dagen nodig om enigszins te kunnen herstellen daarvan. Echt een balans vinden hierin is moeilijk en nog niet echt mogelijk, omdat het allemaal nog te onvoorspelbaar is. Laat ik het zo zeggen, ik kan nog niet echt opmezelf bouwen en daardoor geen vaste afspraken maken.

Fijne dag met je dochter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkennen jullie het volgende?

Benauwd. Pijn in gezicht. Som haast niet kunnen lopen. Een maag die maar te keer gaat of verkrampt is. Een brandende pijn overal.

Het gekke is dat ik na inname van de 7.5 dia nog even ben weggespoeld om na wakker worden weer in de hel te belanden.

En ja mijn rug en keel. Acht wat niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kannietmeer:

@EefjeJ He meissie, nou ik ben  ook een beetje gepijnigd door de AD afbouw en heb al besloten dat ik het anders moet gaan doen en langzamer moet gaan,  Deze week maak ik nog af zoals ik het had voorbereid, maar de medicatie voor volgende week ga ik niet meer nemen en opnieuw bereiden. Ik moet gewoon langzamer gaan, want mijn lichaam protesteert goed en daar heb ik echt geen tijd voor:D

Dat doe je goed! Goed naar je lichaam luisteren...ik wens je een fijne dag met je dochter ^_^

@Verbloemen dat zijn naar mijn idee allemaal bekende ontwenningsverschijnselen...ik heb er ondertussen best veel over gelezen en heb een heleboel klachten voorbij zien komen... Zelf heb ik soms "last" van benauwdheid en dan het niet diep kunnen zuchten of het idee dat je net niet genoeg lucht krijgt. Maagklachten kan ik ook over mee praten en de pijn in het gezicht ook. Tenminste dat is bij mij meer een drukkende pijn, onder mijn jukbeenderen, kiezen, rond mijn ogen... Het niet kunnen lopen heb ik niet gehad, wel een zwaar gevoel in mijn benen en minder lang kunnen lopen, nu gaat dat allemaal beter. Het gaat echt over :rose: Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Kannietmeer:

Ben blij wat van jou te lezen lieverd. Hoe gaat het met je?  Heb je al een uitspraak gehad ?

Ja uitspraak is niet zo positief maar zegt niks omdat het een tijdelijke uitspraak is. Ik ga er nooit uitkomen met hem. Waarschijnlijk wordt het een afkoopsom waar ik maar genoegen mee ga nemen. Maar het is absoluut geen reëele afkoopsom. Ook kan ik er nu niet mee wonen en zal ik terug moeten naar mijn vader. Maar ik ga dat wel doen. Ik heb genoeg aan mijn ziekte en trek het niet om ook nog hier langdurig mee bezig te zijn. Dikke kus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Verbloemen:

Ja ik durf niet in de kamer te zitten. Ben bang in mijn eigen huis. Weet niet waar ik het zoeken moet

Mijn God komt dit ooit goed?

ja ja, het blijft niet zo. Is er niemand die af en toe bij je komt kijken en een praatje maken, of een klein stukje wandelen? Volgens mij heb je als je het moeilijk hebt bij de ggz recht op bezoek aan huis 6 weken per jaar, ze komen dan maar 1 of 2 x per week, maar dat is toch beter als niets. Of heb je dit al gehad tijdens je afbouw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

@Kannietmeer, ik hoop dat je een fijne dag hebt met je dochter! :rose:
@Verbloemen, ik weet dat het anders voelt, maar je gaat het wel volhouden! Het is niet elke dag even slecht, er komen betere dagen aan, daaraan kun je je hopelijk wat optrekken. Sterkte!

Ik heb vannacht wat beter geslapen, een uur of 6. Het voelt ook weer beter, we kijken wel van dag tot dag. Het gesprek met mijn werkgever heeft wellicht meer gedaan dan ik dacht. Ik heb nu besloten om me er niet meer druk over te maken, ik kan het niet beïnvloeden en het echte eventuele probleem speelt pas per 1 oktober 2020. 

Heb ook een afspraak gemaakt met een natuurgeneeskundige. Kan ik maandag al terecht. Ik zie wel wat daaruit voort komt, ik ga er open in. To be continued! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Verbloemen:

Ja ik durf niet in de kamer te zitten. Ben bang in mijn eigen huis. Weet niet waar ik het zoeken moet

Mijn God komt dit ooit goed?

Lieverd dit is echt benzo ontwenning met ongelooflijke angst en agorafobie. Afschuwelijk en ik leef met je mee. Maar het gaat over en wordt steeds minder. Waar ben je qua afbouwen? Het enige wat je hoeft te doen is ademen, eten. Je overleeft dit hoe onmogelijk het ook lijkt. Leef je alleen? Heb je hulp? Wat is je precieze situatie? Hele dikke knuffel en veel sterkte. Ik zocht afleiding al hielp dat ook niet echt. Kleuren, lezen, puzzelen, wc poetsen etc etc. Elke dag is er 1 en heb je overwonnen. Als een dag al te lang is kijk naar de uren die voorbij gaan en die je hebt overwonnen en anders de minuten. Je gaat er doorheen komen echt waar! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Robbin:

@Leen hoe gaat het met je?

Heel erg goed. @Robbin lief dat je het vraagt. Depressie volledig opgeklaard en geen onrust meer. Ik geniet enorm van mijn vakantie en man en kids. Bizar, wat een tuig die lorazepam. Was ik idd maar veel eerder overgestapt. Ik wil begin volgende week een halve eraf gaan halen en kijken wat dat doet anders tapering. En met jou?? Ik ben niet zoveel nu op het forum om vooral effe te genieten van mijn kids en omgeving. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Leen:

Heel erg goed. @Robbin lief dat je het vraagt. Depressie volledig opgeklaard en geen onrust meer. Ik geniet enorm van mijn vakantie en man en kids. Bizar, wat een tuig die lorazepam. Was ik idd maar veel eerder overgestapt. Ik wil begin volgende week een halve eraf gaan halen en kijken wat dat doet anders tapering. En met jou?? Ik ben niet zoveel nu op het forum om vooral effe te genieten van mijn kids en omgeving. 

Wat heerlijk Leen! Het is je gegund ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...