Spring naar bijdragen

Weer terug


super1975

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn drinken op zich valt nog wel mee. Is vooral in het weekend, ik merk dat mijn weekend hoe langer hoe eerder begint...... Verder drink ik zonder controle.... (het moet op...) met alle gevolgen van dien. Ik was ongeveer 2 jaar helemaal droog....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo super1975, welkom terug. Je bent ongeveer 2 jaar helemaal droog geweest, schrijf je. Ging dat makkelijk of was het lastig toen? Je "kon het niet volhouden" schreef je in je eerste bericht, dus kennelijk was het niet zo makkelijk, begrijp ik. Waarom als ik vragen mag? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

En velen met jou die vandaag stoppen. Dat geeft een steuntje in de rug.

Als je spreekt van 'poging' en 'volhouden' klinkt het als afzien. Vechten. Iets niet doen, wat je liever wel zou doen.

Lukt het je om je gewoontes te veranderen en er ook positieve kanten in te ontdekken, het nuchtere leven, dan zal het je makkelijker afgaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Allemaal de allerbeste wensen voor 2023. Momenteel sta ik weer ruim een maand droog. Ik hoop dat het me nu eindelijk eens gaat lukken, het is een eeuwige strijd. k zie in mijn omgeving momenteel iemand die dus absoluut niet wil stoppen met drinken (of opgenomen wil worden, ondanks gesprekken met familie en artsen. ).  Al met al een vreselijke toestand. Ik realiseer mij heel goed dat ik ook zo zou kunnen eindigen en dat wil ik absoluut niet. Des te meer een reden om nooit meer te drinken.

bewerkt door super1975
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...