Zbb Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Ik ben voor de zoveelste keer gestopt met roken. Dit keer met champix,het lijkt het wel iets makkelijker te maken. Vanmiddag naar de praktijk ondersteuner,geen idee wat ik daar nou weer van moet verwachten. Bezig met dag 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Goedemorgen, gister naar de praktijk ondersteuner geweest,was misschien leuk en gezellig maar zo kon me niks nieuws vertellen wat betreft verslaving. Dus in het vervolg een beetje contact via de mail. Volgens mij is het vandaag dag 6 en niet gisteren ben de tel nu al kwijt geloof ik,doet er ook niet zoveel toe het belangrijkste is dat het me eigenlijk best makkelijk afgaat om niet te roken Ondanks dat de champix wel wat bijwerkingen geeft,doet het wat het moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2019 De eerste week zit er bijna op, schouderklopje voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Op 12-6-2019 om 11:37 zei Zbb: Ik ben voor de zoveelste keer gestopt met roken. Dit keer met champix,het lijkt het wel iets makkelijker te maken. Vanmiddag naar de praktijk ondersteuner,geen idee wat ik daar nou weer van moet verwachten. Bezig met dag 6 Ja ik ben nu 2 en halve week gestopt met roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Hoi @Lynn86 fijn een mede stopper wat goed tweeenhalve week!! hoe gaat het,heb je nog veel last van trek? gebruik je er hulpmiddelen bij of cold turky? in ieder geval heel veel sucses!!! Bij mij valt het op zich wel mee,alleen wel regelmatig een slecht humeur. En als er even iets tegenzit moet ik soms wel even tot 10 tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Mijn humeur is ook niet echt goed. Ik ben cold turkey gestopt. Ik werd steeds benauwder smorgens en met trainen steeds minder energie. In het begin had ik echt veel hoofdpijn. Nu gaat het wel. Xxx lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2019 Goedemorgen @Lynn86 heel herkenbaar,schrok ervan hoe benauwd ik werd de laatste tijd. Ook totaal geen energie,als ik me moest inspannen was ik na twee tellen helemaal kapot. Ik merkte daar met twee dagen al een groot verschil. Vandaag dag 9 begin nu pas wat troep op te hoesten geloof ik bedenk me ook opeens dat ik dat irritante kriebel hoestje niet meer heb. We gaan er weer voor vandaag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 16 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2019 34 minuten geleden zei Zbb: Goedemorgen @Lynn86 heel herkenbaar,schrok ervan hoe benauwd ik werd de laatste tijd. Ook totaal geen energie,als ik me moest inspannen was ik na twee tellen helemaal kapot. Ik merkte daar met twee dagen al een groot verschil. Vandaag dag 9 begin nu pas wat troep op te hoesten geloof ik bedenk me ook opeens dat ik dat irritante kriebel hoestje niet meer heb. We gaan er weer voor vandaag ... Idd na ongeveer 9 a 10 dagen ging ik ook hoesten. Reinigen zullen we het maar op houden. Super goed bezig. Meer energie, fitter en we zorgen nu goed voor ons lichaam. Geen troep meer binnen. fijne dag vandaag xx Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Hier gaat ie nog steeds goed,soms een lastig moment maar in het algemeen lukt het me prima zo zonder peuk. Kan me ook niet voorstellen dat ik me nog ooit laat verleiden om zo n smerig ding op te steken. Hoe gaat het bij jouw @Lynn86 dag 12 vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Heel goed Lekker bezig. Bij mij gaat het stoppen ook goed. Ik wil ook echt niet meer roken. Bah. Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Goed om te zien dat het bij jouw ook nog steeds lukt,fijn !! Een mooie dag toegewenst nog .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 40 minuten geleden zei Zbb: Goed om te zien dat het bij jouw ook nog steeds lukt,fijn !! Een mooie dag toegewenst nog .. Dankjewel Jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 Twee weken rookvrij !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Ik heb het zo moeilijk nu heb al een paar uur trek an het gaat maar niet voorbij,heb al gedoucht en afleiding gezocht. Het water loopt me bijna uit de mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2019 Blokje om? Pepermunt? Het gaat over en dan weet je dat je het kunt . Houd vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Dankjewel @Lika sommige momenten lijken wel eeuwen te duren maar het is uiteindelijk toch gelukt. maar God,wat word ik er een ontzettend ‘naar’mens van.. ik hoop niet dat dit mijn nieuwe ik is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 tegen de tijd vd meeting ben je de beste versie van jezelf, houd vol!!! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Kom je lekker gezellig hier ‘naar’ doen. Gaat over. Voelt het als een echt besluit? Dat maakt ook uit. En doorrrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 (bewerkt) Hoi @Lika ja het voelt nog steeds als een echt besluit vond het vandaag zelfs stinken,vroeg aan iemand wat voor smerige chag ofdat ie rookte. Was het dezelfde als ik altijd rookte,hahaha her rook afdat het uit elkaar geplukte peuken waren waar dan een nieuwe van gedraaid was ofzo. Bahh vandaag 3 weken, zo trots op mezelf . 28 juni 2019 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 En terecht!! Houd vol. Hartstikke goed. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2019 13 uur geleden zei Zbb: vandaag 3 weken, zo trots op mezelf . Ja, dat mag best. !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2019 Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Goedemorgen, ik zou tussentijds nog eens gebeld of gemaild worden door de praktijkondersteuner. Helemaal niks meer van gehoord,wat een onzin ook zeg.. niet dat ik er iets aan denkt te hebben,maar het gaat me meer om het idee dat ze hun afspraken niet nakomen. Hier gaat het verder nog steeds goed vijfenhalve maand nuchter en drieënhalve week niet gerookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Goed bezig Zbb! Ik zag dat je het rond de drie weken zwaar had. Dat is een berucht moment. Drie weken en drie maanden. Moet je nog lang Champix slikken? Jammer dat je weinig hebt aan de praktijkondersteuner. Het zou een mooie stok achter de deur kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Dankjewel @Lonster ik heb nog voor anderhalve week. Champix misschien dat ik de laatste dagen de dosering afbouw,dat zou betekenen dat ik dan ongeveer nog voor twee weken heb. Maar als ze dan op zijn,wil ik het eigenlijk wel zonder proberen. Groetjes en bedankt dat er af en toe iemand reageert op me draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden