Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Lika

Vrijdag. 3 mei 2019

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een zonnetje, heel bescheiden, maar het is er. 
En een bakje natuurlijk 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster   Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

300-zero.jpg?itok=c_0c70qf  Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hé gut murnink,:lol:

Gaat het een beetje met je Sowhat? Slaap je ook een beetje?

bewerkt door bolletje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uitgerekend nu t hondje straks weer thuis komt heb ik vandaag enorm veel pijn. En voel me uiterst belabberd. Misschien door de fysio gister? Pijn is vaak een trigger geweest. Maar dat laat ik vandaag niet gebeuren. Nu even me zeer koest houden tot t hondje komt. Zakt t vast. En droog houden. Zo die staat.

bewerkt door Sober

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik niet.

Volgens mij is @huttula het maatje van @Lars Maar ik zou me ook kunnen voorstellen dat je niet zomaar over je maatje gaat vertellen zonder toestemming..

Ik mis nog steeds MarQ. @MarQ Meld je eens man...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kunnen ze anders hondje niet nog 1 nachtje houden @Sober?

Wel een teleurstelling natuurlijk maar als het beter is ff..?

bewerkt door Bor
letter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee.ik snap dat men niet ongevraagd info geeft hoor. Maar ik was benieuwd of er nieuwe ontwikkelingen waren. 

En of t zo moest zijn belde net de huisarts. Zij wijt de extra pijn aan de opstart van fysio en meer bewegen.ribben en spieren hebben in dat gebied flink op dr falie gehad en werden nu hierdoor extra getriggerd volgens haar. Even dagje niet echt oefenen en morgen verder zien dus. En de extra pijnstilling nog blijven doen.Hondje kan niet blijven daar vandaag. Vrienden halen haar op. Anders moet ze naar noodopvang in t asiel. Dat doe ik liever niet.  We komen er wel uit. Nu even rust houden dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel Huttula. 

Hondje is thuis. Ze is nog erg " stilletjes". Samen weer een stukje voorwaarts. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei huttula:

Goedemiddag...ik ga morgen naar Lars.

Het schijnt ietsje beter te gaan volgens zijn dochter er zit vooruitgang in.Ik ben heel blij met dit nieuws want het is nog te vroeg om hem te missen.:heart:

Wat fijn @huttula. Doe je hem de groeten van mij. Ik ben heel blij met je bericht!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...