Lika Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Goedemorgen Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Hee vroege vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Goedemorgen frummers. Een zonnetje, heel bescheiden, maar het is er. En een bakje natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 (bewerkt) Hé gut murnink, Gaat het een beetje met je Sowhat? Slaap je ook een beetje? 3 mei 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Bol, ik slaap diep en veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Goedemorgen Bijna weekend @Lars ik moest aan jou denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Goedemiddag...ik ga morgen naar Lars. Het schijnt ietsje beter te gaan volgens zijn dochter er zit vooruitgang in.Ik ben heel blij met dit nieuws want het is nog te vroeg om hem te missen. Vol, Bob en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Dank je Huttula. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 3 uur geleden zei huttula: Goedemiddag...ik ga morgen naar Lars. Het schijnt ietsje beter te gaan volgens zijn dochter er zit vooruitgang in.Ik ben heel blij met dit nieuws want het is nog te vroeg om hem te missen. Wat fijn @huttula. Doe je hem de groeten van mij. Ik ben heel blij met je bericht! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Thnx Hutt geef m maar een dikke pakkerd huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Fijn Hut! Geef hem inderdaad een extra huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Slaap lekker frummertjes. Morgen ga ik naar mijn moeder. Zondag komt mijn gezin weer terug. Ik heb wel weer zin in ze! En in zwemmen. Ook zin in. 0 Magnums:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden