Yvonne Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Goedemorgen frummers.. Het is al licht en ik zie een verlegen zonnetje opkomen, we zullen zien wat de dag ons brengt. Eerst maar een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Moet ik de boel we even hier neerzetten ook natuurlijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Lekker Yvonne, ik pak een bakkie koffie. En goedemorgen natuurlijk. Hier is het een beetje somber buiten. Maar dat deert niet, binnen heerst er vrolijkheid Straks lekker naar de bioscoop met dochter. Vanmiddag nog even in de bieb snuffelen. En pannenkoeken bakken vanavond. En spelletjes doen. Heerlijk zijn dat soort dagen. Niets moet, alles kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Goedemorgen lekker koffie Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Goedemorgen Nicky en Lars... Ja, heerlijk zulke dag Nicky, echt weekend dus. Kon ik ook zo van genieten toen de kinderen nog klein waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Moghu. Von. heb jij toevallig Rivella? Heb net al koffie op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Gelukkig is dit niet meer aan de orde in het weekend Rosee, Bob en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Goeiemorgen frummers. In de rij voor een rustig saunadagje. Mooie dag jullie ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Mensen ik heb een vlinder binnen zitten wat moet ik doen???? Buiten in de kou zetten of binnen zonder eten???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Als het een eendagvlinder is is die morgen dood wat eet een vlinder @bolletje weet je dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Ik moet er niet aan denken..een feestje vanavond...vind het al ingewikkeld genoeg de dag goed door te komen. Wat is dat toch af en toe? En de waarom voel ik me zo vragen...waar ik natuurlijk verder geen bal mee opschiet...vermoeiend. Voel me er door overvallen, dat zware, depressieve...bleh. Aan overgeven dan maar...niet tegen vechten...het is wat het is en zo nog meer. Lief zijn voor mezelf. Nog zo eentje...GRRR.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Maar ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Och jee... heerst het @kruidenthee67? Ik heb al een week steeds zo’n ontzettende rugpijn. Weet me geen raad. Gek het was weg en toen.... BAM weer terug. Mhmmmm Beslissing genomen (samen met moeder) over vader. Voelt goed. Denk ik. Nu: geroosterde bloemkool, hamburger en apen en voor jongste en man kaasnuggets. Van de biowinkel. Die zijn heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Macaroni en appel kaneel vla na vanavond krijgen we taart niet eigen gemaakt dit keer. Vanmiddag is prins carnaval geweest wat een idioot nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Macaroni, gebakken venkel en spinazie. De koffie loopt, met een stukje chocolade als toetje. Lijkt wel @Lika of het heerst. Ik ga zo ff schrijven...dat helpt me. Daarna op de bank met een serie en op tijd slapen. Ondanks het onbestemde gevoel toch wel wat kunnen doen. Dat kan ik inmiddels dan ook wel zien. En geeft ook weer rust. T'is wa af en toe. @Lars dat denk ik ook altijd als ik de stoet zie. Ik laat het maar lekker aan me voorbij gaan, carnaval. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Goeie tip!!! Gebakken venkel. Ja. Onbestemd gevoel. Ik ben altijd bang dat het de voorbode is van meer. Angst, paniek. Maar eigenlijk, is het soms alleen maar een onbestemd gevoel. Kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Ik lig al in bed met een hele stapel kookboeken. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 In bed met kookboeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2019 Ja waarom niet ik kijk ook graag kook boeken in bed of in ieder geval boeken waar ik het warm van krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden