lady jane Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 Smaragd, wat mooi dat mensen je dit toevertrouwen. Als je niets toe wilt/kunt lichten, waarom dan niet ook gewoon stopmaand januari even gebruiken? Het is nu dubbel belangrijk dat jij je aan je eigen plan/doel kunt houden. Partner op de achtergrond erbij is natuurlijk helemaal fijn. Ook dat kunnen jullie regelen. Fijn dat je dit zo deelt hier. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 @Bor @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 De ergste dag tot nu toe, sinds mijn vader ziek is. Boos is hij. Ik begrijp het. Maar vind het ongelofelijk moeilijk te handelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 Goedenavond allemaal Hoewel ik er tegenop zag, was de receptie heel erg gezellig Wel twee wijntjes gedronken, had ik eigenlijk niet moeten doen, dus pact eigenlijk verbroken Maar heb wel erg genoten, van al mijn gezellige collega's En verder, wens ik Bor en Luka sterkte Zo makkelijk hebben jullie het niet lees ik Hold on he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 En deze kruipt er vroeg in. Morgen weer een dag. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 Welterusten Jopie Hier ook zo onder de wol Sterkte trouwens ook voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 12 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 Er kwam afgelopen week een keer een spreuk voorbij die ik niet meer terug kan vinden. Iets in de trant van dat het leven er voor jou is en jij niet in dienst staat van het leven. Als iemand 'm zo op kan duikelen hoor ik het graag! Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2019 @Lika ik snap dat het moeilijk is. Voor je vader was het nog abrupter dan voor mij. Het is niet niets. Opeens afhankelijk zijn je letterlijk en figuurlijk bloot geven en nee het went niet. Altijd afhankelijk overal van niet eten wanneer je honger hebt nee je kunt wachten. Het vooruitzicht dat het niet weer anders gaat worden. De opbeurende en positieve verhalen fijn dat je zo geniet van je kleinkinderen wat is het leven toch prachtig. Mopper niet zo wees eens dankbaar. Ik ben dankbaar en ja ik geniet van mijn kleinkinderen maar ik heb ook dagen dat ik er niet meer wil zijn. Ik wil zelf kunnen beslissen over dingen ik wil zelf de regie hebben en mezelf kunnen verzorgen. Als ik om 12 uur een frikadel wil bakken wil ik dat maar dat kan niet. Ik wil nog zoveel maar het kan niet. Heel erg frustrerend bevestig zijn verdriet en zijn boosheid het mag er zijn net als jou verdriet en boosheid Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 Heerlijk avondje uit gehad. Ik heb 6 flesjes ice tea op, ik ben nog steeds een dorstig type, grijns. Nu maar eens naar bed. Slaap wel allen. Bor en Lika, sterkte Smaragd, ik vind je een kanjer Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 Ben deze vergeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 (bewerkt) Hallo, Laat thuis vanaf mijn avonddienst. Een mw viel op het moment net dat ik naar huis wilde gaan, zoveel bloed(bloedverdunners) en een zichtbare gebroken heup. Ik zie dat meteen aan het naar buiten gedraaide been en dat het verkort is. Moet dan handelen en alles op alles zetten en ze is veilig in het ziekenhuis en ws morgen of maandag operatie. Bedankt voor de reacties! Fijn om te lezen en ben eruit, ga het gewoon doen. En partner komt de laatste 2 dagen, ook nog een soort van mini vakantie en ik geef gewoon aan dat ik even niet drink omdat ik mij fitter wil voelen. En dat ik natuurlijk helemaal achter het feit sta dat haar man het gevierd wil hebben met champagne etc. Zij zijn geen alcoholisten dus snap het ook wel. Maakte het te groot denk ik, blijft toch wel lastig voor mij, ben gecontroleerd drinker nu na heel veel manieren van stoppen etc. Maar dat delen naar anderen dat kan ik niet, zeker niet hele naasten en dat hoeft ook niet. Alhoewel misschien ga ik ooit zo sterk worden. Schaam mij er nog steeds voor dat ik er dus niet mee kan omgaan. Wil dat ook niet aan de grote klok hangen. @spirit, ik beantwoord je later, goed dat je je hebt geuit. @nancy fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!! Sterkte voor wie het nodig hebben en ben blij dat ik mij kon uiten, heel waardevol dit forum. Ik kan lekker uitslapen, heerlijk. 13 januari 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 @Etty niet persoonlijk. Hij baalt natuurlijk van de situatie en kan zich niet laten helpen. Dat is niet zijn aard. En degenen die het dichtst bij hem staan hebben het het zwaarst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 Sterkte Lika Niet makkelijk, voor alle betrokkenen. In zulke situaties worden systemen en patronen duidelijk. Hoop dat je af en toe voldoende afstand kunt nemen om er naar te kijken en voor jezelf af te stemmen....en er mee te dealen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden