Spring naar bijdragen

Maandag 17 december


MarQ

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei lady jane:

Tatum ik vind je vraag ook niet gepast, de 2 die je invult daar kloppen de gegevens niet van.
Als je een poos niet op het forum leest of schrijft, heb je op die momenten blijkbaar geen
behoefte anderen te volgen. Dan is de konsekwentie dus ook dat je niet weet wat er met wie gebeurt dan.
Het zou voor mij als roddelen voelen en weinig respect voor de doden om dat even zo neer te pennen.

Jane, ja in die tijd ging het goed met mij. Ongepast vind ik het dat je zelf met een oordeel komt. Laat gaan als het je niet past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb idd een oordeel over die nieuwsgierigheid.
De mensen die gestorven zijn hebben vrienden hier.
Er zijn erge dingen gebeurd en die rakel jij op met een
simpele opmerking. Het voelt als respectloos. En je kon
misschien beter dit niet openbaar zo doen? Ik weet het niet, niet
vanwaar je het vraagt. En ook niet goed waarom ik op vragen reageer soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het helemaal met Jane eens, zéér ongepast en respectloos. Het zou neerkomen op roddel en achterklap. Ik snap eerlijk gezegd niet dat je dat zelf niet aanvoelt. Wat voor meerwaarde heeft het voor jou, behalve je nieuwsgierigheid bevredigen? Helpt het jou in je proces naar adb worden? 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Tatum:

@lady janeIk was dit topic niet begonnen. Lees maar wat draadjes door. Je valt alleen over mij heen. Jalours? dat ik meer kan dan volleyballen? :D

Weet niet hoor maar @lady jane kan ook veel meer dan alleen vollyballen beetje kinderachtig komt dit op mij over dit verdiend lj niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stop met dit forum. Iemand anders is dit begonnen en iedereen valt over mij heen. Ik heb wel wat beters te doen. Klopt mijn informatie niet Ladie God? Ik heb nog tekeningen van Caroline van de meeting van 2008. Ik heb jou daar niet gezien. Veel succes met anderen te wijzen op hoe hun moeten reageren hier op het forum. Je zal daar maar een dagtaak aan hebben.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tatum, Ik stelde nog niet zo lang geleden, gezien ik hier zelf een paar jaar niet ben geweest, dezelfde vraag aan Mai.

PP was bv iemand die bijzonder voor me was maar waar ik na mijn ban geen contact meer mee had. Voor zover ik heb begrepen is zij niet meer onder ons. Hannah uiteraard, jowan, Niwi, Lidia (ben niet zeker meer van haar nick maar was een gouden dame) en mijn lieve lieve Mupke. 

Er zijn er vast meer. 

Ik leef nog...denk ik. Ff mezelf slaan...yep! Ik ben er nog

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ik hoef al dit geleuter niet. Begrijp ik t goed en wil dit zeggen dat ik fout geinformeerd ben? Zoja, kan iemand me dan vertellen over wie juist? Bij mijn weten zou dat dan enkel over PP kunnen gaan of Lidia (nogmaals niet helemaal zeker van de nick). Bovendien word ik met dat in t achterhoofd redelijk pissig van @nancy haar reactie daarop. Ik heb tranen om PP en Lidia gelaten dus zet mij niet neer als iemand die daar luchtig mee omgaat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euhm ik heb absoluut, hand op mijn hart, niemand opzettelijk geblokkeerd hoor. Ik geloof daar niet echt in. Geen idee waarom t niet lukt.

Anderzijds gaat t er bij mij er totaal niet in dat schrijven dat iemand niet gestorven is,  waar ik dan nog eens verdrietig om ben geweest, zo ontzettend aanstootgevend kan zijn. 

Ik vind t integendeel nogal schofferend dat men dat niet onmiddellijk gecorrigeerd heeft.

Maar goed..één van de twee is er nog. Ik hoef niet meer te weten wie. Ik kan er alleen maar gelukkig om zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...