Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 8 uur geleden zei lady jane: Tatum ik vind je vraag ook niet gepast, de 2 die je invult daar kloppen de gegevens niet van. Als je een poos niet op het forum leest of schrijft, heb je op die momenten blijkbaar geen behoefte anderen te volgen. Dan is de konsekwentie dus ook dat je niet weet wat er met wie gebeurt dan. Het zou voor mij als roddelen voelen en weinig respect voor de doden om dat even zo neer te pennen. Jane, ja in die tijd ging het goed met mij. Ongepast vind ik het dat je zelf met een oordeel komt. Laat gaan als het je niet past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Ja ik heb idd een oordeel over die nieuwsgierigheid. De mensen die gestorven zijn hebben vrienden hier. Er zijn erge dingen gebeurd en die rakel jij op met een simpele opmerking. Het voelt als respectloos. En je kon misschien beter dit niet openbaar zo doen? Ik weet het niet, niet vanwaar je het vraagt. En ook niet goed waarom ik op vragen reageer soms. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) Ik ben het helemaal met Jane eens, zéér ongepast en respectloos. Het zou neerkomen op roddel en achterklap. Ik snap eerlijk gezegd niet dat je dat zelf niet aanvoelt. Wat voor meerwaarde heeft het voor jou, behalve je nieuwsgierigheid bevredigen? Helpt het jou in je proces naar adb worden? 18 december 2018 bewerkt door nancy lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 De belastingdienst had het diplomatieker gedaan. “Wij hebben vernomen dat er bij u iemand overleden is. Graag willen wij precies weten wie en waarom.” Nee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 @lady janeIk was dit topic niet begonnen. Lees maar wat draadjes door. Je valt alleen over mij heen. Jalours? dat ik meer kan dan volleyballen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 12 minuten geleden zei Tatum: @lady janeIk was dit topic niet begonnen. Lees maar wat draadjes door. Je valt alleen over mij heen. Jalours? dat ik meer kan dan volleyballen? Weet niet hoor maar @lady jane kan ook veel meer dan alleen vollyballen beetje kinderachtig komt dit op mij over dit verdiend lj niet lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Waarom valt ze dan zo over mij heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 (bewerkt) Waar bemoei ik me mee. 18 december 2018 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Ik stop met dit forum. Iemand anders is dit begonnen en iedereen valt over mij heen. Ik heb wel wat beters te doen. Klopt mijn informatie niet Ladie God? Ik heb nog tekeningen van Caroline van de meeting van 2008. Ik heb jou daar niet gezien. Veel succes met anderen te wijzen op hoe hun moeten reageren hier op het forum. Je zal daar maar een dagtaak aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Kan je niet gewoon zeggen t was niet zo taktisch van me en dan gewoon door? Dan hoef je niet met het forum te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Bumperjim, niet nu ik zo in de val wordt gelokt. Ik ben deze discussie nooit begonnen. Steunend is het in geen geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Als iedereen er nu over ophoudt dan is het klaar. Heb je mijn hontie gezien Tatum? Die kan ook niet volleyballen, nog niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Volhouden Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 Lieve mensen, Ben bijna 4 weken zonder zoplicon slaap super slecht maar ik wil volhouden. Hebben Julie tips voor mij. Mvrgr AadCorvers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2018 Rapport Share Geplaatst 18 december 2018 @Volhouden dat valt niet mee zo, ben je koud gestopt? Is er begeleiding vanuit je huisarts? En was het je voorgeschreven? Dit is het alcohol onderdeel van het forum, dus hoeveel herkenning je met dit middel vindt hier, vraag ik me af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 december 2018 Rapport Share Geplaatst 19 december 2018 (bewerkt) @Tatum, Ik stelde nog niet zo lang geleden, gezien ik hier zelf een paar jaar niet ben geweest, dezelfde vraag aan Mai. PP was bv iemand die bijzonder voor me was maar waar ik na mijn ban geen contact meer mee had. Voor zover ik heb begrepen is zij niet meer onder ons. Hannah uiteraard, jowan, Niwi, Lidia (ben niet zeker meer van haar nick maar was een gouden dame) en mijn lieve lieve Mupke. Er zijn er vast meer. Ik leef nog...denk ik. Ff mezelf slaan...yep! Ik ben er nog 19 december 2018 bewerkt door fleurtje Smaragd en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 december 2018 Rapport Share Geplaatst 19 december 2018 Op 18-12-2018 om 12:19 zei Asterix: Als iedereen er nu over ophoudt dan is het klaar. Oeps Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 december 2018 Rapport Share Geplaatst 19 december 2018 Waar heb je het over? Dit is geen dorp, maar een openbaar forum. Er is net nota bene iemand doodverklaard die niet eens dood is! Foei dames. Kijk, dat laatste kan ik dus wel beamen. En verder slaat je vergelijking helemaal nergens op, knakker. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Intussen is t donderdag knak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 21 uur geleden zei nancy: Er is net nota bene iemand doodverklaard die niet eens dood is! Foei dames. Op wie doel je? Make my day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Mocht iemand anders weten of @nancydoelde op iemand die ik genoemd heb zou ik t erg appreciëren dit mij toch nog ff te laten weten. Want nu zit ik daar wel over te tubben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 dank jopie voor het verwoorden van ook mijn gevoelens, ik was niet meer in staat om zonder nog meer escalatie te reageren, maar had er een halve dag in de sauna voor nodig om rust in hoofd en hart te vinden hierover, en nu weer thuis, lees ik hoe het ook kan, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Ok ik hoef al dit geleuter niet. Begrijp ik t goed en wil dit zeggen dat ik fout geinformeerd ben? Zoja, kan iemand me dan vertellen over wie juist? Bij mijn weten zou dat dan enkel over PP kunnen gaan of Lidia (nogmaals niet helemaal zeker van de nick). Bovendien word ik met dat in t achterhoofd redelijk pissig van @nancy haar reactie daarop. Ik heb tranen om PP en Lidia gelaten dus zet mij niet neer als iemand die daar luchtig mee omgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 ik heb geprobeerd je een pb te sturen Fleurtje, maar blijkbaar heb je dat geblokkeerd. maar ik denk dat je Lytse bedoelt. En nee dit hoort niet openbaar, maar de discussie mag wat mij betreft stoppen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2018 Rapport Share Geplaatst 20 december 2018 Euhm ik heb absoluut, hand op mijn hart, niemand opzettelijk geblokkeerd hoor. Ik geloof daar niet echt in. Geen idee waarom t niet lukt. Anderzijds gaat t er bij mij er totaal niet in dat schrijven dat iemand niet gestorven is, waar ik dan nog eens verdrietig om ben geweest, zo ontzettend aanstootgevend kan zijn. Ik vind t integendeel nogal schofferend dat men dat niet onmiddellijk gecorrigeerd heeft. Maar goed..één van de twee is er nog. Ik hoef niet meer te weten wie. Ik kan er alleen maar gelukkig om zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden