Spring naar bijdragen

Donderdag 29 november


MarQ

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Tatum:

Super knap dat je dit doet! Pet af! 

Like
  • Ik ben nu nog veel verder. Vergeving moet niet gebeuren als een soort interventie, maar uit liefde. Ik heb mijn moeder net gevraagd om mee te gaan naar de kerstmarkt in Haarlem. 1 van de dingen die mij belemmerde van contact met haar was omdat ze nooit kon meedoen. Ik heb haar nu gevraagd om 1 ding te kiezen en te kopen op de kerstmarkt zodat ze dus actief meedoet. Al kost het maar een euro. Dat was wat ik wilde. Zij wil hier heel graag aan meewerken. :heart:

Ik snap eigenlijk niet veel van je bericht Tatum, wat bedoel je met dat je moeder nooit meekon doen en dat jou dat belemmerde? En dat ze nu één ding moet kopen op een kerstmarkt? 

En zeg je nu tegen jezelf dat het super knap is dat je dit doet en ' petje af ' ?? 

Ik mis iets, denk ik. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei nancy:

Oh oké, nou ja, ik vroeg het me gewoon af. Ik hoop voor jou echt dat het contact met je moeder en je dochter herstelt. 

Nancy, dit was niet mijn reactie. Je hebt een andere reactie gekopieerd.

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Sterkte Sober!

Tatum slik je de refusal alweer?

Spirit wat fijn dat die hulp is ingezet. Denk dat je over een paar weken er heel positief over zult zijn.

Wanderer, goed dat je in opname gaat. Herkenbaar jouw situatie. Ik was ook slaaf van de alcohol. Nu heb ik de controle. Alsof er een knop om is. Op mijn manier dat dan weer wel, elk mens is anders en uniek gelukkig. Geen eenheidsworst. Succes!!

Ik ga mijn 3e nachtdienst in en dan heerlijk paar daagjes vrij. De 16 uur per week werken bevallen mij heel goed op contractbasis. Ene week werk ik veel meer en andere week weer minder. Net zoals ik het wil en kom daardoor ook nog gewoon aan mijn 32 uur per week. Ik kan op deze manier meer mijn rooster bepalen en het soort diensten wat ik draai. Daarnaast 300 euro erop vooruit gegaan door de onregelmatigheidstoeslagen. Goede keus geweest van mezelf al waren anderen eerst sceptisch. Ook naar je eigen gevoel luisteren blijkt zeer belangrijk. Vertrouwen daardoor wordt groter gelukkig. Geeft mij een heerlijk gevoel van vrijheid en minder stress.

Fijne avond nog.

bewerkt door Smaragd
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar maanden geleden oordeel gehad en straf gekregen voor mijn onder invloed fout.

ik moest een dokters en psychologisch onderzoek ondergaan omdat ik ziek was toen.

Maar wat ik nogal stuitend vond is dat mensen mij gingen vragen over de hoeveelste keer het ging?

De eerste en de laatste, maar die mensen zijn trots dat ze er al voor de 6de keer zijn.

Mijn stress was weg want dan hoefde ik er niet al teveel van te verwachten. En dat kost dan 425 euro, bizar daar leren alcoholisten toch niks van?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...