Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 november 2018


bumperjim

Aanbevolen berichten

Zat een beetje te knoeien met inloggen. Net een andere laptop in gebruik genomen en moest m'n wachtwoord invullen.
Vijf keer verkeerd.. oeps. Kwartier lang account geblokkeerd. Dan maar een nieuw wachtwoord aanvragen. Wil ik
dan eindelijk met m'n nieuwe wachtwoord inloggen, staat er in dat vakje automatisch nog m'n oude wachtwoord dat het dus
niet meer deed. Voordat ik dat allemaal een beetje voor elkaar had... en weer even zwaar wennen aan het nieuwe toetsenbord.
Toetsen die net iets meer naar links, rechts, boven of onder zitten.. lastig als je gewend bent blind te type. Maar wel lekker
een stuk minder lang wachten met opstarten en pagina's verversen en zo. En de letter L doet het weer goed.
Blij dus wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het echt vreselijk zwaar vandaag. En dat terwijl de stress nu over is. Dat duiveltje zit steeds in mijn oor te fluisteren. Ik moet eigenlijk naar de supermarkt voor het avondeten,maar het is veiliger om gewoon een broodje te eten. Ik vertrouw mezelf even niet! Kan vandaag wel nemen joh, stop je er morgen gewoon weer mee. Als ik nu neem, stop ik de komende maanden niet!! Ik weet het toch! Wat is er mis met mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit je verteld gisteren dat je moeilijke dagen had gehad en weer er van geleerd had. Nu staat het er niet maar ben wel benieuwd of je dan gedronken hebt en zo ja wat heb je er deze keer van geleerd? @Rupsjenooitgenoeg er is niets mis met je dat is de verslaving die spreekt. Niet aan toegeven hoe moeilijk het ook is. Goed van je dat je hier komt om het te delen zelf doen maar niet alleen. Ik ga het sinterklaasdraadje van vorig jaar eens opzoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...