Spring naar bijdragen

Hallo

Chantie

Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

Ik lees al even mee en heb vandaag besloten lid te worden. Morgen naar de huisarts voor hulp. Ik heb mijn drinken al jaren af en aan onder controle maar het moet klaar zijn nu.

Ik heb in de vakantie met mijn kinderen alleen maar gezopen en te weinig genoten.

Even achtergrond: ik heb sedert jonge jeugd een paniekstoornis en hechtingsstoornis, ben zelfs al randpsychotisch geweest en opgenomen na een zwangerschap. Daarbij hoogbegaafd ( je zou dan toch beter moeten weten hè) maar dit is schijnbaar dan weer de oorzaak van vanalles .

Ik merk nu dat ik alleen maar ben aan het dempen met alcohol de laatste tijd. Veel familiestress en geldgedoe. Maar dat moet me niet beletten te genieten van mijn gezin.

Vervelend; man is zowel licht autistisch als verslaafd aan cannabis. Dit zorgt voor een kettingreactie; steunt me niet en als hij mag blowen, mag ik ook zuipen van mezelf. Schoonouders zijn beiden functionerende alcoholisten. Mijn vader zit er niet ver vanaf.

Dit gedoe met drank is vanaf morgen klaar.

Ik verdrink mijn problemen maar wil er echt vanaf. Voor altijd? Dat weet ik niet, ik kom uit een vrij lastige omgeving zowel op werk als privé vlak om dit te doen maar we gaan zien wat lukt. 

Ik hoop hier af em toe een luisterend oor te vinden want in mijn omgeving is niet drinken een echt no-go.

Liefs en petje af voor wat jullie allemaal al hebben bereikt!

bewerkt door Chantie
foutje bedankt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Chantie, welkom!
Vandaag naar de huisarts en je eerste droge dag begrijp ik, mooi!

12 uur geleden zei Chantie:

...en als hij mag blowen, mag ik ook zuipen van mezelf...

Je begrijpt natuurlijk zelf wel dat dit een rare gedachte is hè?!
Ik hoop dat je kunt kiezen voor jezelf en je kinderen en dat je voluit kunt gaan genieten van het leven i.p.v. alle levensvreugde te dempen met drank.
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...