Chantie Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 (bewerkt) Hi Allemaal, Ik lees al even mee en heb vandaag besloten lid te worden. Morgen naar de huisarts voor hulp. Ik heb mijn drinken al jaren af en aan onder controle maar het moet klaar zijn nu. Ik heb in de vakantie met mijn kinderen alleen maar gezopen en te weinig genoten. Even achtergrond: ik heb sedert jonge jeugd een paniekstoornis en hechtingsstoornis, ben zelfs al randpsychotisch geweest en opgenomen na een zwangerschap. Daarbij hoogbegaafd ( je zou dan toch beter moeten weten hè) maar dit is schijnbaar dan weer de oorzaak van vanalles . Ik merk nu dat ik alleen maar ben aan het dempen met alcohol de laatste tijd. Veel familiestress en geldgedoe. Maar dat moet me niet beletten te genieten van mijn gezin. Vervelend; man is zowel licht autistisch als verslaafd aan cannabis. Dit zorgt voor een kettingreactie; steunt me niet en als hij mag blowen, mag ik ook zuipen van mezelf. Schoonouders zijn beiden functionerende alcoholisten. Mijn vader zit er niet ver vanaf. Dit gedoe met drank is vanaf morgen klaar. Ik verdrink mijn problemen maar wil er echt vanaf. Voor altijd? Dat weet ik niet, ik kom uit een vrij lastige omgeving zowel op werk als privé vlak om dit te doen maar we gaan zien wat lukt. Ik hoop hier af em toe een luisterend oor te vinden want in mijn omgeving is niet drinken een echt no-go. Liefs en petje af voor wat jullie allemaal al hebben bereikt! 22 oktober 2018 bewerkt door Chantie foutje bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chantie Geplaatst 22 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 Ga nu trouwens tukken dus als er geen amtwoord komt weten jullie waarom. Morgem weer een nieuwe alcoholvrije dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 Welkom! Dapper en goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2018 Welkom, Chantie. Goed besluit. We steunen je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chantie Geplaatst 23 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2018 Hi bedankt voor het welkom. Het gaat een interessant tijd worden maar stoppen zal ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2018 Welkom! Zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2018 Hoi Chantie, welkom! Vandaag naar de huisarts en je eerste droge dag begrijp ik, mooi! 12 uur geleden zei Chantie: ...en als hij mag blowen, mag ik ook zuipen van mezelf... Je begrijpt natuurlijk zelf wel dat dit een rare gedachte is hè?! Ik hoop dat je kunt kiezen voor jezelf en je kinderen en dat je voluit kunt gaan genieten van het leven i.p.v. alle levensvreugde te dempen met drank. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chantie Geplaatst 23 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2018 (bewerkt) Hoi Yana, Zeker weet ik dat het absurde gedachte is. Maar als het duiveltje los is dan is het een mooi excuus. Nu dus niet meer... Dank voor het welkom! 23 oktober 2018 bewerkt door Chantie mobiel typen Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2018 Hoi Chantie, Welkom hier! Je klinkt heel resoluut. Mooi. Dat zal je zeker helpen om door de interessante tijd heen te komen Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 23 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2018 Welkom een succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chantie Geplaatst 24 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Dank jullie wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Ik ben benieuwd of je eerste droge dag gelukt is en hoe het bij de huisarts is gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Welkom Chantie!..fijn dat je er bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden