Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 27-9--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Hahahaha  kanjers moet je even lezen https://www.ninefornews.nl/kans-hartaanval-overleven-dokters-weg/

Moghu lieverds.

Ik heb wel goed geslapen maar werd iedere keer wakker. Viel daarna wel weer vlug in slaap hoor dus een goeie nacht gehad.

Senna hoe is het met jou? Nog steeds zo'n last van spierpijn? Flink warm houden dat ontspant. Ik ga binnenkort magnesium halen omdat ik 's nachts nogal last van krampen heb. Misschien help dat bij jou ook. Maar eens opzoeken.;)

Hypertje lieverd voel je  niet verplicht om een update te geven als je het niet kan. Voor jou is nu belangrijk te doen waar jij je het beste bij voelt.  Plaatjes Sterkte

Lijkt me eng Deligaf om dat zo te beleven. Heb je vannacht beter geslapen?

Dis hoe is het met jou?

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Energiek:

Fijn dat jullie wat slaap hebben mogen hebben, wordt je dag zoveel fijner van, ik helaas niet, eergisteren gestart met de Mirtazepine 7,5 toen wel van ca half 2 tot 7 onrustig geslapen , maar vannacht ook na inname helaas niet  Herkenbaar, iemand nog tips?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, daar lees ik je weer, nou, sliep niet gelijk in, maar  ook dat gaat na een poosje beter worden, al pak je maar vast maar een paar uurtjes de rest komt vanzelf, alleen ik kon het met 7,5 mg. Maar er staat eigenlijk 15 mg voor, maar wat ik al schreef ik reageer heel snel op medicijnen, dus dat is even voor je uitproberen, gr guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Weegschaal81Hoe is het nu met je? Heb je geen klachten meer van de afbouw die ( in mijn ogen) zo snel was?

@Hypertjeee Hoe is het met je? Wat zijn de stappen die nu zijn ondernomen verder?

@Dis Lukt het allemaal nog een beetje? Hoe is het met je vrouw?

@Energiek Van hoever kom je en moet je nog veel afbouwen? Slapen is altijd een uitdaging. Mirtazepine schijnt wel echt helpend. Echt alles oplossen lukt bijna niet. Je moet er doorheen. Maar daarna zal je genezen. Het kost wel meer tijd dan we zouden willen, dus geduld hebben is een belangrijke tool.

@GUUSHoe gaat het nu met jou Guusje?

@Deligaf1 Sta je nog stil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal en @bolletje

Hier gaat het redelijk, de pijn is geschoten naar mijn onder rug. Deze week op het werk is het belachelijk druk, en normaal vliegen de dagen voorbij. Maar net nu ik mij even niet zo goed voel lijkt het weekend nog zo lang wachten. Pijn was er ineens, wat dat aan gaat heb ik geen gekke dingen gedaan. Ik ga eens kijken of de was buiten nog wilt drogen, en wat we vanavond gaan eten. Ik weet het nog niet. Omdat morgen ook zo druk is, denk ik dat ik vandaag voor twee dagen kook.

Ik gebruik niks van supplementen, wel wil ik van het roken af, voor het einde van dit jaar nog. Als me dat lukt dan kan ik me nieteens meer herhinneren wanneer ik voor het laatst zo gezond bezig was

bewerkt door Senna33
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een kort berichtje van mij. Zit in een dikke wave :(

Gisteren een aanrijding gehad. Een vrouw reed achteruit de parkeerplaats af en zag niet dat ik naast haar wilde parkeren. Ik toeter nog, trap op de rem en boem! Zij beweert dat ze op het moment dat ik toeterde naar voren is gereden, maar dat ik ben doorgereden. Wat dus niet zo is en ook zichtbaar is op de foto's die ik gemaakt heb. (Ze had haar auto naar voren geplaatst). Hoop geregeld met verzekering en rechtsbijstand. Mijn vriend had een naar gesprek met zijn broer. Ligt erg gevoelig in de familie dat wij weer bij elkaar zijn. Paardrijden ging door alle spanning voor geen meter. Flink gehuild gisteren en vandaag. En om 3 uur vannacht lag ik klaarwakker door de stress en kon niet meer slapen. Korte nacht dus :(

Vandaag met het assurantie kantoor gebeld, garage, huisarts en GGZ arts gesproken. Vanavond bij mijn huis kijken hoe het er voor staat. Als ik de energie er nog voor heb.... 

@Hypertjeeehoe gaat het??????

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer  sinds eind juni wegens piep in m'n oor halve tot hele oxa. Kreeg tijdens m'n vakantie last van diarree die bijna 5 week aanhield. Kan dit ook reactie zijn op oxazepam? Bij thuiskomst oxa omget in 2 Mg diazepam en daarna in 2 weken afgebouwd , nu inmiddels 18 dagen geleden. Mijn vervelendste afkick is eigenlijk de onrust in m'n lijf 'à nachts en daardoor niet in en door kunnen slapen. Overdag wat spiertrekkingen & kan ondanks m'n mega korte of niet geslapen nachten nog wel positief blijven. Alleen balen dat 't werken nu erg zwaar is en ik niet kan sporten, daarbij zie ik er niet uit natuurlijk, met mega Wallen & minioogjes. Ook wel veel buikkrampen en opgezette buik vooral 's avonds kan dat ook een afkick zijn?

 

bewerkt door Energiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieverds @bolletje @Deligaf1 @Kannietmeer @Cyclad58 @Jeshen @Kannietmeer @Kaida74 @GUUS@Weegschaal81 @Ey187 @Eleo31 En alle anderen

Iedereen zo ontzettend bedankt voor al jullie zorgen om mij.. ik groet jullie helaas vanuit de... PAAZ. Ik ben hier sinds gisteren, een beetje emotionele  en moeilijke dag gehad. Maar het personeel is superlief , het is hier best wel mooi. Hele mooie tuinen , rust , lijkt bijna op een spa(positief blijven :) ) 

ik mag gewoon naar buiten een ommetje maken , winkelen , zelfs naar huis . Als ik maar savonds terug ben. Medicijnen worden alleen door hen verstrekt , ik mag niets achterhouden. Ben nu al 8 dagen met de citalopram , seroquel en diazepam bezig. Psychiater wil de cita morgen ophogen naar 20mg. Ben benieuwd wat dat voor bijwerkingen gaat geven . Ik ben nu al een week grieperig , regelmatig bloedneus maar wordt gelukkig minder , duizelig , soms hoofdpijn , heel wat spierpijn. De eerste paar dagen werd de angst en paniek alleen maar erger dat lijkt nu ook af te nemen maar ben wel bang voor de verhoging. 

De seroquel was al meteen opgehoogd naar 75 omdat 25mg niets deed. Maar ik gebruik 50 mocht ik toch wakker worden en onrustig zijn neem ik er nog 1. 

Ik mis de kids heel erg, maar die kan ik ook thuis zien of zij kunnen hier komen. Dus dat komt goed hoop ik. Ik zal hier beter en sterker uitkomen , eindelijk na 3 maanden lijden, dat weet ik zeker! 

Ow en welkom @Energiek :) 

Hoe is het met jullie verder?

knuffelll hypertjeee 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

Even een kort berichtje van mij. Zit in een dikke wave :(

Gisteren een aanrijding gehad. Een vrouw reed achteruit de parkeerplaats af en zag niet dat ik naast haar wilde parkeren. Ik toeter nog, trap op de rem en boem! Zij beweert dat ze op het moment dat ik toeterde naar voren is gereden, maar dat ik ben doorgereden. Wat dus niet zo is en ook zichtbaar is op de foto's die ik gemaakt heb. (Ze had haar auto naar voren geplaatst). Hoop geregeld met verzekering en rechtsbijstand. Mijn vriend had een naar gesprek met zijn broer. Ligt erg gevoelig in de familie dat wij weer bij elkaar zijn. Paardrijden ging door alle spanning voor geen meter. Flink gehuild gisteren en vandaag. En om 3 uur vannacht lag ik klaarwakker door de stress en kon niet meer slapen. Korte nacht dus :(

Vandaag met het assurantie kantoor gebeld, garage, huisarts en GGZ arts gesproken. Vanavond bij mijn huis kijken hoe het er voor staat. Als ik de energie er nog voor heb.... 

@Hypertjeeehoe gaat het??????

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Achhh jeetje lieverd wat een gedoe allemaal . Hoop dat het nu beter met je gaat 

xx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer, ik heb nog wel wat klachten. Het voelt een beetje hetzelfde als toen ik stopte met roken: onrustig gejaagd gevoel, dat mijn lijf iets nodig heeft maar het niet krijgt (wat ook zo is ;)). En ik ben extreem vermoeid, dus heel weinig energie. Het slapen gaat ook niet goed maar dat gaat het al 1,5 jaar niet. Ook tijdens mijn benzo gebruik en afbouw niet. Ik ga ervan uit dat dit langzaamaan wel weer zal herstellen. Het voelt zeker niet fijn allemaal maar het is wel te overzien. Ik voel me verder niet depressief en heb ook geen extreme stemmingswisselingen. Dus ik denk dat ik niet mag klagen toch?!

bewerkt door Weegschaal81
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Hypertjeee:

Hallo lieverds @bolletje @Deligaf1 @Kannietmeer @Cyclad58 @Jeshen @Kannietmeer @Kaida74 @GUUS@Weegschaal81 @Ey187 @Eleo31 En alle anderen

Iedereen zo ontzettend bedankt voor al jullie zorgen om mij.. ik groet jullie helaas vanuit de... PAAZ. Ik ben hier sinds gisteren, een beetje emotionele  en moeilijke dag gehad. Maar het personeel is superlief , het is hier best wel mooi. Hele mooie tuinen , rust , lijkt bijna op een spa(positief blijven :) ) 

ik mag gewoon naar buiten een ommetje maken , winkelen , zelfs naar huis . Als ik maar savonds terug ben. Medicijnen worden alleen door hen verstrekt , ik mag niets achterhouden. Ben nu al 8 dagen met de citalopram , seroquel en diazepam bezig. Psychiater wil de cita morgen ophogen naar 20mg. Ben benieuwd wat dat voor bijwerkingen gaat geven . Ik ben nu al een week grieperig , regelmatig bloedneus maar wordt gelukkig minder , duizelig , soms hoofdpijn , heel wat spierpijn. De eerste paar dagen werd de angst en paniek alleen maar erger dat lijkt nu ook af te nemen maar ben wel bang voor de verhoging. 

De seroquel was al meteen opgehoogd naar 75 omdat 25mg niets deed. Maar ik gebruik 50 mocht ik toch wakker worden en onrustig zijn neem ik er nog 1. 

Ik mis de kids heel erg, maar die kan ik ook thuis zien of zij kunnen hier komen. Dus dat komt goed hoop ik. Ik zal hier beter en sterker uitkomen , eindelijk na 3 maanden lijden, dat weet ik zeker! 

Ow en welkom @Energiek :) 

Hoe is het met jullie verder?

knuffelll hypertjeee 

Hey daar ben je lieve @Hypertjeee!! Ik hoop dat je nu écht goed geholpen mag worden!! Fijn dat je niet op een gesloten afdeling zit en vrijheden hebt, zodat je je kinderen kunt blijven zien. Heel veel sterkte en succes meis!! Ik denk elke dag aan je! :rose:

Met mij gaat het redelijk. Ben doodmoe, geen energie, somber, geen trek in eten (zag op de weegschaal dat ik weer wat ben afgevallen, 3 kilo....) Ik heb de vaatwasser uitgeruimd en een wasje gedraaid. Meer zit er niet in vandaag. Hopen op een betere nacht en morgen meer energie... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jeshen:

@Hypertjeee O gelukkig horen we wat van je! Gelukkig heb je hulp en wordt je goed gemonitord. Je bent al sterk, straks ga je het ook weer zelf geloven! Dikke knuffel! 

 

3 uur geleden zei Hypertjeee:

Hallo lieverds @bolletje @Deligaf1 @Kannietmeer @Cyclad58 @Jeshen @Kannietmeer @Kaida74 @GUUS@Weegschaal81 @Ey187 @Eleo31 En alle anderen

Iedereen zo ontzettend bedankt voor al jullie zorgen om mij.. ik groet jullie helaas vanuit de... PAAZ. Ik ben hier sinds gisteren, een beetje emotionele  en moeilijke dag gehad. Maar het personeel is superlief , het is hier best wel mooi. Hele mooie tuinen , rust , lijkt bijna op een spa(positief blijven :) ) 

ik mag gewoon naar buiten een ommetje maken , winkelen , zelfs naar huis . Als ik maar savonds terug ben. Medicijnen worden alleen door hen verstrekt , ik mag niets achterhouden. Ben nu al 8 dagen met de citalopram , seroquel en diazepam bezig. Psychiater wil de cita morgen ophogen naar 20mg. Ben benieuwd wat dat voor bijwerkingen gaat geven . Ik ben nu al een week grieperig , regelmatig bloedneus maar wordt gelukkig minder , duizelig , soms hoofdpijn , heel wat spierpijn. De eerste paar dagen werd de angst en paniek alleen maar erger dat lijkt nu ook af te nemen maar ben wel bang voor de verhoging. 

De seroquel was al meteen opgehoogd naar 75 omdat 25mg niets deed. Maar ik gebruik 50 mocht ik toch wakker worden en onrustig zijn neem ik er nog 1. 

Ik mis de kids heel erg, maar die kan ik ook thuis zien of zij kunnen hier komen. Dus dat komt goed hoop ik. Ik zal hier beter en sterker uitkomen , eindelijk na 3 maanden lijden, dat weet ik zeker! 

Ow en welkom @Energiek :) 

Hoe is het met jullie verder?

knuffelll hypertjeee 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Energiek:

Ook wel veel buikkrampen en opgezette buik vooral 's avonds kan dat ook een afkick zijn?

Je klachten zijn mogelijk wel ontwenningsverschijnselen ja, en deze buik noemen we een benzo buik. ( al heb je echt weinig en niet lang gebruikt....)
 Ik raad je aan om na te gaan of je mogelijk last hebt van een lekkende darm. Zou iedereen hier eigenlijk eens moeten doen, want door hoe we eten tegenwoordig komt dit veel voor ( al word dit hele fenomeen totaal genegeerd door de reguliere artsen) Op voeding en supplementen kan je namelijk geen patent aanvragen en is dus niet interessant voor de medische industrie.

Google maar eens op Benzo belly/ Leaky Gut syndrom. Een natuurarts of orthomoleculair  of integraal arts kan je hier mogelijk bij helpen.

Wat voor mij hielp was kefir drinken ( cocokefir zelf gemaakt... smerig, maar effectief), ben paleo gaan eten ( volledig granen en melkproducten en suiker vrij). Daarnaast supplementen gekregen van mijn natuurarts.

 

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Kannietmeer bedankt voor je reactie even gegoogled , maar denk toch dat het nog steeds een herstel is van 5 weken lang diarree in de zomerperiode. Daarna ontlasting en bloedonderzoek gehad, waar geen afwijkingen uitkwamen. Goede probiotica gaan gebruiken en tien werd het allemaal een stuk beter. Nu alleen dus 's avonds nog die opgezette buik. 

Heb zelf waterkevir gemaakt, maar al snel weer dunne ontlasting toen, jij maakt andere kefir? Maar grootste probleem blijft nog steeds m'n mega slechte nachten. Slaap helaas met de Mirtazepine ook niet in of door, dus daar ook maar weer mee stoppen.Heb via slaapwijzer.net voedingssupplementen met Gaba en 5 HTP hopen dat dat gaat werken. Hoe gaat het nu met jou, je bent al heel lang actief op dit forum toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Energiek:

Hoi @Kannietmeer bedankt voor je reactie even gegoogled , maar denk toch dat het nog steeds een herstel is van 5 weken lang diarree in de zomerperiode. Daarna ontlasting en bloedonderzoek gehad, waar geen afwijkingen uitkwamen. Goede probiotica gaan gebruiken en tien werd het allemaal een stuk beter. Nu alleen dus 's avonds nog die opgezette buik. 

Heb zelf waterkevir gemaakt, maar al snel weer dunne ontlasting toen, jij maakt andere kefir? Maar grootste probleem blijft nog steeds m'n mega slechte nachten. Slaap helaas met de Mirtazepine ook niet in of door, dus daar ook maar weer mee stoppen.Heb via slaapwijzer.net voedingssupplementen met Gaba en 5 HTP hopen dat dat gaat werken. Hoe gaat het nu met jou, je bent al heel lang actief op dit forum toch?

ik ben al actief voor meer dan jaar op dit forum, vanaf het moment dat ik doorhad dat de benzo me ziek maakte.

Ik weet niet of waterkefir en cocokefir dus hetzelfde is, daarom heb ik toch maar cocokefir gemaakt zelf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...