Spring naar bijdragen

Woensdag 26 September


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Marq en alle anderen die na mij komen. Hier ook vroeg op, zo naar het werk, maar eerst komt er zo iemand naar lekkage kijken, om 7 uur. Wat een tijd...maar goed, het moet verholpen worden. Hopelijk is die man op tijd, wil niet te laat op mijn werk komen...

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, tv boycot ik nu, ik kijk wel uitzending gemist :). Nee hoor, ik drink niet :). Dat is het fijne nu. Ik denk ook niet eens meer aan drank sinds een halfjaar. Is echt wel voor een groot deel uit mijn systeem. Wel heb ik af en toe een soort ahhah ervaring: "Dit zou 1 vd momenten zijn dat ik het op een drinken zou gaan zetten". En dan ben ik tevreden over deze constatering. Ik heb ook bijna geen trek meer. Misschien 1 a 2 x week even een paar minuten. Maar daar vecht ik niet meer tegen. Die gedachten mogen er zijn en zijn niet gek, want ik ben verslaafd. De spelregels zijn mij duidelijk en ik ben "lief/mild/steunend" naar mijzelf toe geworden en niet meer "hard/kwaad/veroordelend". Dat heeft echt heeeeeeeeeeel lang geduurd, drie jaar mee bezig geweest. Ook qua werk en reflectie: voor het eerst in mijn leven zie ik in dat ik gewoon ronduit goed in mijn werk ben geweest (nogal veel verschillende banen gehad). Er komt nu dus ook wel een beetje trots om de hoek kijken en dat is zo iets fijns!

bewerkt door Sebastiaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...