MarQ Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Reveille..........!!!!!!!! mogguuh , vers draadje/dagpact en ja het is vroeg , heel erg vroeg !! (((((heerlijk))))) Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 (bewerkt) Goedemorgen Marq en alle anderen die na mij komen. Hier ook vroeg op, zo naar het werk, maar eerst komt er zo iemand naar lekkage kijken, om 7 uur. Wat een tijd...maar goed, het moet verholpen worden. Hopelijk is die man op tijd, wil niet te laat op mijn werk komen... 26 september 2018 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goedemorgen vroege vogels, Ik ook vroeg, spullen pakken en zo hondje wegbrengen en dan naar de sauna... Nancy sterkte met de lekkage, altijd vervelend dat soort dingen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goedemorgen dagje revalidatie Dagpact: Marq Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 26 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 oh ja , droge afmelding van gisteren nog natuurlijk rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goedemorgen, op naar het werk weer..maar vanmiddag is “woensdagmiddag vrij” Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Nou heel veel sterkte dan Cleo. Meestal valt het toch mee. Goeie morgen mensen en tot vanavond, ben een beetje te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Marq Lars Cleo66 Antoinnette Hoop dat het meevalt bij de bedrijfsarts Cleo Hier een rustig dagje voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goedemorgen frummers. Buiten is het saai, binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Stekte Cleo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Zo in busje ben er bijna. Na de koffie sporten. Best leuk steeds stapje harder en verder. Ook vandaag een gesprek over hoe het gaat. Volgens mij wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Het is kwakkelen hier, eerst 2 weken geleden enkelbandpees opgerekt, nu sinds een paar dagen een kaakontsteking na het trekken van mijn laatste verstandskies :(. Vroeger verdoofde ik dit met een paar glazen whiskey, maar nu dus droog er dwars doorheen, auw! Sterkte iedereen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 @Lars, Doe je begeleid werken, Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Sterkte bij het gesprek Cleo. Lars veel plezier, ik krijg de indruk dat het beperktere dagprogram je goed doet Sebastiaan sterkte. Hoop dat jouw kaak snel weer opknapt en wat die enkel betreft... pfff, kan soms een heel lange nasleep hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Ja, vroeggah zouden zulke knullige dingen mij overkomen in een zuipbui...Ik zat op mijn knieen tv te repareren, kreeg slapende voeten, verplaatste mijn benen en hoppa, fout! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Nee revalidatie @Sebastiaan en ik woon in een tehuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Ah, ok! Heel veel sterkte vandaag! Ik zal eens even je wie-is-wie gaan lezen, want kan me voorstellen dat je niet alles opnieuw wilt uitleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 TV wel in orde nu? En nee, niet gaan drinken hoor, maar dat had je zelf ook al bedacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 (bewerkt) Haha, tv boycot ik nu, ik kijk wel uitzending gemist :). Nee hoor, ik drink niet . Dat is het fijne nu. Ik denk ook niet eens meer aan drank sinds een halfjaar. Is echt wel voor een groot deel uit mijn systeem. Wel heb ik af en toe een soort ahhah ervaring: "Dit zou 1 vd momenten zijn dat ik het op een drinken zou gaan zetten". En dan ben ik tevreden over deze constatering. Ik heb ook bijna geen trek meer. Misschien 1 a 2 x week even een paar minuten. Maar daar vecht ik niet meer tegen. Die gedachten mogen er zijn en zijn niet gek, want ik ben verslaafd. De spelregels zijn mij duidelijk en ik ben "lief/mild/steunend" naar mijzelf toe geworden en niet meer "hard/kwaad/veroordelend". Dat heeft echt heeeeeeeeeeel lang geduurd, drie jaar mee bezig geweest. Ook qua werk en reflectie: voor het eerst in mijn leven zie ik in dat ik gewoon ronduit goed in mijn werk ben geweest (nogal veel verschillende banen gehad). Er komt nu dus ook wel een beetje trots om de hoek kijken en dat is zo iets fijns! 26 september 2018 bewerkt door Sebastiaan Vol, kruidenthee67, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Goedemorgen Helaas door mijn enkel gegaan gisteren dus even met het pootje omhoog Sterkte @Sebastiaan en welkom Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 Heerlijk geslapen Dagpact MarQ Lars Cleo66 Antoinnette Bor Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 (bewerkt) @BorEerste week weer bijna voorbij Bor 26 september 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 3 minuten geleden zei Bor: Goed bezig Tatum! Goed bezig? Doe je zelf niets aan..... rare opmerking. Fijn, dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 @GypsyVolgens mij bedoel jij het goede slapen en bedoeld Bor op de dagpact staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden