LadyAmon Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Hoi allen, Ik ben nieuw hier. Ik heb de stap genomen om deel te nemen aan dit forum in de hoop dat het me extra steun geeft. Ik heb bagage, een muurtje, maar ook op het punt beland dat ik dat niet meer wil, en vooral niet meer wil voeden door middel van alcohol. Ik ben nu 3 weken nuchter. Het gaat me goed af. Dit komt mede doordat ik mijn zoon drie weken heb (co-ouder) Ik dronk vrijwel niets als hij er sowieso was, maar als hij de dagen bij zijn vader was, meestal 5 achter elkaar en dat om en om, dronk ik me gewoon lam. Uit leegte, verveling, of juist om meer open te zijn en los. Deze gewoonte is slopend. Het is uitputtend, alsof ik twee ploegen diensten had. Ik ben nu stabiel, sta 100% achter de keus, al ben ik wel bang als ik weer over een week alleen thuiskom, na 't wegbrengen van mijn zoon,.. Dat er dan een moeilijke tijd aanbreekt.. De leegte.. Daarbij heb ik een nieuwe vriend, al een poosje, we latten. Ik hou hem momenteel op afstand omdat hij zelf ook een alcohol probleem heeft.. Ik kan en wil dat er nu niet bij hebben, we latten, dus dat is praktisch mogelijk. Ik twijfel of ik door wil gaan met hem, zeker nu. Tis echt lastig. Hoop hier wat steun te vinden en een luisterend oor. Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patries Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Welkom LadyAmon! Ik hoop dat het gaat lukken. Is het een idee je vriend te vragen mee te doen? Je kunt elkaar ook steunen en stimuleren misschien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Welkom LadyAmon, Ja dat is een slopende gewoonte. Drie weken niet drinken is een mooi begin om deze gewoonte te doorbreken. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyAmon Geplaatst 25 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Wat een fijne reacties! Mijn vriend is nog niet toe aan hulp denk ik, hij wil blijven drinken. Dat is zijn keus. Ik hou hem op afstand en de reden weet hij. Heb 'm gevraagd mee te willen doen, maar helaas. Daarin moet ik ook streng zijn naar mezelf, en grenzen stellen. Wat ik ook doe. HALT, goede tip! Ga ik onthouden! Ik voel me sterk! En de tip elke dag weer opnieuw bekijken is ook een goede! Thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 welkom lady, een nieuwe vriend, al een poosje schrijf je. Als je hem goed in kunt schatten en hij jouw stoppen respecteert hoeft zijn drinken jou niet te beinvloeden. Al lijkt me het een hele klus voor jou om daar goed (voor jou) mee om te blijven gaan. Voorlopig maar op jouzelf en je zoon focussen dan, daar heb je zeggenschap over en verantwoordelijkheid voor. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Welkom en veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 27 september 2018 Rapport Share Geplaatst 27 september 2018 Welkom en veel succes natuurlijk LadyAmon! Hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 september 2018 Rapport Share Geplaatst 27 september 2018 Welkom! Goed dat je er iets aan doet. Mijn vriend drinkt ook behoorlijk, maar wel minder dan hij deed, heb m toch aan t denken gezet zegt hij. Het is lastig, maar dit is jouw keuze dus ga ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden